Llandari Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jammen glad jeg har klart å holde meg unna sånt, når jeg ser hvor vanskelig det er å kutte det ut igjen. All cred og støtte til dere som prøver Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 ja du har vært smart som har holdt deg unna Men jeg har greid og kutte ned på mengden da, planen er at jeg skal bli helt røykfri..etterhvert. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Når jeg begynnte å røyke tenkte jeg at man aldri blir avhengig, tok jaggu meg feil. Har vært røykfri før så skal klare det igjen. Nå skal min livsstil totalt endres. Mindre drikking å røykeslutt på sikt, har som mål å være røykfri innen året er omme Endret 26. juli 2010 av Kim S 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Dere klarer det nok begge to. Hadde ei venninne som kutta ut i russetida av alle tidspunkt, og det gikk flott Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg satte opp økonomisk plan til ut Mai neste år isted Så jeg har kontroll. Har både bil, lappen og russetid frem til da å bruke penger på. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Pops, Walters Mandler, Baconsnacks, Cola med isbiter og en film i godstolen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg har spilt rundt Fable TLC i dag. Flink ja Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Er anderledes å snuse enn å røyke. Er en viss fase man må komme seg igjennom, men vil si det er verdt det. Lønner seg veldig å begynne med posesnus ja Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Lønner seg veldig å begynne med posesnus ja Du har en rar definisjon på "lønner seg". Det lønner seg å slutte tvert. Eller, det lønner seg å ikke begynne i det hele tatt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Ikke dårlig og komme frem til den konklusjonen. Det som er litt kjipt er at man sparer ikke penger på snus/røyk før man har startet med det Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Tull og tøys. Jeg har spart alle penger jeg har tjent i alle år, med unntak av innkjøp til Klær, spill og data. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Helsemessig lønner det seg med snus isdedenfor å røyke. Kan ikke måle alt i penger vettu Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Lønner seg veldig å begynne med posesnus ja Du har en rar definisjon på "lønner seg". Det lønner seg å slutte tvert. Eller, det lønner seg å ikke begynne i det hele tatt. I stedet for å røyke, så lønner det seg å snuse. Men slutt hadde nok vært best ja, men ikke alltid like lett. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Helsemessig lønner det seg med snus isdedenfor å røyke. Kan ikke måle alt i penger vettu Helsemessing lønner det seg å ikke begynne i det hele tatt, for snus ødelegger kjeften din. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Lønner seg ikke å begynne med snus eller røyk i det hele tatt, skal jeg si deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Men slutt hadde nok vært best ja, men ikke alltid like lett. Viljestyrke, viljestyrke, viljestyrke. Det er det å slutte fremfor å prøve å slutte. Det er forskjell på å si noe og å faktisk gjøre det. Alt er mulig, bare man vil. Bare se på de som avsto fra fapping i over en måned. Den som vil, den kan. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Again: http://www.youtube.com/watch?v=qh10PMRpYoY Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Fra Mikkel sin facebook I shit brix Endret 26. juli 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Men slutt hadde nok vært best ja, men ikke alltid like lett. Viljestyrke, viljestyrke, viljestyrke. Det er det å slutte fremfor å prøve å slutte. Det er forskjell på å si noe og å faktisk gjøre det. Alt er mulig, bare man vil. Bare se på de som avsto fra fapping i over en måned. Den som vil, den kan. Det er lett og si ja, alle opplever nikotinsug forskjellig. Noen er det lettere, andre er det helt jævlig. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Refsa: Har du noen gang røkt eller snuset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg