Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*mumle* Alkoholabstinenser kan være dødelig *mumle*

bar tull, ENDELIG hjemme ble en liten tur på 56 mil idag :D

Hvordan gikk turen? :)

Kjempe bra, var langt og slitsomt men kos :) din da?

Hvordan går det an å IKKE ha vanlig pakketape i hus?

Hva skal man med pakketape når man har gaffa? :dremel:

Hva tror du jeg fant da ? :love:

Lenke til kommentar

I know..men stuck på jobb tidliger i dag. Eller..kunne ha møttes når dere returnerte når jeg tenker meg om. Oh well..men da trente jeg sammen med alle de andre bolerene på treningstudioet.

Føler meg nesten litt flau der jeg står sammen med de og løfter min 10.kg manual vekt pga den faens venstrehånden minblush.gif

Lenke til kommentar

I know..men stuck på jobb tidliger i dag. Eller..kunne ha møttes når dere returnerte når jeg tenker meg om. Oh well..men da trente jeg sammen med alle de andre bolerene på treningstudioet.

Føler meg nesten litt flau der jeg står sammen med de og løfter min 10.kg manual vekt pga den faens venstrehånden minblush.gif

Neida, er da ikke noe å være flau over det, etter å ha sett hvordan du er bygget opp så hadde jeg ikke ventet noe annet egentlig ingen som ser rart på noen som er så spinkle som deg ^^

IKKE VONDT MENT;

Lenke til kommentar
None taken :)

For å sitere brodern: Vi ble foret på flaggstangfrø da vi var liten :(

Led at det samme før, hadde en periode hvor jeg så ut som ei flaggstang ( 13-14 år alderen) men så begynte genene å gjøre meg brei å diger ^^
Hey FU! Jeg er da ikke 13-14 år gammel! :wee:

Får begynne å drikke øl som deg og bli stor og kosete ;)

Lenke til kommentar
None taken :)

For å sitere brodern: Vi ble foret på flaggstangfrø da vi var liten :(

Led at det samme før, hadde en periode hvor jeg så ut som ei flaggstang ( 13-14 år alderen) men så begynte genene å gjøre meg brei å diger ^^
Hey FU! Jeg er da ikke 13-14 år gammel! :wee:

Får begynne å drikke øl som deg og bli stor og kosete ;)

Sånn det skal være :) Dog gidder ikke øl idag hadde jo en runde på bolaget idag så idag er det svensk sølevann vodka :)

Lenke til kommentar

Skaff dere en kontor-jobb hvor du sitter på ræva dagen lang, samt drikker mye brus og kakao. Da vil du finne ut at vektpila kanskje går en smule opp. :)

Hva tror du jeg har drevet med i hele år da?

Det tok meg hele 3 år med kontorjobbing før jeg faktisk la på meg litt. Nå vipper pila såvidt over 90 kilo, og har holdt seg der siden jul.

Lenke til kommentar
Det tok meg hele 3 år med kontorjobbing før jeg faktisk la på meg litt. Nå vipper pila såvidt over 90 kilo, og har holdt seg der siden jul.
Jeg tror jeg må lure meg på en vekt i morgen på jobb og håpe at en har gått opp iallefall litt siden sist *knis*

Men så går man som en tulling på jobb da så..jah..

Jeg venter på filmen.

Satte bilen på verksted i morges. Blir spennende å få vite hva som er galt. Har vært ufokusert på jobb i hele dag, tenker jo faen meg ikke på noe annet.

Filmen eller bilen? ;)

Lenke til kommentar

Skaff dere en kontor-jobb hvor du sitter på ræva dagen lang, samt drikker mye brus og kakao. Da vil du finne ut at vektpila kanskje går en smule opp. :)

Hva tror du jeg har drevet med i hele år da?

Jeg har ikke gått opp noe serlig, men har gått ned i muskelmasse og opp ifett, men nå har jeg gått ned 8 kg på noen uker så hjeper seg igjen er vel på 93 nå

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...