Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok med deg dobbelt så mye som du har lov til ja :p

Så lenge det er porsjon er det der 100% lovlig.

Beste snusen på markedet det der.

My bad, regner alltid 50g pr boks. Lenge siden jeg jobbet et sted som solgte snus, så jeg kan ikke huske på alt :p

Lenke til kommentar
Men slutt hadde nok vært best ja, men ikke alltid like lett.

Viljestyrke, viljestyrke, viljestyrke. Det er det å slutte fremfor å prøve å slutte. Det er forskjell på å si noe og å faktisk gjøre det.

Alt er mulig, bare man vil. Bare se på de som avsto fra fapping i over en måned. Den som vil, den kan. ;)

Det er lett og si ja, alle opplever nikotinsug forskjellig. Noen er det lettere, andre er det helt jævlig.

Nja, han har rett. Så lenge en faktisk bestemmer seg for å ikke snuse/røyke så er det ikke noe problem.

Helt problemfritt er det ikke da abstinensene er svært ubehagelige ja. Men om du virkelig vil slutte så er det jo for det meste bare å lide seg igjennom.

Lenke til kommentar

Korrekt. Folk kan oppleve abstinensene forskjellig, men det er bare en abstinens. Det er verken farlig eller dødlig.

Det skrives forresten "your". "you're" brukes når det snakkes om "du er", og ikke "din".

Å lære meg rettskriving er som å klø seg i øret med en boksehanske

Det går fint, om man bare orker. ;)

Lenke til kommentar

Korrekt. Folk kan oppleve abstinensene forskjellig, men det er bare en abstinens. Det er verken farlig eller dødlig.

Det skrives forresten "your". "you're" brukes når det snakkes om "du er", og ikke "din".

Å lære meg rettskriving er som å klø seg i øret med en boksehanske

Det går fint, om man bare orker. ;)

Nytter ikke å lære en gammel hund å sitte :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...