Underpants Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Veit du hvor lenge snustråden skal være stengt? For alltid. For mange fjortisser :\ Dessverre. Jeg er vel en av fjortissene som har klart å fått den stengt Men det er vel ikke fjortissene i seg selv som det er noe galt med. Jeg skjønner bare ikke hva de sa som fikk tråden stengt. Beklager! Endret 12. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Har det helt fint inne akkurat nå jeg Olum. Sitter å skriver i regelbok og greier. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Pokker ta, jeg trenger en Cola. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg er vel en av fjortissene som har klart å fått den stengt Men det er vel ikke fjortissene i seg selv som det er noe galt med. Jeg skjønner bare ikke hva de sa som fikk tråden stengt. Rart, jeg hørte om to stykker som skrøt av at de hadde fått tråden stengt Nå husker jeg ikke om det var deg, men var to stk i alle fall. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Pokker ta, jeg trenger en Cola.Gå alene. Nå skal vi teite røykere ta oss en røyk inne i stuen sammen med min mor og drikke brus og spise digg og se film, småtroll. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Har du prøvd det?Jeg har prøvd å spise snus. Det var ikke tilsiktet, men den ble med litt bar vodka ned i magesekken. Heldigvis var jeg så lur at jeg "vannet" den ut med mer vodka... xD Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hva i all verden er det som er så stas med det Underpants? Finn på noe annet å skryte av. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Første gang jeg snusa, var det min eldre fetter som hadde lurt i meg Hawken i en alder av ung, og det første jeg gjorde var å svelge den. Den kom opp relativt fort med mye annet Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg er vel en av fjortissene som har klart å fått den stengt Men det er vel ikke fjortissene i seg selv som det er noe galt med. Jeg skjønner bare ikke hva de sa som fikk tråden stengt. Rart, jeg hørte om to stykker som skrøt av at de hadde fått tråden stengt Nå husker jeg ikke om det var deg, men var to stk i alle fall. God dag! Men beklager, jeg måtte bare ikke la en som ikke visste hva perfektum og presens var, vinne diskusjonen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg er vel en av fjortissene som har klart å fått den stengt Men det er vel ikke fjortissene i seg selv som det er noe galt med. Jeg skjønner bare ikke hva de sa som fikk tråden stengt. Rart, jeg hørte om to stykker som skrøt av at de hadde fått tråden stengt Nå husker jeg ikke om det var deg, men var to stk i alle fall. Jeg har ikke nevnt at snustråden ble stengt. Pokker ta, jeg trenger en Cola.Gå alene. Nå skal vi teite røykere ta oss en røyk inne i stuen sammen med min mor og drikke brus og spise digg og se film, småtroll. Hrmmf. Håper mamma stikke ut en tur så jeg kan ta meg en god Montecristo. Har du prøvd det?Jeg har prøvd å spise snus. Det var ikke tilsiktet, men den ble med litt bar vodka ned i magesekken. Heldigvis var jeg så lur at jeg "vannet" den ut med mer vodka... xD Det er bare kvalmt. Jeg svelger bittelitt i blandt i stedet for å spytte det ut i timen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det går da fint ann å svelge snus. Trenger bare å ha en del vann tilgjengelig, så kan man fint svelge en pris. Selvfølgelig, løs er nok verre, men pose går greit. Er ikke akkurat digg, men det går. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hrmmf. Håper mamma stikke ut en tur så jeg kan ta meg en god Montecristo.Bra du i hvert fall snuser noe brukbart noe. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Eplefe, i det siste har jeg smakt endel forskjellige snuser. Både løs og porsjon. Jeg fant ut at Montecristo var best Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hadde nesten trodd at noen skulle svare på posten min, så nå er jeg litt skuffa... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Eplefe, i det siste har jeg smakt endel forskjellige snuser. Både løs og porsjon. Jeg fant ut at Montecristo var best Hvis jeg først skal snuse er det montecristo eller nick&johnny porsjon som går i leppen min. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Montecristo er deilig, men Skruf var teh win. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det går da fint ann å svelge snus.Det gjør det absolutt ikke. Første gang jeg prøvde snus, to store priser etter hverandre, og jeg svelget den siste.. Kanskje ikke så rart det gikk dårlig. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Med den snusdiskusjonen som det har blitt her inne, synes jeg snustråden bør åpnes igjen. Endret 12. februar 2008 av Olum Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Men beklager, jeg måtte bare ikke la en som ikke visste hva perfektum og presens var, vinne diskusjonen. Var den til meg? Jeg har ikke nevnt at snustråden ble stengt. Som jeg sa, usikker på hvem det var, men var tydeligvis Underpants. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Filmtid. Kthnxbyepplz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg