Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Selvom det ikke er en rase så er det rasistisk.

Quacke sine meninger kan vire støtende på andre og da er det rasistisk og han bryter ytringsfriheten.

ras|is'me -n (fra eng.) menneskesyn, politikk el. sett av holdninger som bygger på den oppfatning at visse raser er andre raser overlegne, rasefordomm

Sorry, men nei.

*edit*

Islam, sånn som alle andre religioner på 1000-tallet er dritt. Kristendommen for eksempel av like jævlig. Forskjellen er at Kristendommen har oppdatert seg til dagens samfunn og er langt mer vennlig enn Islam.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Og islam er en fredsfull religon :new_woot:

Korrekt, Islam er en fredfull religion.

Tatt i betrakning hvor mange muslimer det er er der faktisk veldig fredfulle.

Og, en må ikke lengre tilbake enn 60-70 år så finner en mange norske terrorister som utførte terroraksjoner på norsk jord. Norske motstandsbevegelsen? Terrorister hele gjengen.

(Ja, jeg støtter det de gjorde under krigen, men de var likevel terrorister. Et lands frihetskjemper er et annet lands terrorist.)

Lenke til kommentar

Om han liker meg eller ei er ikke mitt problem. Det er hans problem at han ikke vet hva et ord betyr.

Om alle løper rundt og vifter rasisme-kortet bare fordi du misliker en kult som tilber stemmer i hodet, så mister ordet sin mening. Rasisme ER idiotisk og meningsløst, selv om de forskjellige menneskerasene har "fordeler" og "bakdeler".

• Liker 1
Lenke til kommentar

God morgen folkens! jeg sitter her med Quackecry og diskuterer Islam og muslimer, hans argument er at ingen muslimer tar avstand når det skjer en terrorhandling en plass i verden. Hva er deren mening?

Ingen kristne tar avstand fra paven sine uttalelser heller.

Og på den annen side. Den som roper høyest om ens uskyld er gjerne den skyldige.

Lenke til kommentar

God morgen folkens! jeg sitter her med Quackecry og diskuterer Islam og muslimer, hans argument er at ingen muslimer tar avstand når det skjer en terrorhandling en plass i verden. Hva er deren mening?

Ingen kristne tar avstand fra paven sine uttalelser heller.

Og på den annen side. Den som roper høyest om ens uskyld er gjerne den skyldige.

Selvfølgelig. Kristendommen er ikke fantastisk den heller ;) Men bedre enn islam anno 2010.

Lenke til kommentar

Finnes det børsemaker-linjer?! Er vel ingen som lager "børser" utenom gigantiske fabrikker nå?

Ja, børsemaker er en linje på vgs. En børsemaker lager dem ikke nødvendigvis, men han driver vedlikehold. Velassorterte sportsbutikker, våpenforhandlere og ikke minst forsvaret ansetter det meste som kan krype og gå av børsemakere.

Lenke til kommentar

Finnes det børsemaker-linjer?! Er vel ingen som lager "børser" utenom gigantiske fabrikker nå?

Det er mange som vil ha spesielt tilpassa børser, og det kan ikke alltid de "gigantiske frabrikkene" tilby ettersom de spyr serieproduserte våpen.

Men jeg er av de vil som lage våpen og ikke drive all mulig vedlikehold.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...