MrLeftfield Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 å fy faen, jeg fikk lyst på en dritfeit burger med noe bacon og ost. Åh, hold kjeft. Nå ble jeg sulten. veit. Ble sulten som faen av den tanken selv. En skikkelig feit, stor, usunn jævel.... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg har spist pannekaker med selvplukket blåbær, og bacon Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 å fy faen, jeg fikk lyst på en dritfeit burger med noe bacon og ost. Åh, hold kjeft. Nå ble jeg sulten. veit. Ble sulten som faen av den tanken selv. En skikkelig feit, stor, usunn jævel.... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 å fy faen, jeg fikk lyst på en dritfeit burger med noe bacon og ost. Åh, hold kjeft. Nå ble jeg sulten. veit. Ble sulten som faen av den tanken selv. En skikkelig feit, stor, usunn jævel.... Det høres digg ut Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Vært våken siden 2 inatt? Da er det kanskje ikke så rart du er trøtt. Skaff deg en normal døgnrytme som innebører nattesøvn Jeg sov fra 18:00 til 02:30 da, siden jeg er syk, og hadde vært våken i 31 timer før det pluss jobba ute i hagen, så det er ikke så rart. Hvem har uansett hørt om syke folk med døgnrytme? Og ifg. mamma og pappa har jeg aldri hatt en normal døgnrytme. Eller en døgnrytme i det hele tatt. Flott, nå har jeg vært våken i 11,5 timer og er stuptrett. Slit å gjøre vanlige ting i huset. Skylder på paralgin forten jeg tok for noen timer siden. Sikkert den som har gjort meg trett. 11,5 timer er ikke så lenge da. Jeg vet. Jeg fatter ikke hvorfor jeg er så trett. o_O Oh well. Det gikk bort da jeg satte meg ned med Guitar Hero: World Tour. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 eeeeeenig. Kjipt at det er lenge til jeg er hjemme og får lagd meg en :| Sånt tar jo tid. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 bah, hvor blir det av folk når man vil skate, liksom? :/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg har spist pannekaker med selvplukket blåbær, og bacon Du vinner ettermiddagens matkonkurranse! Speaking of which ... Lurer på å lage meg noe mat. Middag blir ikke før i kveld, når mamma og søss kommer hjem fra jobb. Når enn det blir. Alternativt kan jeg bare slenge enda en doc i kjeften, samt en Mocca og hente frem ei ny flaske isvann og overleve på det. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 bah, hvor blir det av folk når man vil skate, liksom? :/ Ingen som vil spille Skate 1 når Skate 3 har kommet ut... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 tenkte sånn på ordentlig jeg da, men ok. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Nei, toodlepipfucktards! Det er knallsol ute og den skal jeg nyte! Lenke til kommentar
danielch Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Det er knallsol ute og den skal jeg nyte foran skjermen! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg har fått en haug med trojanere. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Seriøst. Dette går ikke an. Jeg kom hjem med Star Craft II nå. Og så kom jeg på at PCen min ikke har noe DVD-drev. Herregud. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg ler så jeg griner Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Seriøst. Dette går ikke an. Jeg kom hjem med Star Craft II nå. Og så kom jeg på at PCen min ikke har noe DVD-drev. Herregud. Frykt ikke. Last ned klienten. Tar bare litt tid . Selv så er min account ødelagt . Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 noen som har forslag til en plass man kan dra fra oslo med eventuelt buss som ikke koster så mye? vil bare dra en plass uti skauen eller fjellet noen dager å chillen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Seriøst. Dette går ikke an. Jeg kom hjem med Star Craft II nå. Og så kom jeg på at PCen min ikke har noe DVD-drev. Herregud. Ingen du kan låne av heller? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 En PC uten DVD-rom? HAHAHAHAHA Hei, gjett hva jeg gjør nå? Jeg logger meg inn i SC2. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hei, gjett hva jeg gjør nå? Jeg logger meg inn i SC2. Det er et sted for sånne som deg vet du . Så nå sitter jeg med en SC2 som ikke får spilt, og en NS 2 som heller ikke fungerer . De jeg spiller HoN med spiller SC2.. Har bare Mount & Blade igjen da . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg