Diskutert Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Skulle ønske jeg hadde evnen til å våkne tidlig av meg selv Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Det "festlige" er at man ser for seg en dag fylt med alt mulig rart, men i realiteten blir det manisk klikking på "Mine Innlegg" i 3 timer etter man sto opp..uff..skjerpe meg og opp av stolen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Det "festlige" er at man ser for seg en dag fylt med alt mulig rart, men i realiteten blir det manisk klikking på "Mine Innlegg" i 3 timer etter man sto opp..uff..skjerpe meg og opp av stolen. Bli med meg ut med bikkjen. Mitt dagligliv består i å sjekke twitter hvert tiende minutt på iPoden og ellers sitte ute og røyke/tasse med hunden og naboen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Det "festlige" er at man ser for seg en dag fylt med alt mulig rart, men i realiteten blir det manisk klikking på "Mine Innlegg" i 3 timer etter man sto opp..uff..skjerpe meg og opp av stolen. Bli med meg ut med bikkjen. Mitt dagligliv består i å sjekke twitter hvert tiende minutt på iPoden og ellers sitte ute og røyke/tasse med hunden og naboen. Jeg blir gjerne med Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hopp på bybanen, gå av med Sletten senter, gå til den kremoransje/korallrosa blokken (Yep, jeg sa kremoransje/korallrosa) og så ser du en langhåret collie (Lassie) og to papilloner. Jeg er hun med tatoveringen. Ser deg om en time! \o Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hopp på bybanen, gå av med Sletten senter, gå til den kremoransje/korallrosa blokken (Yep, jeg sa kremoransje/korallrosa) og så ser du en langhåret collie (Lassie) og to papilloner. Jeg er hun med tatoveringen. Ser deg om en time! \o Nå bor ikke jeg i Bergen da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Da må du hoppe på toget/flyet først. : D Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Digg å komme hjem fra jobb Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Digg å komme hjem fra jobb Få høre. Hvor mange ganger ble du grinete på folk i dag ? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Digg å komme hjem fra jobb Få høre. Hvor mange ganger ble du grinete på folk i dag ? Blir ikke grinete på folk Bare etter jobb jeg er grinete. Får faktisk komplimentere på jobb for å være blid hele tiden Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Kan jeg bære 6 kolli på alt fra 6 til 17 kg alene hjem fra postkontoret? Største pakken: 110x39x28 cm Snakk om ca 4-5 kvartaler Endret 29. juli 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Det "festlige" er at man ser for seg en dag fylt med alt mulig rart, men i realiteten blir det manisk klikking på "Mine Innlegg" i 3 timer etter man sto opp..uff..skjerpe meg og opp av stolen. Bli med meg ut med bikkjen. Mitt dagligliv består i å sjekke twitter hvert tiende minutt på iPoden og ellers sitte ute og røyke/tasse med hunden og naboen. For ikke å snakke om å skrive på Twitter hvert tiende minutt Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Jeg bærte 4-5 esker tilsvarende 30kg i oppover bakke 1km så tror du skal klare det. Da var det pc kabinett og annet diverse. Jeg er ikke alene med å klikke febrilsk på "mine innlegg" nei Endret 29. juli 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Joda, ser den. Men er det ikke slitsomt å få med seg en såpass stor pakke som 110x39x24? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Vet ikke hvor høy du er, men mellom armene dine er det jo ca like langt som du er høy... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jo? Derfor vi mennesker lagde bilen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Vet ikke hvor høy du er, men mellom armene dine er det jo ca like langt som du er høy... Vel, han KAN ikke være kortere enn 110 Centi. Det nekter jeg å tro Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Får vel klare det da, blir slitsomt Bil er det dårlig med her. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Det jeg tenkte på også Ikke vær latere enn meg da guerra Endret 29. juli 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg