Slimda Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Kom hit. Jeg bor på Østlandet, og her er det sol! Hvor på østlandet bor du? I oslo sentrum regner det... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 tipper du snart får lyn og torden, petter. jeg ska ta en dusj nuh. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 tipper du snart får lyn og torden, petter. jeg ska ta en dusj nuh. Tull! jeg hadde planer om en tur på stranda idag jeg Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 glad i little britain, fdge? Tja, artig det! Er meldt 26 mm regn frem til kl 24 i natt, kan jo bli spennende det her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 glad i little britain, fdge? Tja, artig det! Er meldt 26 mm regn frem til kl 24 i natt, kan jo bli spennende det her. Høres ut som det kan bli koselig Noe annet koselig: http://www.youtube.com/watch?v=5umEUBDXfU0 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 glad i little britain, fdge? Tja, artig det! Er meldt 26 mm regn frem til kl 24 i natt, kan jo bli spennende det her. Høres ut som det kan bli koselig Noe annet koselig: http://www.youtube.com/watch?v=5umEUBDXfU0 Nytenkende ! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 hahaha det der er det artigste jeg har hørt så langt i dag Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 høres ut som meg på blokkfløyte Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 God dag forumfolk. Verst tenkelige start på dagen. Bossposen var lekk, så hele gulvet på kjøkkenet var fullt av gugge å kliss. Rakk ikke tømme morgenblæra engang før jeg lå på gulvet og vasket Muligens Fisketur i finværet idag , en dere ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Halvsove på jobb, dra hjem i regnet, halvsove hjemme, sove i senga, halvvåkne og dra på jobb igjen. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 God dag forumfolk. Verst tenkelige start på dagen. Bossposen var lekk, så hele gulvet på kjøkkenet var fullt av gugge å kliss. Rakk ikke tømme morgenblæra engang før jeg lå på gulvet og vasket Muligens Fisketur i finværet idag , en dere ? Av, det høres max kjipt ut. Uansett så gjør fisketur opp for den dårlige starten. Tenker jeg reiser tilbake til leiligheten i Oslo senere i dag. Blir vel vasking og opprydning av den Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Vasket å rengjorde leiligheten i går , føler med deg Vowels . But it needs to be done Ja, satser på at fisketuren letter på tåka Edit: 100 millioner facebook profiler i en download. but i guess you allready knew http://www.nettavisen.no/it/article2953246.ece Endret 29. juli 2010 av Lumpness Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Funfact: Den ovnsrensen til Jif er ikke like effektiv i virkeligheten som på reklama. Har skrubbet som en tulling i en over en halv time. Nå verker jeg i fingrene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Funfact: Den ovnsrensen til Jif er ikke like effektiv i virkeligheten som på reklama. Har skrubbet som en tulling i en over en halv time. Nå verker jeg i fingrene. Stol på rosa, farvel til flekkene. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Haha. Alt blir bedre på TVen, vet du. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Det slår ikke det som møtte pappa når han kom ned til feriehuset i Nord-Norge ei venninne av mamma har leid i 2 år. Hun hadde fått spesifikk beskjed om å sjekke at dassen ikke gikk tett, men "glemte" det. Så gikk han inn i et rom i kjelleren, der lå det dritt langt opp etter veggen, kanskje 30cm med rein drit over hele rommet. Dassen hadde selvsagt gått tett for kanskje 6 mnd siden eller mere, og hun har bare fortsatt å bruke doen som normalt fordi den skylte ned. Men alt kom jo bare opp i sluket nede i det rommet... Så han satt i en hel ettermiddag og staka røret for å få vekk pluggen (halve fjorden ble brun), og så må han få vekk all møkka fra rommet også i august før huset skal selges. Festlig. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 I dag innså jeg at jeg må ha en liten hjerne skade Var på butikken å skulle handle middag, så kom jeg på den gode ideen om at jeg skulle lage fiskegrateng. Jeg har 2 koke plater men ingen komfyr Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Har endelig begynt og sette skikkelig pris på kaffe igjen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 I dag innså jeg at jeg må ha en liten hjerne skade Var på butikken å skulle handle middag, så kom jeg på den gode ideen om at jeg skulle lage fiskegrateng. Jeg har 2 koke plater men ingen komfyr Har du en god gammeldags jerngryte med lokk? Den kan fungere som stekovn. Sett den tørr på plata og skru på. Så må du sette en rist eller noe nedi så fiskegratengen ikke står rett på varmen og plassere fiskegratengen oppå. Du får bare undervarme og det kan være litt vanskelig å kontrollere hvor varmt det blir, men det kan funke. Jeg har sett det bli gjort med boller. Ikke prøvd det selv da. Men det bør fungere i prinsippet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 I dag innså jeg at jeg må ha en liten hjerne skade Var på butikken å skulle handle middag, så kom jeg på den gode ideen om at jeg skulle lage fiskegrateng. Jeg har 2 koke plater men ingen komfyr Det er i slike tilfeller jeg liker å ha innebygd komfyr hjemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg