b-real Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Prøver du å trappe ned? Jeg har kuttet det totalt ut, er på min sjette dag.Flink du er! Jeg er nå på 2 uken med røykeslutt og har gått over til snus. Kjenner et sterkt hat når jeg ser folk som tenner en røyk på gata Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det er ikke lett, men det går! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Mens jeg generelt ikke orker å tenke så mye på det der. Jeg røyker ikke nok til å få piller eller plaster, og samtidig har jeg ingen motivasjon for å slutte heller, så da bare fortsetter jeg. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det er ikke lett, men det går! Kudos, jeg følger med på nikotinslutt tråden din hver dag Har prøvd å slutte med snus før, holdt ei uke... Neste uke klikka det totalt og det gikk med 2 bokser hver dag en liten stund... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg har heldigvis motivasjonen i orden! Jeg gjør det for å ikke falle bort fra mine venner som blir rolige og ser skuffet ut når jeg kommer med en snus i kjeften, samt foreldrene mine som jeg tror aldri kunne taklet det. Ikke minst så har jeg utrolig dårlig økonomi hele neste år! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg føler virkelig ikke at jeg gjør meg fortjent til lønna mi i dag. Hittil er det eneste konstruktive jeg har gjort på jobb å denge løs på maskinvaren til 5-6 maskiner med hammer. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Prøver å slutte jeg også, greide en hel måned uten nikotin. Sprakk for noen dager siden, skal bare snuse opp boksen så blir det å prøve på nytt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg føler virkelig ikke at jeg gjør meg fortjent til lønna mi i dag. Hittil er det eneste konstruktive jeg har gjort på jobb å denge løs på maskinvaren til 5-6 maskiner med hammer. Det viktigste er ikke hva du gjør eller hva du kan. Du får betalt for hva sjefen din tror du kan og gjør. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg er så jævlig trøtt jeg har store problemer med å arbeide. 3-4 timers søvn i en uke er ikke å anbefale. Endelig helg dog.. synd jeg skal ut på byen idag... i know the feeling. Meh. Jeg sover nok mer enn deg (5-6 timer pr natt), men aldri nok Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det viktigste er ikke hva du gjør eller hva du kan. Du får betalt for hva sjefen din tror du kan og gjør. Han veit både hva jeg kan og hva jeg gjør. Det er jo absolutt ingenting å gjøre. Ikke en gang en problemmaskin vi halvveis har gitt opp står igjen. Da vi bytta ut en PSU i går sjekka vi til og med hvorfor den gamle ikke funka. Stort sett så nøyer vi oss med at det ikke funker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg har hatt dårlig økonomi i årevis og har likevel fortsatt med snus og røyk. Kompiser og venninner snuser og røyker like ille / verre enn meg, og familien min har gitt meg opp sånn sett tror jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg er så jævlig trøtt jeg har store problemer med å arbeide. 3-4 timers søvn i en uke er ikke å anbefale. Endelig helg dog.. synd jeg skal ut på byen idag... i know the feeling. Meh. Jeg sover nok mer enn deg (5-6 timer pr natt), men aldri nok Har familie på besøk, så "må" sitte oppe og prate med de... ... og så sover ene slektningen på rommet mitt, så legger jeg mer før han legger seg, våkner jeg uansett. Og så våkner jeg flere ganger om natten. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Da var dagens nær døden opplevelse unnagjort. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Setter opp z-5500 og gleder meg til en kveld med skrekkfilm i surround og en jente ved siden av ------------------------------------------------------------------ Er det viktig at subben er over 2 fot/60 cm ifra PC'n Beste plassen er under pulten, men der er også PC'n Endret 30. juli 2010 av Zoro Sama 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Da var dagens nær døden opplevelse unnagjort. Der har du for å glemme å dekke til speilet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Skulle ønske jeg fant ut hva som feiler mitt Z-5500. Av og til høres de sprengte ut, av og til ikke, av og til kommer det lyd, av og til ikke. Lurer på om det er noe ledningsbrudd eller kontaktfeil et sted. Hvor viktig det er, vet jeg ikke. Jeg har sub-en 10 cm fra PC-en. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Fatter ikke at folk kjøper pc stereo, kjøp heller en forsterker og 2 satelitthøyttalere får mye bedre lyd. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Vurderte det, men det blir mye film og serier, noe spilling og en del musikk Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Da var dagens nær døden opplevelse unnagjort. Der har du for å glemme å dekke til speilet. Ha.. Ha.. oh the.. fun.. Det beste med hele situasjonen var da jeg fortalte kjæresten om at jeg nesten kreperte. Hennes respons: "Det ville vært kjipt om du døde". Takk for den lzzm. :---( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg