Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har heldigvis motivasjonen i orden! Jeg gjør det for å ikke falle bort fra mine venner som blir rolige og ser skuffet ut når jeg kommer med en snus i kjeften, samt foreldrene mine som jeg tror aldri kunne taklet det. Ikke minst så har jeg utrolig dårlig økonomi hele neste år!

Lenke til kommentar

Jeg føler virkelig ikke at jeg gjør meg fortjent til lønna mi i dag. Hittil er det eneste konstruktive jeg har gjort på jobb å denge løs på maskinvaren til 5-6 maskiner med hammer. :ermm:

Det viktigste er ikke hva du gjør eller hva du kan. Du får betalt for hva sjefen din tror du kan og gjør.
Lenke til kommentar

Det viktigste er ikke hva du gjør eller hva du kan. Du får betalt for hva sjefen din tror du kan og gjør.

Han veit både hva jeg kan og hva jeg gjør. Det er jo absolutt ingenting å gjøre. Ikke en gang en problemmaskin vi halvveis har gitt opp står igjen. Da vi bytta ut en PSU i går sjekka vi til og med hvorfor den gamle ikke funka. Stort sett så nøyer vi oss med at det ikke funker.

Lenke til kommentar

Jeg er så jævlig trøtt jeg har store problemer med å arbeide. 3-4 timers søvn i en uke er ikke å anbefale.

Endelig helg dog.. synd jeg skal ut på byen idag...

i know the feeling. Meh. Jeg sover nok mer enn deg (5-6 timer pr natt), men aldri nok :(

Har familie på besøk, så "må" sitte oppe og prate med de...

... og så sover ene slektningen på rommet mitt, så legger jeg mer før han legger seg, våkner jeg uansett.

Og så våkner jeg flere ganger om natten.

Lenke til kommentar

Setter opp z-5500 og gleder meg til en kveld med skrekkfilm i surround og en jente ved siden av :)

------------------------------------------------------------------

Er det viktig at subben er over 2 fot/60 cm ifra PC'n :(

Beste plassen er under pulten, men der er også PC'n

Endret av Zoro Sama
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg fant ut hva som feiler mitt Z-5500. :p

Av og til høres de sprengte ut, av og til ikke, av og til kommer det lyd, av og til ikke. Lurer på om det er noe ledningsbrudd eller kontaktfeil et sted.

Hvor viktig det er, vet jeg ikke. Jeg har sub-en 10 cm fra PC-en. :p

Lenke til kommentar

Da var dagens nær døden opplevelse unnagjort.

Der har du for å glemme å dekke til speilet.

Ha.. Ha.. oh the.. fun..

Det beste med hele situasjonen var da jeg fortalte kjæresten om at jeg nesten kreperte.

Hennes respons: "Det ville vært kjipt om du døde".

Takk for den lzzm. :---(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...