Slimda Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Selvom det ikke er en rase så er det rasistisk. Quacke sine meninger kan vire støtende på andre og da er det rasistisk og han bryter ytringsfriheten. ras|is'me -n (fra eng.) menneskesyn, politikk el. sett av holdninger som bygger på den oppfatning at visse raser er andre raser overlegne, rasefordomm Sorry, men nei. *edit* Islam, sånn som alle andre religioner på 1000-tallet er dritt. Kristendommen for eksempel av like jævlig. Forskjellen er at Kristendommen har oppdatert seg til dagens samfunn og er langt mer vennlig enn Islam. Endret 28. juli 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Neida, evenandreas liker ikke deg slimda. Så det nytter ikke hva du sier Men jeg er helt enig med deg Slimda Endret 28. juli 2010 av Quakecry Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Og islam er en fredsfull religon Korrekt, Islam er en fredfull religion. Tatt i betrakning hvor mange muslimer det er er der faktisk veldig fredfulle. Og, en må ikke lengre tilbake enn 60-70 år så finner en mange norske terrorister som utførte terroraksjoner på norsk jord. Norske motstandsbevegelsen? Terrorister hele gjengen. (Ja, jeg støtter det de gjorde under krigen, men de var likevel terrorister. Et lands frihetskjemper er et annet lands terrorist.) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Om han liker meg eller ei er ikke mitt problem. Det er hans problem at han ikke vet hva et ord betyr. Om alle løper rundt og vifter rasisme-kortet bare fordi du misliker en kult som tilber stemmer i hodet, så mister ordet sin mening. Rasisme ER idiotisk og meningsløst, selv om de forskjellige menneskerasene har "fordeler" og "bakdeler". 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Selvfølgelig. Det som skjer rundt om i verden er bare enkelttilfeller også Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 God morgen folkens! jeg sitter her med Quackecry og diskuterer Islam og muslimer, hans argument er at ingen muslimer tar avstand når det skjer en terrorhandling en plass i verden. Hva er deren mening? Ingen kristne tar avstand fra paven sine uttalelser heller. Og på den annen side. Den som roper høyest om ens uskyld er gjerne den skyldige. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 God morgen folkens! jeg sitter her med Quackecry og diskuterer Islam og muslimer, hans argument er at ingen muslimer tar avstand når det skjer en terrorhandling en plass i verden. Hva er deren mening? Ingen kristne tar avstand fra paven sine uttalelser heller. Og på den annen side. Den som roper høyest om ens uskyld er gjerne den skyldige. Selvfølgelig. Kristendommen er ikke fantastisk den heller Men bedre enn islam anno 2010. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Er glad jeg ikke er muslim Et liv uten bacon hadde vært helt jævlig. Trives godt med å ikke tro på no gud jeg. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Samme her Er Atheist jeg^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Tull og tøys. Jeg er min egen Gud. Jeg tilber meg selv rett og slett. Det er verdens beste religion. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Filosofisk satanist, Slimda? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Satanist? Nei, jeg tror ikke på bibelen. Jeg tror (og tilber) bare meg selv. Det er jo tross alt bare meg som kan få ting til å skje i mitt liv, ikke sant? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Høres ut som filosofisk satanisme i mine ører. Edit: http://no.wikipedia.org/wiki/Satanisme#Filosofisk_satanisme Endret 28. juli 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Alt hadde vært bedre uten religion. Vi har da kommet oss så langt at vi burde slutte å tro på guder og liv etter døden og mirakler og what not. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg er enig. Jeg liker ikke religion, men jeg kan fint sette meg i båsen til de som kaller seg tilhengere av filosofisk satanisme. Følg dine egne lyster, og gjør hva du ønsker! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Har kommet inn på Børsemakerlinja i Sør-Trøndelag Endret 28. juli 2010 av Campin Carl Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Finnes det børsemaker-linjer?! Er vel ingen som lager "børser" utenom gigantiske fabrikker nå? Endret 28. juli 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Finnes det børsemaker-linjer?! Er vel ingen som lager "børser" utenom gigantiske fabrikker nå? Ja, børsemaker er en linje på vgs. En børsemaker lager dem ikke nødvendigvis, men han driver vedlikehold. Velassorterte sportsbutikker, våpenforhandlere og ikke minst forsvaret ansetter det meste som kan krype og gå av børsemakere. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Finnes det børsemaker-linjer?! Er vel ingen som lager "børser" utenom gigantiske fabrikker nå? Det er mange som vil ha spesielt tilpassa børser, og det kan ikke alltid de "gigantiske frabrikkene" tilby ettersom de spyr serieproduserte våpen. Men jeg er av de vil som lage våpen og ikke drive all mulig vedlikehold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg