Aleks Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Lettere redusert idag ja. 60% er skummelt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 NoFX er kjempedårlig! Forferdelig musikk! Ikke at jeg har hørt om dem, men Lars savnet tydeligvis noe. Sjekk dem ut. Amerikansk punk på sitt beste. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Blir i så fall neste uke. Har familie langt over ørene hele uka. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 60% er skummelt. Indeed. Jeg drikker det som om det var vanlig vodka og glemmer at det er 50% (relativt sett) sterkere. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 % er da alltid relativt Drikker sjelden 60%, og merker ganske fort om det har blitt brukt til å blande med. Har en veldig særegen lukt, som penetrerer stort sett alt annet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Min bestefar sier at jo mer % det er i drikken, jo bedre er den. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Nå skulle jeg ønske jeg kunne fransk. Sitter og hører på NoFX med Champs Elysees og aner ikke hva de synger. Jeg vandret ned gaten, hjertet mitt åpent til det ukjenteJeg følte for (hadde lyst til?) å si hei til hvem som helst Samme hvem, og det var deg, jeg sa det som krysset tankene mine (kom over meg?) Å snakke med deg var nok til å hente deg ut av skallet ditt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Nå skulle jeg ønske jeg kunne fransk. Sitter og hører på NoFX med Champs Elysees og aner ikke hva de synger. Jeg vandret ned gaten, hjertet mitt åpent til det ukjenteJeg følte for (hadde lyst til?) å si hei til hvem som helst Samme hvem, og det var deg, jeg sa det som krysset tankene mine (kom over meg?) Å snakke med deg var nok til å hente deg ut av skallet ditt Den var bedre da jeg ikke visste hva den handlet om. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 60% er skummelt. Indeed. Jeg drikker det som om det var vanlig vodka og glemmer at det er 50% (relativt sett) sterkere. Indeed det er skummelt, men gud så morro! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Nå skulle jeg ønske jeg kunne fransk. Sitter og hører på NoFX med Champs Elysees og aner ikke hva de synger. Jeg vandret ned gaten, hjertet mitt åpent til det ukjenteJeg følte for (hadde lyst til?) å si hei til hvem som helst Samme hvem, og det var deg, jeg sa det som krysset tankene mine (kom over meg?) Å snakke med deg var nok til å hente deg ut av skallet ditt Den var bedre da jeg ikke visste hva den handlet om. På Champs-Elysees, på Champs-Elysees,i solen, i regnet, ved middag, ved midnatt Alt du ønsker på Champs-Elysees. Nå gidder jeg ikke høre på den mer, så du får copy-paste lyrics om du vil ha resten av oversettelsen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg er totalt desorientert til når på døgnet det er og hvilken dag det er. Det kjennes ut som det er 22:00 på kvelden og en mandag. Lurer på om dette er nikotin-mangelen sin feil. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg er totalt desorientert til når på døgnet det er og hvilken dag det er. Det kjennes ut som det er 22:00 på kvelden og en mandag. Lurer på om dette er nikotin-mangelen sin feil. Det er lyst ute, dvs det er dag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg er totalt desorientert til når på døgnet det er og hvilken dag det er. Det kjennes ut som det er 22:00 på kvelden og en mandag. Lurer på om dette er nikotin-mangelen sin feil. Det er lyst ute, dvs det er dag Ute? Er det for et fremmedord? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Lurer på om dette er nikotin-mangelen sin feil.Prøver du å trappe ned? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg er så jævlig trøtt jeg har store problemer med å arbeide. 3-4 timers søvn i en uke er ikke å anbefale. Endelig helg dog.. synd jeg skal ut på byen idag... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ute, hvis du titter ut av vinduet ditt eller går ut døra. Der er det lyst nå. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg er totalt desorientert til når på døgnet det er og hvilken dag det er. Det kjennes ut som det er 22:00 på kvelden og en mandag. Lurer på om dette er nikotin-mangelen sin feil. Det er lyst ute, dvs det er dag Jeg ser ut av vinduet, oppdager at det er dag, setter meg foran PCen og er i samme stadie. Lurer på om dette er nikotin-mangelen sin feil.Prøver du å trappe ned? Jeg har kuttet det totalt ut, er på min sjette dag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ute, hvis du titter ut av vinduet ditt eller går ut døra. Der er det lyst nå. Der alt det våte ramler ned som en gedigen dusj? Prøvde meg på det en gang. Det lukta så rart. Det var ingen kjent svettelukt eller matrester der så jeg fikk angst og la fort fra meg det prosjektet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Kryssord og Daft Punk er et utmerket tidsfordriv mens man venter på skyss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg