Cryflopp Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Røyk > Snus. Lol, no! Røyk stinker og er bare blæh. Znuz<3 og snus stinker ikke? luktes lang vei det og... Endret 12. februar 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 De eneste gangene snus stinker, Cryflopp, er når man åpner boksen. Ellers lukter det ingenting. Jeg setter opp snusen før jeg går inn i klasserommet sånn at jeg ikke plager noen andre med lukta. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 hehe sant nok når den først er under leppa så merkes det vell egentlig ikke på lukta... men er forferdelig lukt når man åpner den snusboxen Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det er sant, men bare når det gjelder Skruf. Jeg blir kvalm av lukta, så jeg setter den veldig ort inn under leppa før lukta rekker å komme til nesa. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Tenkte mer på nikotinsjokket. Jada, bude ha prøvde noe litt mildere, men muligheten var ikke der. Oww... Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det er sant, men bare når det gjelder Skruf. Jeg blir kvalm av lukta, så jeg setter den veldig ort inn under leppa før lukta rekker å komme til nesa. Sånn jeg gjør med cheese-doodlez Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Snus var digg en gang i tiden, men nå har jeg klart å slutte og blir frastøtt av lukta og tanken på det. Hipp hurra, en utgift mindre. Nå om jeg bare klarte å slutte og røyke og å drikke regelmessig... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Cheese-doodlez stinker verre enn snus i grunnen =/. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det er en dead-end discussion. Jeg vet om mange som blir plaget av å se folk med en "prell" under nesen. Æsj. Og ja, det er mange steder man ikke får røyke inne, men man får lov å røyke inne på Oslo spektrum bl.a. hvor jeg er på konserter, og ellers er det ganske greit å gå ut når du skal røyke, eller bare vente. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ja, det er en fin ting med røyk. Hadde jeg ikke røykt, hadde jeg ikke vært så mye ute, går ut, fyrer opp en røyk, henter posten, slenger den inn i gangen, går meg en tur. Tilbake en halvtime - time senere. Røyken forsvant de første minutta Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Tenkte mer på nikotinsjokket. Jada, bude ha prøvde noe litt mildere, men muligheten var ikke der. Oww... Hvordan snus prøvde du da? Første gang jeg prøvde å snuse, prøvde jeg Catch, en som egentlig ikke er så veldig sterk. Jeg fikk en blanding av bussyke og nikotinsjokk Det er sant, men bare når det gjelder Skruf. Jeg blir kvalm av lukta, så jeg setter den veldig ort inn under leppa før lukta rekker å komme til nesa. Sånn jeg gjør med cheese-doodlez Cheese doodles lukter faktisk kølle. Spesielt på innestengte LAN. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Cheese-doodlez stinker verre enn snus i grunnen =/. Men prøv å spise flere hundre gram snus, du! Endret 20. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Skruf sterk om jeg husker riktig. Lille meg =(...aww. Du sier noe der, Skarstad... Endret 12. februar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ja, det er en fin ting med røyk. Hadde jeg ikke røykt, hadde jeg ikke vært så mye ute, går ut, fyrer opp en røyk, henter posten, slenger den inn i gangen, går meg en tur. Tilbake en halvtime - time senere. Røyken forsvant de første minutta Det blir nesten den samme greia for meg. Etter mamma oppdaget at jeg snuste, får jeg ikke lov til å snuse. Jeg kan selvfølgelig gjøre det på rommet, men jeg tar det like greit sammen med en gåtur til Shell eller en kebabsjape for å kjøpe Cola. Forresten _Magnus_ en sånn liten tur nå? Svar på PM Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Veit du hvor lenge snustråden skal være stengt? For alltid. For mange fjortisser :\ Dessverre. og snus stinker ikke? luktes lang vei det og... Ikke samme måten. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hao! Tha man no one knew left, is back! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Cheese-doodlez stinker verre enn snus i grunnen =/. Men prøv å spise flere hundre gram snus, du! Har du prøvd det? Skruf sterk om jeg husker riktig. Lille meg =(...aww. Du sier noe der, Skarstad... Det er vel ikke akkurat riktig snus å begynne med Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Snus lukter da ikke vondt. Er vel en vanesak. Før luktet jeg helt fint på snus, luktet på boksen etc, men nå brekker jeg meg når jeg lukter. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Veit du hvor lenge snustråden skal være stengt? For alltid. For mange fjortisser :\ Dessverre. Jeg er vel en av fjortissene som har klart å fått den stengt Men det er vel ikke fjortissene i seg selv som det er noe galt med. Jeg skjønner bare ikke hva de sa som fikk tråden stengt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Nei, det er vel ikke det XD. Gikk ganske så dårlig i grunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg