Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fiske?

'Fordi du er så søt.'

Bleeergh, her skal en se Kick-ass helt uten forventninger av noe slag. Første sparket kommer ved McLovin, andre ved Nicholas Cage. Og for å ikke glemme han rundhode med briller :( .

Ikke kast bort en og en halv time av livet ditt på å se kick ass.

En ut av de råtneste filmene jeg har sett på en stund.

Kick-Ass kicks ass. Den inneholder jo de feteste skuespillerne :love:

Lenke til kommentar

Fatter ikke at folk vil sitte inne på dagtid for å spille SC2 når det er fint vær ute, og der det regner, kan man likevel være ute, naken og dansende for å ofre til fruktbarhetsgudene.

Nei la meg nå se hva du skriver her rett under:

Jeg har rånet rundt med en kompis, vært oppe i skogen og preika skit med samme kompis, spilt WoW, spilt GH: WT, spilt mer WoW, vasket opp, laget middag, tømt boss, grunnet en planke med oljegrunning og prøvd å få med folk ut.

Ja, og så har jeg liggi i solsteika i noen timer innsmurt i klissete solkrem og kjeda vettet av meg.

Et par dager siden så var det whining om at du ikke orket å gjøre noe fordi du skulle spille på XboX'en din et eller annet..

Du kaster stein i glasshus.

holy shit. 17 000 sider................
Hehe, noen av oss har vært med siden denne tråden åpnet.
Hah..n00bs :cool:

:p

Lenke til kommentar

Kick-Ass kicks ass. Den inneholder jo de feteste skuespillerne :love:

Små jenter som skal være overlegne iforhold til spesialtrente utdøvere innen en sport er kjipt.

Nicholas Cage prøver å snakke noe sånt robot-driv, men som vanlig mangler all innlevelse. Om det er det som er 'spesialiteten' hans, er han en jævla god skuespiller til å spille elendig.

All mangel på forhåndsdømming jeg hadde om filmen forsvant fort :wee: .

Lenke til kommentar
Sitter og planlegger en tatovering sammen med ei som skal prøve å tegne et forslag. Kjenner jeg har lyst på litt blekk på kroppen.

Har veldig lyst for tiden til det samme selv, å få en motpart til den happy og glade tatoveringen min (avataren min) og jeg har lenge tenkt på denne her eller en variant av denne på motsatt arm:

sad-psycho-wall-decal-below.jpg

Lenke til kommentar

Neieh, hva sier dere? Skal vi begynne massespamming av [email protected] for å få slutt på dette tullet?

Driver-error. Gir jo så mye mening for oss vanlige! Kos deg :wee: .

Fy F! Årets mest idiotiske film. Hovedsaklig pga Nicholas Cage..... Får vondt i forhuet av den.

Halve gleden ved en dårlig film er å whine over hvor dårlig den er :wee: .

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Fy F! Årets mest idiotiske film. Hovedsaklig pga Nicholas Cage..... Får vondt i forhuet av den.

Halve gleden ved en dårlig film er å whine over hvor dårlig den er :wee: .

Jeg har tenkt meg godt og lenge om nå, men klarer ikke å komme frem til hvilken film det er du snakker om. Den eneste Cage-filmen som er ny av året og som allerede har kommet ut på DVD er Kick-Ass, og den var ikke på noen måte dårlig.

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...