Underpants Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Men beklager, jeg måtte bare ikke la en som ikke visste hva perfektum og presens var, vinne diskusjonen. Var den til meg? Jeg har ikke nevnt at snustråden ble stengt. Som jeg sa, usikker på hvem det var, men var tydeligvis Underpants. Det var ikke min skyld! Bare sjekk selv! Du ser tydelig at det var Addan sin skyld. Jeg bare motsa alt det han sa. Hadde nesten trodd at noen skulle svare på posten min, så nå er jeg litt skuffa... Hallo, god morgen, hva skjer? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det var ikke min skyld! Bare sjekk selv! Du ser tydelig at det var Addan sin skyld. Jeg bare motsa alt det han sa. Xenu ga ikke tråden lenger tillatelse til å bevares. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det var ikke min skyld! Bare sjekk selv! Du ser tydelig at det var Addan sin skyld. Jeg bare motsa alt det han sa. Xenu ga ikke tråden lenger tillatelse til å bevares. For mange fjortiser og thetans. ^^ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Da jeg kom inn hit, trodde jeg at snustråden hadde blitt åpnet igjen... Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hadde nesten trodd at noen skulle svare på posten min, så nå er jeg litt skuffa... Hallo, god morgen, hva skjer? Jeg... Jeg... Føler meg så lykkelig akkurat nå. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hadde nesten trodd at noen skulle svare på posten min, så nå er jeg litt skuffa... Hallo, god morgen, hva skjer? Jeg... Jeg... Føler meg så lykkelig akkurat nå. Hva har skjedd? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hva har skjedd? Du svarte meg jo, jeg pleier jo å bli ignorert. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 w00t! Arrangert ekteskap med ei 15 år gammel jente fra Tyrkia! =D Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hva har skjedd? Du svarte meg jo, jeg pleier jo å bli ignorert. Åh! Det er gøy å si hei til folk! Blir noen ganger ignorert når jeg kommer hit jeg òg. Sup? (: Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 w00t!Arrangert ekteskap med ei 15 år gammel jente fra Tyrkia! =D Hvemforno? Skal du gifte deg med en 15 år gammel tyriks jente Smurf? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 w00t!Arrangert ekteskap med ei 15 år gammel jente fra Tyrkia! =D Hvemforno? Skal du gifte deg med en 15 år gammel tyriks jente Smurf? Ser sånn ut. Familien hennes skulle ringe meg om det og nå sitter jenta med venninnene sine og maser om at jeg skal være pimpen deres og alle vil være teenage pregnant etc Og skremmende mye jeg ikke forstår siden de preiker på tyrkisk. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Sup? (: Nja... ikke mye, spiller litt City of Heroes og så akkurat innom "Watchmen"-tråden. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hva faen, Sjur XD?..... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 w00t!Arrangert ekteskap med ei 15 år gammel jente fra Tyrkia! =D Hvemforno? Skal du gifte deg med en 15 år gammel tyriks jente Smurf? Ser sånn ut. Familien hennes skulle ringe meg om det og nå sitter jenta med venninnene sine og maser om at jeg skal være pimpen deres og alle vil være teenage pregnant etc Og skremmende mye jeg ikke forstår siden de preiker på tyrkisk. Er du seriøs nå? Og har de lyst til å bli gravide? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Smurf: Det der er pedofili, du er klar over det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ja og ja. Om jeg har tolka samtalen riktig. Jeg er helt satt ut, men så ble jeg gift likevel da. Og pappa. Alt på et brett. Flotters Hadde jo gjerne vært ok om jeg ante hvordan jenta så ut og om hu var noget eldre, men sånt kan vel ikke jeg bestemme. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Smurf: Det der er pedofili, du er klar over det?Det er det ikke, er du klar over det? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Nja, mulig. Men uansett så er dette moralsk forkastelig, og jeg blir uggen og ekkel inni meg av å tenke på hva jenta her blir utsatt for. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ja og ja.Om jeg har tolka samtalen riktig. Jeg er helt satt ut, men så ble jeg gift likevel da. Og pappa. Alt på et brett. Flotters Hadde jo gjerne vært ok om jeg ante hvordan jenta så ut og om hu var noget eldre, men sånt kan vel ikke jeg bestemme. Send henne bilder av deg i kjole ^^. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Av en eller annen grunn tviler jeg på at dette blir noe av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg