Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Veit du hvor lenge snustråden skal være stengt?

For alltid. For mange fjortisser :\ Dessverre.

Jeg er vel en av fjortissene som har klart å fått den stengt :roll: Men det er vel ikke fjortissene i seg selv som det er noe galt med. Jeg skjønner bare ikke hva de sa som fikk tråden stengt.

Beklager! :w00t:

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er vel en av fjortissene som har klart å fått den stengt :roll: Men det er vel ikke fjortissene i seg selv som det er noe galt med. Jeg skjønner bare ikke hva de sa som fikk tråden stengt.

Rart, jeg hørte om to stykker som skrøt av at de hadde fått tråden stengt :roll:

Nå husker jeg ikke om det var deg, men var to stk i alle fall.

Lenke til kommentar

Rart, jeg hørte om to stykker som skrøt av at de hadde fått tråden stengt :roll:

God dag! :cool:

Men beklager, jeg måtte bare ikke la en som ikke visste hva perfektum og presens var, vinne diskusjonen.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke nevnt at snustråden ble stengt.

Pokker ta, jeg trenger en Cola.
Gå alene. Nå skal vi teite røykere ta oss en røyk inne i stuen sammen med min mor og drikke brus og spise digg og se film, småtroll. :wee:

Hrmmf. Håper mamma stikke ut en tur så jeg kan ta meg en god Montecristo.

Har du prøvd det?
Jeg har prøvd å spise snus. Det var ikke tilsiktet, men den ble med litt bar vodka ned i magesekken. Heldigvis var jeg så lur at jeg "vannet" den ut med mer vodka... xD

Det er bare kvalmt. Jeg svelger bittelitt i blandt i stedet for å spytte det ut i timen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...