chokke Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Argh. Hvordan kan folk være seriøse når de er på med 'Den Andre Siden' eller hva det heter, de idiotprogrammet (et av mange) på FEM. Og ja, jeg har sett på, og det er mer overbevisende å se på TV-shop. God underholding likefullt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Jada, da våknet man og tenkte; "Faen, er for sent til jobb", og så innså jeg at jeg derimot bare hadde sovet 3 timer og våknet litt senere på kvelden Endret 29. juli 2010 av multisync Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Dette ser deilig ut http://www.youtube.com/watch?v=K06aeIIApT0&playnext=1&videos=mkMWF_fU5nk&feature=sub Nei, i grunnen ikke. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Fant en fin vitseside Få tilgang til alt på iPhone med ett trykk, og bytt bakgrunnsbilde når du føler for det. :!: Organiser programmer i mapper for å få rask tilgang til favorittene dine. :!: Rediger video. Legg til temaer og musikk. Del med andre. :!: Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Tja, du kjenner ikke mine venner Nei, men hva jeg legger i ordet reparere er å drikke pils i sakte tempo, så man ikke blir dårlig, kansje blir man på en liten snurr, men ikke full. Når man drikker seg full, så drikker man seg full, mener nå jeg. What she said. Drikker man seg like full igjen dagenderpå så er det samme smørja dagen etter. Bruker å stoppe etter 6 pils. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 http://www.obviouswinner.com/obvwin/2010/7/12/console-wars-veteran-pins.html Rett og slett sjenialt! Jeg tror jeg skal ha Sega Mega Drive/Genesis-varianten. Jeg forsvarte den konsollen for alt det var verdt siden det var det jeg hadde. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 http://www.obviouswinner.com/obvwin/2010/7/12/console-wars-veteran-pins.html Rett og slett sjenialt! Jeg tror jeg skal ha Sega Mega Drive/Genesis-varianten. Jeg forsvarte den konsollen for alt det var verdt siden det var det jeg hadde. Hadde Nes jeg en gang i tiden, men var så dårlig i alle spillene ( var ung) så mamma var bekymret for at jeg skulle bli en sånn som ikke likte tvspill osv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Husker en kamerat av meg kjøpte en omformer til 800 kroner for å kunne spille amerikanske spill på Sega Mega Driven sin. Jeg fant frem en lommekniv og laget to små hakk der man setter inn spilla. Da passet de. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 http://www.obviouswinner.com/obvwin/2010/7/12/console-wars-veteran-pins.html Rett og slett sjenialt! Jeg tror jeg skal ha Sega Mega Drive/Genesis-varianten. Jeg forsvarte den konsollen for alt det var verdt siden det var det jeg hadde. Det der var faktisk så awesome at jeg glemte å puste en liten stund. Jeg hadde NES da jeg var liten, som pappa skrapa sammen penger og kjøpte på politiauksjon til meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Innrøm det shmurf. Du har litt lyst til å se Nei, egentlig ikke. Om det ikke er sosialt akseptert bryr jeg meg ikke spesielt om, bryr meg lite om gutter drikker rusbrus også. Folk må da få drikke det de har lyst på Kjenner faktisk en som kjøper ei øl som han heller ut, for deretter å helle rusbrus over på ølflaska så folk ikke skal se hva han drikker Høres ut som den "lokale homoen" da vi var yngre. Bortsett fra at han helte på vin da, og da han ble ferska, fikk han juling. Av både faren sin og de rundt ham. Men faren julte ham opp da han kom ut også. Det gjorde ikke folka rundt ham. Weird. Fyren er nå grei, og en jævel til å danse. Dere som reparerer drikker dere dere full, og hvor mye drikker dere ca? Et par shots med tequila eller monkey brains vanligvis. Eller en sekser med billig, smakløst, fransk øl. Om det da ikke er vinter og / eller kaldt. Da reparerer jeg med store mengder kakao / toddy med Kahlua (kun for kakao) rom (for begge)! Drikker meg ikke full da. Trenger vel egentlig sjelden å reparere også, når jeg tenker meg om. Kun når jeg trenger ei billig fyll og har dratt ut kvelden før uten å spise. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg måtte kjøpe min selv. Sparte lommepenger og gjorde småjobber i et år eller noe. Men var verd hver krone. Så mye glede som jeg fikk ut av den. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg fikk nes og ninja turtles hos min mor når jeg var en liten pjokk. Ho lurte på om alle mine spill heta game over http://www.youtube.com/watch?v=XjUz8IT0CYg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg "fikk" min første spillekonsoll da jeg var 15-16 og det var en Super Nintendo jeg kjøpte brukt for 800 spenn med 3-4 spill og en spake. Endelig kunne jeg spille SMW selv, og ikke være avhengig av å leie en SNES på ei videosjappe eller spille hos kompiser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Sprit mister man bare all kontroll av Og? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Et kjapt spørsmål. Hvis jeg ikke har et TV, trenger jeg da NRK lisens? Hvis nei, kan jeg da ha et TV uten kanaler som kun brukes med PC, og slippe lisens, eller må jeg betale lisens fordi jeg har et TV som i teorien kan ha kanaler? Hvis ja, så er det utrolig urettferdig for de som lever på minstelønn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Sprit mister man bare all kontroll av Nei? Endret 29. juli 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Bare 12 timer på jobb i dag. Blæh Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Et kjapt spørsmål. Hvis jeg ikke har et TV, trenger jeg da NRK lisens? Hvis nei, kan jeg da ha et TV uten kanaler som kun brukes med PC, og slippe lisens, eller må jeg betale lisens fordi jeg har et TV som i teorien kan ha kanaler? Hvis ja, så er det utrolig urettferdig for de som lever på minstelønn. Ja. Og ja, det er shitty. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hvordan vet de at du har en tv? xb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg