Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hvor har jeg sagt noe om det?

Ved å kalle Nic Cage en god skuespiller :wee: .

Han har mista det meste iløpet av åra.

Uansett, får vel jobbe meg igjennom samlinga her, Coraline?

Er det nå jeg skal legge til at jeg har sansen for Will Ferrel og Seth Rogen? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fatter ikke at folk vil sitte inne på dagtid for å spille SC2 når det er fint vær ute, og der det regner, kan man likevel være ute, naken og dansende for å ofre til fruktbarhetsgudene.

Nei la meg nå se hva du skriver her rett under:

Jeg har rånet rundt med en kompis, vært oppe i skogen og preika skit med samme kompis, spilt WoW, spilt GH: WT, spilt mer WoW, vasket opp, laget middag, tømt boss, grunnet en planke med oljegrunning og prøvd å få med folk ut.

Ja, og så har jeg liggi i solsteika i noen timer innsmurt i klissete solkrem og kjeda vettet av meg.

Et par dager siden så var det whining om at du ikke orket å gjøre noe fordi du skulle spille på XboX'en din et eller annet..

Du kaster stein i glasshus.

Vel, etter 02:00 og før 09:00 er det helt greit å game om sommeren, og det er også da jeg stort sett gamer WoW. ;) Guitar Hero er ikke noe særlig avhengighetsskapende og det går helt greit å gå inn, spille i 5 min og skru av og gå ut igjen mens man venter på en kompis eller noe. Starcraft er som WoW, CS, AoE, HoMM, Warcraft, Fallout, Morrowind +++ Svært avhengighetsskapende og veldig vanskelig å forlate, og et spill som passer bedre fra oktober til april.

Lenke til kommentar

Haha. Nei.

Tror nesten ingen spiller splitter pine gal like bra som Cage. Så du Bad Lieutenant? Fyren er kul som en agurk.

Er det nå jeg skal legge til at jeg har sansen for Will Ferrel og Seth Rogen? :D

Kan godt hende Ferrel er flink. Det er vanskelig å si, med tanke på at han aldri har vært med i noe bra. Seth Rogen er OK.

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som hater varmen? Utrolig irriterende med stikkende varme på nakken når du jobber. Særlig når du jobber med Is. Det smelter jo veldig fort i sola. Deilig med overskyet, etter min mening. Ikke for vamrt og ikke for kaldt, og ikke for mye vind. :cool:

Lenke til kommentar

Du er en syk person og jeg tror du har fått et slag i hodet eller røykt en sokk eller noe.

Cage er tidløs og kan ikke komme på å ha sett mange dårlige roller han har gjort (rollen i Kick-Ass var ok og sammen med hu lille bæra var det det som gjorde at jeg ikke skrudde av før jeg var ferdig og kunne gi terningkast 2), og jeg gleder meg sinnssykt til National Treasure 3 og The Sorcerer's Apprentice! :D

Lenke til kommentar
Mega Shark vs Giant Octopus
Den filmen hørtes sånn smålig awesome ut.

Mkay. Jeg trekker tilbake den. Hovedsaklig pga denne scenen:

http://www.youtube.com/watch?v=skYRZ_-RXtk

Kan nevne at Doomed og Condemned havner i samme gata. Mer et must-see en gang.

Kan godt hende Ferrel er flink. Det er vanskelig å si, med tanke på at han aldri har vært med i noe bra. Seth Rogen er OK.

Will Ferrel står enkel og 'barnslig' komedie. Lett å følge. Seth Rogen er på vei til å bli en ganske solid skuespiller innenfor sjangeren.

Jeg er da ikke sær, bare skeptisk :wee: .

Edit: Jeg så Knowing. Trist film.

Og Bangkok Dangerous med to tøde øyer, og Ghost Rider.

Men de siste 5 åra, hvilke filmer har han spilt bra i?

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Er det bare jeg som hater varmen? Utrolig irriterende med stikkende varme på nakken når du jobber. Særlig når du jobber med Is. Det smelter jo veldig fort i sola. Deilig med overskyet, etter min mening. Ikke for vamrt og ikke for kaldt, og ikke for mye vind. :cool:

Ta på deg en stor hatt så slipper du sol på nakken :wee:

Lenke til kommentar

Nå har jeg bart, så det er stort sett der isen blir igjen, om jeg søler noe. Praktisk på sine måter.

Også fungerer den jo som snørrbrems om vinteren da. :fun:

I dag fikk jeg melding fra verkstedet om at jeg må bytte motor i bilen min. Faaaaaen meg fine greier. Herlighet.

Lenke til kommentar

noen som har forslag til en plass man kan dra fra oslo med eventuelt buss som ikke koster så mye? vil bare dra en plass uti skauen eller fjellet noen dager å chillen.

51-bussen til ut i maridalen, så går du inn i skogen derfra. Eller så bare kommer du på besøk til meg :D

det høres ut som en god ide :D

Lenke til kommentar

Dra ut til Sørkedalen da, og gå derfra og opp mot Kikut. Jævla fine områder, var mye der i min ungdom. :fun:

Ellers så kan du jo ta Østerdalsekspressen og komme deg opp i veeeldig fine omgivelser.

Ellers så kunne jeg jo frakta deg i bagasjerommet på vei opp nå i helgen. :hmm:

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...