Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

jeg er også helt ren! :D

ikke alkohol, røyk, piller, brus eller godis.

Du trenger å bli litt mer skitten. :!:

Lenke til kommentar

Har en morsom epost samtalen med en som prøver og scamme meg på finn.

Få høre

Selger PSP'en min. Får en random epost fra en wrexham.net adresse. wrexham er en plass i Irland.

1 epost:

kunne du la meg vite det nåværende tilstand!

jeg sender:

Jeg har fått en telefon på PSP'en. Utover det har jeg fått et par e-poster.

Den er ikke solgt enda.

får tilbake:

Hi

how are you doing? hope all is cool,sorry for my late respond it is due to my work load am ready to pay for your item online now via paypal or bank transfer i'm sending this item to my pastors daughter oversea as a birthday gift,but before i pay i will like to know if this your item is 100% ok ,i will arrange for the payment direct online now into your Bank account as soon as possible with the total amunt for the the item,shipping and insurance fee and i want the item to be ship to her place on my behalf today all you need to do now is to get back to me with bank information or send me money request from paypal and i will make the payment as soon as possible ,I'm buying this item online from you Due to my work load I'm a naval officer my job takes most of my time.I believe you seller can help me out,hope it will get to her place safely.i may not be able to come online kindly get back to me with payment information and i will make payment as soon as possible

Hope to read from you soonest

Regards

meg igjen:

Sender ut en random sum på 1160$ eller noe sånt. Så får jeg en adresse tilbake på at den skal sendes til en adresse i Nigeria. Jeg spør etter PayPal konto og får en random epost fra USA.

Det morsomme er at han først ber meg om å sende den til USA for han så får jeg en adresse i Nigeria. Så endrer han helt sted og posisjon. Epostene henger heller ikke i sammen.

Lenke til kommentar

Er ren for tiden jeg å. Tar en lang pause fra alt som heter rus.

På tide å få livet på rett spor føler jeg, har herjet i alt for mange år så det er på tide å bli litt voksen.

Tar benzo av og til visst jeg får et skikkelig angst anfall, men ser ikke på det som noe rus akkurat.

Lenke til kommentar

Har en morsom epost samtalen med en som prøver og scamme meg på finn.

Få høre

Selger PSP'en min. Får en random epost fra en wrexham.net adresse. wrexham er en plass i Irland.

1 epost:

kunne du la meg vite det nåværende tilstand!

jeg sender:

Jeg har fått en telefon på PSP'en. Utover det har jeg fått et par e-poster.

Den er ikke solgt enda.

får tilbake:

Hi

how are you doing? hope all is cool,sorry for my late respond it is due to my work load am ready to pay for your item online now via paypal or bank transfer i'm sending this item to my pastors daughter oversea as a birthday gift,but before i pay i will like to know if this your item is 100% ok ,i will arrange for the payment direct online now into your Bank account as soon as possible with the total amunt for the the item,shipping and insurance fee and i want the item to be ship to her place on my behalf today all you need to do now is to get back to me with bank information or send me money request from paypal and i will make the payment as soon as possible ,I'm buying this item online from you Due to my work load I'm a naval officer my job takes most of my time.I believe you seller can help me out,hope it will get to her place safely.i may not be able to come online kindly get back to me with payment information and i will make payment as soon as possible

Hope to read from you soonest

Regards

meg igjen:

Sender ut en random sum på 1160$ eller noe sånt. Så får jeg en adresse tilbake på at den skal sendes til en adresse i Nigeria. Jeg spør etter PayPal konto og får en random epost fra USA.

Det morsomme er at han først ber meg om å sende den til USA for han så får jeg en adresse i Nigeria. Så endrer han helt sted og posisjon. Epostene henger heller ikke i sammen.

Ha ha. Har Blitt forsøkt svindlet et par ganger selv, ikke sånn men med steam kontoen min da.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hadde du ikke vært litt lykkeligere hvis du hadde tatt deg en pils eller 2 i finværet og litt sjokolade i ny og ne? Slikt gjør meg glad hvertfall. :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

jeg blir irritabel av sukker :p

pfft, vi trenger sukker i moderate mengder. :)

Hva skal avataren din forestille kittycat? Syns det ser ut som ei leppe med en kjøttøks under nesa :blink:

Det samme har jeg lurt på, lenge!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...