FrankBjarne Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Figuren i avataren din bazhuk er ihvertfall rød. Har dere tenkt på det at det kanskje er vi som er fargeblinde og de som er fargeblinde egentlig ikke er fargeblinde? Endret 28. juli 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Loathe takker (nei jeg er ikke fargeblind) Heeeelt sikker? så hva det var men trodde det var bokstaver der som jeg ikke så for jeg ikke kjente igjen det ordet, så ja jeg er helt sikker på at jeg ikke er fargeblind. Endret 28. juli 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Figuren i avataren din bazhuk er ihvertfall rød. Gå og lek med hageslangen din, du. så hva det var men trodde det var bokstaver der som jeg ikke så for jeg ikke kjente igjen det ordet, så ja jeg er helt sikker på at jeg ikke er fargeblind. Ja, det hadde jeg sagt òg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 jeg drikker pils, og det var jævla godt skal jeg si dokker Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hvorfor ringte nettopp kirkeklokkene her i Tr.heim sentrum? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hvorfor ringte nettopp kirkeklokkene her i Tr.heim sentrum? Apokalypsen er nær Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hvorfor ringte nettopp kirkeklokkene her i Tr.heim sentrum? Apokalypsen er nær la den komme jeg er klar. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hvorfor ringte nettopp kirkeklokkene her i Tr.heim sentrum? Apokalypsen er nær la den komme jeg er klar. Klar å klar. Heller full og sulten vil jeg tro. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Pommfri og pølsebiter + en pils til kvelds Lever sunt som bare det Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Kjøttdeig, løk, tacokrydder og coscos i en stor blanding her Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Figuren i avataren din bazhuk er ihvertfall rød. Gå og lek med hageslangen din, du. Det er ikke min hageslange. det er Skrujernet sin Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg slår dere, grillet grillbein og pils til kvelds her Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hjemmelaget pizza og enda en kjip film og en god kompis gjorde kvelden for meg . Filmen var forøvrig Operation Endgame,o m det var et kjempedypt poeng noen vil redegjøre for meg, vær så god. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Vel det jeg spiser er forkost tror ikke jeg har sett operation endgame Endret 28. juli 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Tror dette er siste gang jeg frivilig er hos mine besteforeldre... De skal kun krangle, og jeg lurer på om de bare venter på at den andre skal dø. Bestefar har så og si flytta inn på hytta, og bestemor smiler vær gang han drar. Jeg tok ut av oppvaskmaskinen for jeg vet at både bestemor og bestefar har vanskelig med å gjøre slikt, men jeg hadde ikke satt riktig type glass ved siden av hverandre(!). For bestefar var det ikke så nøye, men bestemor måtte omorganisere hele dritten. Krangelen startet. Virker ikke som de vil at jeg skal være her, uansett, nå vil jeg ikke være her. God natt forresten Tror dette er siste gang jeg frivilig er hos mine besteforeldre... De skal kun krangle, og jeg lurer på om de bare venter på at den andre skal dø. Bestefar har så og si flytta inn på hytta, og bestemor smiler vær gang han drar. Jeg tok ut av oppvaskmaskinen for jeg vet at både bestemor og bestefar har vanskelig med å gjøre slikt, men jeg hadde ikke satt riktig type glass ved siden av hverandre(!). For bestefar var det ikke så nøye, men bestemor måtte omorganisere hele dritten. Krangelen startet. Virker ikke som de vil at jeg skal være her, uansett, nå vil jeg ikke være her. God natt forresten Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Huff. Mine besteforeldre er glad i hverandre og glad i barn og barnebarn. Glad jeg ikke har dine besteforeldre. Helvete. Holdt på å laste opp en film på 200 mb til YouTube, på en veldig dårlig linje. Har stått på et par timer og kommet 75% sist jeg sjekka. Nå sjekka igjen og da så jeg gladmeldinga, min opplasting hadde fucket seg. Måtte begynne på nytt. Great. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Kraftig dobbeltpost Endret 28. juli 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Det var da veldig interessert du var i å spre historien din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg