FrankBjarne Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Kan legge til at jeg blir dårlig i magan av smertestillende piller. Så jeg knasker aldri piller. Ikke siden jeg fikk masse piller når jeg maltrakterte fingeren. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg er helt ren! Min eneste lidelse er dataspilling. Burde bli tatt med i diverse instanser . Nå måtte jeg kjøpe Natural Selection 2, kun fordi Alpha kommer om 2 timer, i tillegg så kjøpte jeg Heroes of Newerth her om dagen, og så kommer jo Starcraft 2 om ni timer. Som da også skal kjøpes . For å ikke glemme diverse tilbud på Steam. Kjipt. Oh well, jeg kaster ikke bort livet mitt i alkohol (eller jo). Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Eneste jeg gjør er å drikke alt for mye. Nå kom nettop naboen å lurte på om jeg var helt dopa i hue fordi jeg spilte dire straits for nabolaget. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg tar ikke de pillene jeg skal ta. hirr. Røyker ikke, drikker ikke. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Dire straits funker bra med alkohol Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Godt selskap fungerer bra med alkohol. Lite vits å sture rundt full alene, dessuten løser det ingenting Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Dire straits funker bra med alkohol Veldig! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Godt selskap fungerer bra med alkohol. Lite vits å sture rundt full alene, dessuten løser det ingenting Det gjør ofte ting mye, mye verre, faktisk. Selv om det virker som en grei løsning der og da, gjør man seg selv en bjørnetjeneste. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Godt selskap fungerer bra med alkohol. Lite vits å sture rundt full alene, dessuten løser det ingenting Det gjør ofte ting mye, mye verre, faktisk. Selv om det virker som en grei løsning der og da, gjør man seg selv en bjørnetjeneste. Funker greit for meg. Lenke til kommentar
McCutcheon Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 La jo de drukne sine sorger. Om de kommer i avisa har vi noe å diskutere i det minste. Hele forumet består av pille knaskere og alkiser Sikkert noen vrak her å som går på heroin Jeg er helt ren! Min eneste lidelse er dataspilling. Ren her også! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det spørs hvor lenge du skal gå sånn. Det funket sikkert greit for pappa også. Helt til livet hans sto på spill. Jeg vet at han kan dø når som helst når han holder på med drikkingen sin. Og han har selv sagt at det i grunnen gjør han enda mer ulykkelig. Han har et stort potensiale, og han kaster vekk livet sitt. Ikke end opp sånn. Man taper så mye. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det spørs hvor lenge du skal gå sånn. Det funket sikkert greit for pappa også. Helt til livet hans sto på spill. Jeg vet at han kan dø når som helst når han holder på med drikkingen sin. Og han har selv sagt at det i grunnen gjør han enda mer ulykkelig. Han har et stort potensiale, og han kaster vekk livet sitt. Ikke end opp sånn. Man taper så mye. Jeg drikker til jeg stuper, gir faen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Daså. Får håpe du angrer på valget ditt underveis. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hvor er logikken petter? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hvor er logikken petter? Den er fraværende Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hvor er logikken petter? Alkohol får hverdagen min til å fungere om dagen føler jeg derfor drikker jeg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hvor er logikken petter? Den er fraværende Enig der. Hvor er logikken petter? Alkohol får hverdagen min til å fungere om dagen føler jeg derfor drikker jeg. På hvilken måte får det dagen til å fungere? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 jeg er også helt ren! ikke alkohol, røyk, piller, brus eller godis. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hvor er logikken petter? Alkohol får hverdagen min til å fungere om dagen føler jeg derfor drikker jeg. Den får ikke hverdagen til å fungere. Den får deg til og tro at den fungerer. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hvor er logikken petter? Den er fraværende Enig der. Hvor er logikken petter? Alkohol får hverdagen min til å fungere om dagen føler jeg derfor drikker jeg. På hvilken måte får det dagen til å fungere? Alt gjør ikke vondt eller er et helvete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg