Senyor de la guerra Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Ser for meg mora til Romis er ei drømmedame Hva sier dere til en forumeksukursjon? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Moder Romis er IKKE et objekt! Hun er en meget spesiell og elskbar kvinne som vi skal få god nytte av de neste stundene Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) [quote name='Senyor de la guerra' date='29. juli 2010 - 20:21' timestamp='1280427718' Drikker nesten alltid vin på vors jeg, liker mye bedre å være full på vin enn øl. Sprit mister man bare all kontroll av Endret 29. juli 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Moder Romis er IKKE et objekt! Hun er en meget spesiell og elskbar kvinne som vi skal få god nytte av de neste stundene Vi får se på det. :!: Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Moder Romis er IKKE et objekt! Hun er en meget spesiell og elskbar kvinne som vi skal få god nytte av de neste stundene Er du et objekt? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Drikker nesten alltid vin på vors jeg, liker mye bedre å være full på vin enn øl. Sprit mister man bare all kontroll av Som gutt er vel ikke dette helt sosialt akseptert? I hvert fall ikke hvitvin... Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hvorfor er det egentlig slik at det er "feil" å drikke rusbrus og hvitvin om en er mann? Aldri skjønt dette. Drikk det du synes smaker godt! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Innrøm det shmurf. Du har litt lyst til å se Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Moder Romis er et objekt! Hun er en meget spesiell og elskbar kvinne som vi skal få god nytte av de neste stundene Moder Romis er IKKE et objekt! Hun er en meget spesiell og elskbar kvinne som vi skal få god nytte av de neste stundene Er du et objekt? She is. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Drikker nesten alltid vin på vors jeg, liker mye bedre å være full på vin enn øl. Sprit mister man bare all kontroll av Som gutt er vel ikke dette helt sosialt akseptert? I hvert fall ikke hvitvin... Drikker alltid rødvin, hvitvin kun til sjømat. Aldri hatt noen reaksjoner på at jeg drikker det. Drikker jo noen pils også, men mest vin. Om det ikke er sosialt akseptert bryr jeg meg ikke spesielt om, bryr meg lite om gutter drikker rusbrus også. Folk må da få drikke det de har lyst på Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Tror jeg skal ta noen lønnings/trygde pils. Nå har jeg stresset hit og dit hele uka. Nu skal han far slappe av Edit: Sikkert noen som reagerte på lønning så måtte adde trygde pils Endret 29. juli 2010 av Kim S Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Moder Romis er et objekt! Hun er en meget spesiell og elskbar kvinne som vi skal få god nytte av de neste stundene Moder Romis er et objekt! Hun er en meget spesiell og elskbar kvinne som vi skal nyte de neste stundene Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Ja takk begge deler, sier nå jeg. Men går nok mest på pils her. Jeg liker det meste, untatt brunt brennevin som whiskey og konjakk, og er en del likører som jeg ikke liker. Av viner har jeg gode erfaringer med chilensk rødvin, alle chilenske jeg har drukket har vært gode. Men når jeg er full kan jeg drikke hva som helst, uansett hva det er. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Om det ikke er sosialt akseptert bryr jeg meg ikke spesielt om, bryr meg lite om gutter drikker rusbrus også. Folk må da få drikke det de har lyst på Kjenner faktisk en som kjøper ei øl som han heller ut, for deretter å helle rusbrus over på ølflaska så folk ikke skal se hva han drikker Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Rusbrus er fin dagenderpå Bruker av og til å kjøpe en sixpack smirnoff. Det er ikke noe jeg drikker meg full på for da er jeg redd økonomien faller helt sammen. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Klarer faktisk ikke drikke øl om jeg er stupfull engang jeg Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Rusbrus er fin dagenderpå Bruker av og til å kjøpe en sixpack smirnoff. Det er ikke noe jeg drikker meg full på for da er jeg redd økonomien faller helt sammen. No offence, men er det ikke litt i alkoholiker retningen når man reparerer med mer drikke dagen derpå? Aldri forstått det der jeg.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Bedre å reparere enn å sitte helt ødelagt Er det noe jeg hater så er det fyllesyka. Ha ha, flink vakthund man har Åpner en boks med pils så løper han mot døra å boffer. Godt man har en som passer på meg.. Endret 29. juli 2010 av Kim S Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Mange som reparerer.. Ikke alltid like lurt å bli full dagen etter man var full. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg