L4r5 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Forslag til trådløs mus som skal erstatte en aldrende mx518? Vil ha den i ca. samme utførelse og sideknapper for navigering. Hvorfor i allverden vil du bytte den ut? Fordi den, etter fire år, har begynt å streike og jeg tenkte det hadde vært greit med en trådløs. Like musa veldig godt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Fordi den, etter fire år, har begynt å streike og jeg tenkte det hadde vært greit med en trådløs. Like musa veldig godt. Jeg ville bare kjøpt en ny en, jeg. Billig og sååå awesome. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Poteter Ørret http://www.youtube.com/watch?v=ebqdwQzmSHM Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 En kake som er bakt i en bamseform. Slik at den ser ut som en bamse Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Like musa veldig godt. Trodde du og Lemon hadde det veldig bra jeg? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg har en magnetisk kniv! FØCK DERE! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Like musa veldig godt. Trodde du og Lemon hadde det veldig bra jeg? Lemon og Lars? Noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Faen, jeg må slutte å kjøpe billig vin Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Like musa veldig godt. Trodde du og Lemon hadde det veldig bra jeg? Lemon og Lars? Noe jeg ikke har fått med meg? Samme tenkte jeg. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Foretrekker du rusbrus, lille venn? Fnis, det er faktisk nesten like fjortis. Nei, jeg bare forstår ikke hvorfor folk ikke liker gjæret alkohol, for eksempel øl eller vin. Why the hate? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg elsker vin, finnes mye brukbart øl, og enda mer jævlig øl, det finnes gode cidere, i alle fall i England og Sverige, samt brunt brennevin er digg ved spesielle anledninger, blankt og smakløs brennevin er brukbart i drinker, rusbrus derimot ... Kommer jeg ikke på noe brukbart med. Det er alt for søtt. Søt, alkoholinnholdig drikke er bare jævlig. Rett og slett jævlig. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg drikker stort sett alt, untatt øl. Jeg klarer bare ikke ølsmaken. Så utrolig teit at øl skal være så mye billigere enn alt annet! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg drikker stort sett alt, untatt øl. Jeg klarer bare ikke ølsmaken. Så utrolig teit at øl skal være så mye billigere enn alt annet! Rart at øl som blir lagd på fabrikker er billigere enn vin som blir laget ut av druer som vokser i Italie og andre steder. Rare greier det der. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg drikker knapt andre ting enn øl! Så forskjellige kan vi være! Drikker nesten aldri heller da. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Mora mi er rar. Fortell! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Så øl blir mer lagd i fabrikker enn vodka? Hvor kommer kornet fra da? syntetisk laget i en lab? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg ser ikke helt poenget i å drikke bort alle penga. Greit det er sosialt, men bare til det punktet hvor man begynner og røre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg