Llandari Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Tok med deg dobbelt så mye som du har lov til ja Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Svake menneske, jeg sier svake menneske. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Tok med deg dobbelt så mye som du har lov til ja Neida, han tok turen 2 ganger på samme dag, for å få lov. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Tok med deg dobbelt så mye som du har lov til ja Så lenge det er porsjon er det der 100% lovlig. Beste snusen på markedet det der. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Tok med deg dobbelt så mye som du har lov til ja Så lenge det er porsjon er det der 100% lovlig. Beste snusen på markedet det der. My bad, regner alltid 50g pr boks. Lenge siden jeg jobbet et sted som solgte snus, så jeg kan ikke huske på alt Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Svake menneske, jeg sier svake menneske. I`m gonna kick you`re ass out of this world Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det skrives forresten "your". "you're" brukes når det snakkes om "du er", og ikke "din". Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Men slutt hadde nok vært best ja, men ikke alltid like lett. Viljestyrke, viljestyrke, viljestyrke. Det er det å slutte fremfor å prøve å slutte. Det er forskjell på å si noe og å faktisk gjøre det. Alt er mulig, bare man vil. Bare se på de som avsto fra fapping i over en måned. Den som vil, den kan. Det er lett og si ja, alle opplever nikotinsug forskjellig. Noen er det lettere, andre er det helt jævlig. Nja, han har rett. Så lenge en faktisk bestemmer seg for å ikke snuse/røyke så er det ikke noe problem. Helt problemfritt er det ikke da abstinensene er svært ubehagelige ja. Men om du virkelig vil slutte så er det jo for det meste bare å lide seg igjennom. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det skrives forresten "your". "you're" brukes når det snakkes om "du er", og ikke "din". Å lære meg rettskriving er som å klø seg i øret med en boksehanske 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Korrekt. Folk kan oppleve abstinensene forskjellig, men det er bare en abstinens. Det er verken farlig eller dødlig. Det skrives forresten "your". "you're" brukes når det snakkes om "du er", og ikke "din". Å lære meg rettskriving er som å klø seg i øret med en boksehanske Det går fint, om man bare orker. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Tok med deg dobbelt så mye som du har lov til ja Haha, nei. Helt lovlig tur faktisk. Hadde med beboere ifra jobb på sverigetur så det som ble "over" gikk på deres kvote Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 *mumle* Alkoholabstinenser kan være dødelig *mumle* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Eller man gjør det kun fordi man har milde tvangstanker rundt det mer enn for å faktisk få slutt på det. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Korrekt. Folk kan oppleve abstinensene forskjellig, men det er bare en abstinens. Det er verken farlig eller dødlig. Det skrives forresten "your". "you're" brukes når det snakkes om "du er", og ikke "din". Å lære meg rettskriving er som å klø seg i øret med en boksehanske Det går fint, om man bare orker. Nytter ikke å lære en gammel hund å sitte Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 *mumle* Alkoholabstinenser kan være dødelig *mumle* bar tull, ENDELIG hjemme ble en liten tur på 56 mil idag Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hva er galt med side 10 av denne tråden? Den laster ikke inn... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hvordan går det an å IKKE ha vanlig pakketape i hus? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 jeg ser bare 2 sider. Får inn side 1 mens side to blir bare hvit Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 *mumle* Alkoholabstinenser kan være dødelig *mumle* bar tull, ENDELIG hjemme ble en liten tur på 56 mil idag Hvordan gikk turen? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hva er galt med side 10 av denne tråden? Den laster ikke inn... Tror det er til det beste for oss alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg