Petter Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Da var dagens nær døden opplevelse unnagjort. Der har du for å glemme å dekke til speilet. Ha.. Ha.. oh the.. fun.. Det beste med hele situasjonen var da jeg fortalte kjæresten om at jeg nesten kreperte. Hennes respons: "Det ville vært kjipt om du døde". Takk for den lzzm. :---( Burn Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Du forventet at hun skulle si "å kjære, jeg kan ikke leeeeeeeeeeeeeeeeve uten diiiiiiiig, da hadde jeg tatt livet av meg selv så vi kunne være sammen i himmelen"? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Da var dagens nær døden opplevelse unnagjort. Der har du for å glemme å dekke til speilet. Ha.. Ha.. oh the.. fun.. Det beste med hele situasjonen var da jeg fortalte kjæresten om at jeg nesten kreperte. Hennes respons: "Det ville vært kjipt om du døde". Takk for den lzzm. :---( Hadde det vært bedre om hun synes det var kjipt at du overlevde? Hvordan klarte du å nesten å krepere denne gangen? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hva skjedde da nyhus? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Setter opp z-5500 og gleder meg til en kveld med skrekkfilm i surround og en jente ved siden av ------------------------------------------------------------------ Er det viktig at subben er over 2 fot/60 cm ifra PC'n Beste plassen er under pulten, men der er også PC'n bob-bob, jeg har testet det med mitt z5500, jeg satte skole laptopen oppå basskassa og startet winrar(for å ha aktivitet på disken) så satte jeg på full lyd(og bass) på en basstung sang, nothing happend. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Søte, gamle damer skjedde. ^^ Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Og så våkner jeg flere ganger om natten. Jeg mistenker polypper sånn ca overalt i nesa mi har visst begynt å snorke nå og føler jeg går tom for oksygen lett. Nesa tetter seg noe jævlig i det jeg ligger og :/ Det kan lett fikses med en operasjon, men ifølge min bestevenn så er det mildt sagt _jævlig vondt_ etterpå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Fatter ikke at folk kjøper pc stereo, kjøp heller en forsterker og 2 satelitthøyttalere får mye bedre lyd. Jeg har det også. 3 PC-anlegg og et vanlig og bedre anlegg. Men har anlegget på stua, 2 PC-anlegg hjemme hos foreldra mine og 1 på hybelen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Og så våkner jeg flere ganger om natten. Jeg mistenker polypper sånn ca overalt i nesa mi har visst begynt å snorke nå og føler jeg går tom for oksygen lett. Nesa tetter seg noe jævlig i det jeg ligger og :/ Det kan lett fikses med en operasjon, men ifølge min bestevenn så er det mildt sagt _jævlig vondt_ etterpå. Mistenker det samme selv. Men har vært for lat til å ta det opp med legen. Men hadde jeg visst en operasjon med etterfølgende midlertidig ubehag gjort at jeg fikk puste lettere gjennom natta så tror jeg at jeg hadde vurdert det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Fuck the what? Er som feiler msn i dag? o.O Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Fuck the what? Er som feiler msn i dag? o.O Fungerer fint her. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Snorker gjør jeg, men har ikke nese-puste-problemer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Kompis på jobb fjerna polypper, de får ikke særlig bedøvelse langt oppi der. Og han måtte gå med sånne bomullsdotter langt oppi nesa med tråd ut av nesa. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Kompis på jobb fjerna polypper, de får ikke særlig bedøvelse langt oppi der. Og han måtte gå med sånne bomullsdotter langt oppi nesa med tråd ut av nesa. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Var det jeg også tenkte *knis* Lenke til kommentar
awezum Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Petter og tamponger.. Dette liker vi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Nina Simeone gjør det for meg i dag. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Burn FU! Du forventet at hun skulle si "å kjære, jeg kan ikke leeeeeeeeeeeeeeeeve uten diiiiiiiig, da hadde jeg tatt livet av meg selv så vi kunne være sammen i himmelen"? Det er hva jeg forventer du kommer til å si den dagen jeg hopper i pennalet. Hvordan klarte du å nesten å krepere denne gangen? Hva skjedde da nyhus? Gammal mongokjærring som susa inn på motorveien fra en sidegate uten å helt skjønne betydninga av vikeplikt. Jeg burde gitt på isteden for å bremse. Lært megga ei lekse. Ville riktignok ikke hatt så mye for seg da hu ville krepert. 1.5 tonn deisende inn i førersida av bilen = no so funnyfunfun. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Petter og tamponger.. Dette liker vi Runner vi konto nr 30 i dag? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Petter og tamponger.. Dette liker vi Runner vi konto nr 30 i dag? Nei det er ikke glufsa, en annen bekjent av meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg