Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idag har jeg malet hus, og det kjennes i armer/skuldre/nakke. Herlig :)

Flink! :D

Jeg har rånet rundt med en kompis, vært oppe i skogen og preika skit med samme kompis, spilt WoW, spilt GH: WT, spilt mer WoW, vasket opp, laget middag, tømt boss, grunnet en planke med oljegrunning og prøvd å få med folk ut.

Ja, og så har jeg liggi i solsteika i noen timer innsmurt i klissete solkrem og kjeda vettet av meg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg har rånet rundt med en kompis, vært oppe i skogen og preika skit med samme kompis, spilt WoW, spilt GH: WT, spilt mer WoW, vasket opp, laget middag, tømt boss, grunnet en planke med oljegrunning og prøvd å få med folk ut.

Ja, og så har jeg liggi i solsteika i noen timer innsmurt i klissete solkrem og kjeda vettet av meg.

Jaa, jeg er flink ja :D

Du har vært litt produktiv du og da. :thumbup: For meg er det uforståelig at folk gidder å ligge i solsteiken. Eller at dere greier det, uten å få heteslag. Når det blir sterk sol, befinner jeg meg i skyggen.

Lenke til kommentar

Fiske?

'Fordi du er så søt.'

Bleeergh, her skal en se Kick-ass helt uten forventninger av noe slag. Første sparket kommer ved McLovin, andre ved Nicholas Cage. Og for å ikke glemme han rundhode med briller :( .

Ikke kast bort en og en halv time av livet ditt på å se kick ass.

En ut av de råtneste filmene jeg har sett på en stund.

Lenke til kommentar

Først gneller du at vi sitter inne og spiller SC2, også sier du selv at du har ligget i flere timer og kjedet vettet av deg med masse klissete solkrem på deg. Hvem vant, egentlig?

Jeg, jeg fikk d-vitaminer.

Jaa, jeg er flink ja :D

Du har vært litt produktiv du og da. :thumbup: For meg er det uforståelig at folk gidder å ligge i solsteiken. Eller at dere greier det, uten å få heteslag. Når det blir sterk sol, befinner jeg meg i skyggen.

Du er kjempeflink! :D

Ja, jeg fatter ikke hva folk får ut av det, jeg klarer ikke sovne engang. :p

Men jeg ser ingen annen måte jeg kan få nok farge til at folk slutter å erte meg når jeg går i shorts, så ...

Og jeg har ingen planer om å bruke foundation / brunkrem / solpudder eller solarium heller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...