Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[quote name='Senyor de la guerra' date='29. juli 2010 - 20:21' timestamp='1280427718'

Drikker nesten alltid vin på vors jeg, liker mye bedre å være full på vin enn øl. Sprit mister man bare all kontroll av

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Moder Romis er et objekt! Hun er en meget spesiell og elskbar kvinne som vi skal få god nytte av de neste stundene :wee:

:dremel:

Moder Romis er IKKE et objekt! Hun er en meget spesiell og elskbar kvinne som vi skal få god nytte av de neste stundene :wee:

Er du et objekt? biggrin.gif

She is.

Lenke til kommentar

Drikker nesten alltid vin på vors jeg, liker mye bedre å være full på vin enn øl. Sprit mister man bare all kontroll av

Som gutt er vel ikke dette helt sosialt akseptert? I hvert fall ikke hvitvin...

Drikker alltid rødvin, hvitvin kun til sjømat. Aldri hatt noen reaksjoner på at jeg drikker det. Drikker jo noen pils også, men mest vin. Om det ikke er sosialt akseptert bryr jeg meg ikke spesielt om, bryr meg lite om gutter drikker rusbrus også. Folk må da få drikke det de har lyst på

Lenke til kommentar

Moder Romis er et objekt! Hun er en meget spesiell og elskbar kvinne som vi skal få god nytte av de neste stundene :wee:

:dremel:

Moder Romis er et objekt! Hun er en meget spesiell og elskbar kvinne som vi skal nyte de neste stundene :wee:

ok_dremel.gif

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ja takk begge deler, sier nå jeg. Men går nok mest på pils her. Jeg liker det meste, untatt brunt brennevin som whiskey og konjakk, og er en del likører som jeg ikke liker. Av viner har jeg gode erfaringer med chilensk rødvin, alle chilenske jeg har drukket har vært gode.

Men når jeg er full kan jeg drikke hva som helst, uansett hva det er.

Lenke til kommentar

Bedre å reparere enn å sitte helt ødelagt :p

Er det noe jeg hater så er det fyllesyka.

Ha ha, flink vakthund man har :) Åpner en boks med pils så løper han mot døra å boffer.

Godt man har en som passer på meg..

Endret av Kim S
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...