Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Herregud så godt vodka og appelsinjuice er !

Skjønner ikke at du klarer det i dagesvis.

Jeg synes 2 dagers er hardt nok, da ligger jeg lang flat i 2 dager etterpå. Skal jeg drikke holder jeg meg til øl fremover, blir så sinnsykt syk av sprit :sick:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes 2 dagers er hardt nok, da ligger jeg lang flat i 2 dager etterpå. Skal jeg drikke holder jeg meg til øl fremover, blir så sinnsykt syk av sprit :sick:

Jeg har nå drukket i en uke i strekk, siden torsdag har jeg vert drita full hver dag.

Lenke til kommentar

Jeg har nå drukket i en uke i strekk, siden torsdag har jeg vert drita full hver dag.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

hvor lenge har du holdt det gående egentlig? hva med en pause?

Lenke til kommentar

Hva er poenget med å drikke mens du er på pcen?

alkolhol er det eneste som fungerer, pluss at det er ingenting bedre en å være full

hvor lenge har du holdt det gående egentlig? hva med en pause?

Har jo nettop vert i sverige å handlet mer morro :D

Lenke til kommentar

La jo de drukne sine sorger. Om de kommer i avisa har vi noe å diskutere i det minste.

Hele forumet består av pille knaskere og alkiser :p

Sikkert noen vrak her å som går på heroin :)

Jeg er helt ren! Min eneste lidelse er dataspilling. :p

Lenke til kommentar

Kim S: Øl > sprit, ja. Det er for det meste det jeg også drikker når jeg drikker. Broderen klarte å overtale meg til å drikke absinthe i helga, og som en konsekvens av det (tror nå jeg da) lå jeg faen i senga til fire om ettermiddagen dagen derpå. *grøss* Fisherman's friend-shots er ikke så verst da, men alt med måte. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...