Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nommin så skjønn :love:

Ja ikke sant :) Skjønner ikke hvorfor noen er så redde for en så søt og snill hund. Møtte en dame i går i heisen å ho var livredd enda han lå rett ved siden av meg. Fikk kjeft fordi jeg ikke hadde han i bånd inne :dontgetit:

Ho spurte enda om ikke jeg kunne vente på neste heis. Jeg lot som jeg ikke hørte ho.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neieh, hva sier dere? Skal vi begynne massespamming av [email protected] for å få slutt på dette tullet?

Driver-error. Gir jo så mye mening for oss vanlige! Kos deg :wee: .

Fy F! Årets mest idiotiske film. Hovedsaklig pga Nicholas Cage..... Får vondt i forhuet av den.

Halve gleden ved en dårlig film er å whine over hvor dårlig den er :wee: .

Ikke kom å si at jeg ikke advarte deg :tease:

Lenke til kommentar

Kim: Noen er redde for hunder, uansett størrelse. For eksempel min søster. Ho går gjerne over på andre sida av veien hvis ho møter en hund på et fortau, selv om den er i bånd og er mindre enn en rotte. Det er utrolig plagsomt hvis hunder er uten bånd. Både jeg og kjæresten hennes har flere ganger måtte gå bort til eieren og spørre om han gidder å holde den og begynne å bruke bånd på den når han/ho går med hunden i sentrum.

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt meg godt og lenge om nå, men klarer ikke å komme frem til hvilken film det er du snakker om. Den eneste Cage-filmen som er ny av året og som allerede har kommet ut på DVD er Kick-Ass, og den var ikke på noen måte dårlig.

Den er dårlig jo. Alt annet enn underholdene. Ser heller på min egen avføring i to timer enn å gjenta denne episoden.

Lenke til kommentar

Kim: Noen er redde for hunder, uansett størrelse. For eksempel min søster. Ho går gjerne over på andre sida av veien hvis ho møter en hund på et fortau, selv om den er i bånd og er mindre enn en rotte. Det er utrolig plagsomt hvis hunder er uten bånd. Både jeg og kjæresten hennes har flere ganger måtte gå bort til eieren og spørre om han gidder å holde den og begynne å bruke bånd på den når han/ho går med hunden i sentrum.

Syntes det bare var litt latterlig siden jeg var først i heisen.

Da kan jo ho vente visst ho er så fordømt redd.

Han går fot hele tiden å går ikke bort til fremmede, bruker bånd ute visst det er mye folk, men ellers lar jeg han gå løs, han går uansett ikke lengere enn en halv meter fra meg før jeg gir han klar signal til å løpe litt. Er ikke båndtvang inne såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Syntes det bare var litt latterlig siden jeg var først i heisen.

Da kan jo ho vente visst ho er så fordømt redd.

Han går fot hele tiden å går ikke bort til fremmede, bruker bånd ute visst det er mye folk, men ellers lar jeg han gå løs, han går uansett ikke lengere enn en halv meter fra meg før jeg gir han klar signal til å løpe litt. Er ikke båndtvang inne såvidt jeg vet.

Var ikke ment som kritikk eller noe. Jeg bare sa ifra.

Lenke til kommentar

Knewt: Neida tok det ikke som kritikk heller :)

Jeg var sikkert litt kvass i kantene :p

Blir bare små frustrert over folk av og til. Er greit at dem er redd hunder, men å be meg vente når jeg var først å trykket på knappen til heisen, da blir jeg litt pisst.

Ingen som har sagt noe når jeg har vært ute med han løs.

Ja jeg vet det er båndtvang, men jeg klarer liksom ikke holde følge med han når han springer å raser i gresset :tease:

Lenke til kommentar

Den er dårlig jo. Alt annet enn underholdene. Ser heller på min egen avføring i to timer enn å gjenta denne episoden.

Filmkritikk fra en som synes Nic Cage er en dårlig skuespiller blir tilnærmet like vanskelig å ta alvorlig som fra en som synes Michael Bay bruker for lite shaky cam og spesialaeffekter.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Filmkritikk fra en som synes Nic Cage er en dårlig skuespiller blir tilnærmet like vanskelig å ta alvorlig som fra en som synes Michael Bay bruker for lite shaky cam og spesialaeffekter.

Du rettferdiggjør dermed eksistensen av Doomed, Anaconda 4, Mega Shark vs Giant Octopus, Condemned, Twilight, The Unborn, The Strangers, The Alphabet Killer og en hel serie med elendige filmer. 'Det som gjør de bra er at de er så dårlige'. Henger ikke helt på greip.

Greit at Nic Cage var en god skuespiller, men en må la ting gå.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Vil ikke karaktisere den som bra, men er lenge siden jeg så den å husker ingenting. Men hadde den vært bra hadde jeg husket det. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...