multisync Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Er vel derfor han sa AVDANKA.... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Ida: ikke rart da ingen som tror det bor folk der oppe ^^ Veit, det er fantastisk. Ingen problemer med noe som helst, folk som kommer og spør etter penger, skal verve meg til en eller annen drittretning av kristendommen eller shitkids på halloween. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Du fikk ikke lov til å ta bilde av henne med større oppløsning? kameraet klarte ikke mer.. det ble helt satt ut Next generation takter her. Et kamera med følelser.. Greit, men fikk du med mer av henne? Tenker med på de verdifulle delene til en eventuell.. ja, du skjønner. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Next generation takter her. Et kamera med følelser.. Greit, men fikk du med mer av henne? Tenker med på de verdifulle delene til en eventuell.. ja, du skjønner. Klart det.. Just look: Måtte sensurere litt.. Hu ville ikke at jeg skulle vise dere sakene Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 hva skjer her i natt? jeg er nettopp ferdig ( skal finjustere skrifta litt bare ) med første side av en liten tegneserie jeg lager Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 hva skjer her i natt? jeg er nettopp ferdig ( skal finjustere skrifta litt bare ) med første side av en liten tegneserie jeg lager skjer ikke stort.. mye av aktiviteten er flyttet over i iPhone 4 tråden ^^ Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 hva skjer her i natt? jeg er nettopp ferdig ( skal finjustere skrifta litt bare ) med første side av en liten tegneserie jeg lager skjer ikke stort.. mye av aktiviteten er flyttet over i iPhone 4 tråden ^^ Eller joda, her skjer det ting. HansiFansi fikk ny dame etter å hvert på sjekkern. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Hm okey, er ikke helt inne på detaljene rundt det, men er du sikker? Hvis far i huset har kjøpt 3 tver på sitt navn, må da sønn i huset betale lisens når han er over 20? Det hørtes rart ut. Har forøvrig aldri betalt tv lisens jeg heller. Mja, det blir vel bare om 20-åringen har en TV i sitt navn? Jeg har i hvert fall aldri betalt noe lisens. Hvis man ikke betaler regningen kommer det en eller annen avdanka politi dude og spionerer på deg og "dokumenterer" at du har tv så sender de deg en ny regning. What? Det tviler jeg sterkt på. Not kidding, har aldri opplevd det selv, men de kommer på døra og spørr hvorfor du ikke har betalt osv. utrolig frekke. Ida: ikke rart da ingen som tror det bor folk der oppe ^^ En lisenskontrollør kan gjøre det ja, men der er ikke politiet sin jobb. Derfor åpner man ikke døra for fremmede Når jeg kjøpte min tv oppga jeg feil navn og person nummer Derfor har jeg heller ikke motatt lisens. Please ikke quote, synes den var lang nok Endret 30. juli 2010 av Kim S Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Måtte sensurere litt.. Hu ville ikke at jeg skulle vise dere sakene Wow, cyber klart bilde. Very nice, very nice. Me like kunne ikke tenke deg å legge det ut på photobucket usensurert ? Endret 30. juli 2010 av Mr. A 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 PB sletter ting som går i mot retningslinjene deres relativt kjapt i grunn. Det være seg uskyldig pr0n eller bilder av meg i bar overkropp på vei til Prekestolen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Morn folkens... Feriens siste krampetak, i dag bærer det tilbake til hverdagslivet... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) God morgen, våknet nettopp til herlig sol, torden og lyn og ekstremt regnvær at the same time Endret 30. juli 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 I natt drømte jeg at jeg var en alv som ble voldtatt av en fyr som trodde jeg var transe... 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 god morgen. jeg er drøyt trøtt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg kommer sent, men får håpe Romis ser dette. Du kan kreve at NRK kommer og plomberer antenneinngangen din, da slipper du å betale lisens. PS: vi har ikke minstelønn i Norge. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 I natt drømte jeg at jeg var en alv som ble voldtatt av en fyr som trodde jeg var transe... Kan jeg få litt av det du går på? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 I natt drømte jeg at jeg var en alv som ble voldtatt av en fyr som trodde jeg var transe... jeg har en anelse om at den drømmen ble videre utviklet til en Furry drømm Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hvem vil massere kjeven min? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ikke jeg. Jeg trenger en SKUMMEL skrekkfilm. Og ikke så gammal Eller, helst flere Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 MrBjoern ligger og snorker på sofaen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg