Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God dag forumfolk.

Verst tenkelige start på dagen. Bossposen var lekk, så hele gulvet på kjøkkenet var fullt av gugge å kliss. Rakk ikke tømme morgenblæra engang før jeg lå på gulvet og vasket

Muligens Fisketur i finværet idag , en dere ?

Lenke til kommentar

God dag forumfolk.

Verst tenkelige start på dagen. Bossposen var lekk, så hele gulvet på kjøkkenet var fullt av gugge å kliss. Rakk ikke tømme morgenblæra engang før jeg lå på gulvet og vasket

Muligens Fisketur i finværet idag , en dere ?

Av, det høres max kjipt ut. Uansett så gjør fisketur opp for den dårlige starten. Tenker jeg reiser tilbake til leiligheten i Oslo senere i dag. Blir vel vasking og opprydning av den

Lenke til kommentar

Det slår ikke det som møtte pappa når han kom ned til feriehuset i Nord-Norge ei venninne av mamma har leid i 2 år. Hun hadde fått spesifikk beskjed om å sjekke at dassen ikke gikk tett, men "glemte" det. Så gikk han inn i et rom i kjelleren, der lå det dritt langt opp etter veggen, kanskje 30cm med rein drit over hele rommet. Dassen hadde selvsagt gått tett for kanskje 6 mnd siden eller mere, og hun har bare fortsatt å bruke doen som normalt fordi den skylte ned. Men alt kom jo bare opp i sluket nede i det rommet...

Så han satt i en hel ettermiddag og staka røret for å få vekk pluggen (halve fjorden ble brun), og så må han få vekk all møkka fra rommet også i august før huset skal selges. Festlig.

Lenke til kommentar

I dag innså jeg at jeg må ha en liten hjerne skade :p

Var på butikken å skulle handle middag, så kom jeg på den gode ideen om at jeg skulle lage fiskegrateng. Jeg har 2 koke plater men ingen komfyr :wallbash:

Har du en god gammeldags jerngryte med lokk? Den kan fungere som stekovn. Sett den tørr på plata og skru på. Så må du sette en rist eller noe nedi så fiskegratengen ikke står rett på varmen og plassere fiskegratengen oppå.

Du får bare undervarme og det kan være litt vanskelig å kontrollere hvor varmt det blir, men det kan funke. Jeg har sett det bli gjort med boller. Ikke prøvd det selv da. Men det bør fungere i prinsippet.

Lenke til kommentar

I dag innså jeg at jeg må ha en liten hjerne skade :p

Var på butikken å skulle handle middag, så kom jeg på den gode ideen om at jeg skulle lage fiskegrateng. Jeg har 2 koke plater men ingen komfyr :wallbash:

Det er i slike tilfeller jeg liker å ha innebygd komfyr hjemme :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...