chokke Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å bli svindla. Er folk stokk dumme eller? Naivitet suger. Sjalusi og . Dårlig kombinasjon. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Tenkte på en anen joystick jeg nå Du er ikke den eneste ↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓----------------- . . . . . Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 nei, alle gutter og jenter. da la jeg meg, så sov godt de som skal det. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Det er en grunn til at kontrollen til xboxen min er rosa. Vet aldri om folk vasker seg på henda etter en wank eller ikke. Er den rosa vil de fleste styre unna den. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Har sånn stasjon på rommet med papir, våtservietter og antibak til etter en runk. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hvorfor klør det over hele kroppen hver gang jeg blir trøtt? Irriterende er det hvertfall Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Advokado mmmmmmmm, min tredje idag, beste som finnes. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Har sånn stasjon på rommet med papir, våtservietter og antibak til etter en runk. Dypper du lillemann i antibak ? svir ikke det noe hinsides ? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Har sånn stasjon på rommet med papir, våtservietter og antibak til etter en runk. Jesus, du har jo den 'knappen' du kan holde igjen utløsninga med. Så kan du gå å vaske henda uten problemer . .. har jeg hørt . Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 hva med legehansker med talkum på ? må jo være perfekt. så får man den gnissende lyden også. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Har sånn stasjon på rommet med papir, våtservietter og antibak til etter en runk. Jesus, du har jo den 'knappen' du kan holde igjen utløsninga med. Så kan du gå å vaske henda uten problemer . .. har jeg hørt . Hvor befinner denne knappen seg om jeg tørr spørre, for jeg har aldri sett noen knapp noen plass. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 hva med legehansker med talkum på ? må jo være perfekt. så får man den gnissende lyden også. Hva med at kvinnfolka gjør det for deg Da slipper man klissj Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Ikke alle som har det tilgjengelig til enhver tid Kim S Men ja , det slår nok alle slags sexleketøy for menn tilsammen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hvor befinner denne knappen seg om jeg tørr spørre, for jeg har aldri sett noen knapp noen plass. Røret mellom anus og pungen. Skrotum eller hva det kalles. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Press mot punktet der penisstrengen er, fungerer også Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Er bare å spørre pent så ordner det seg Enten får du ja eller så får du nei. Får du nei er det bare å spørre en annen om en hjelpende hånd Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Hvor befinner denne knappen seg om jeg tørr spørre, for jeg har aldri sett noen knapp noen plass. Røret mellom anus og pungen. Skrotum eller hva det kalles. Tror jeg må teste det en gang. Aldri hørt om det. Endret 27. juli 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 haha Bare vist du tar en piruett på gulvet , samtidlig som du driter på deg. det skal ligge skikkelig fint dandert i en ring rundt deg på gulvet Kim S Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Det fungerte utmerket da jeg var yngre og trengte det. Senere har jeg bare fikset andre ting. Evt. blitt immun mot klisj, ha-ha-ha. Fantastisk å våkne nå forresten. Sovet siden halv sju og den gamle xboxen har stått her og varma opp rommet, vinduene igjen osv. *vansmekte* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg