Pubé Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 2 dl = 1 kopp. Hvor stor termos? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Stakk bare innom for å si at jeg har blitt pappa Gratulerer mann! Da var det i og for seg natta for meg. Klarer ikke holde meg våken lenger. Men 11:00 i går til 18:31 i dag er ikke så verst. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Er Adobe nede for noen andre enn meg? Vært nede sykt lenge nå. Frustrerer meg. Nettop preformatert så får jo ikke skaffet meg en skitt. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 2 dl = 1 kopp. Hvor stor termos? 1 liter. Prøvde 3 poser, ble veldig fin smak, helt til slutten av flaska, da ble det litt mindre smak igjen. Får prøve med honning neste gang. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg kjeder meg, what to do? Me too. Enormt kjedelig idag ja faktisk. Merkelig det der. Har ikke noe å ta meg til, ingen å finne på noe med. ikke noe på tv osv . vurderer å legge meg nedpå og sove i noen timer. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Te/kaffekopper er vel større en glass osv. Så det blir vel mellom 2 og 3 dl. Prøv med 4dl og honnig nestegang. Og bland det bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg kjeder meg, what to do? Me too. Enormt kjedelig idag ja faktisk. Merkelig det der. Har ikke noe å ta meg til, ingen å finne på noe med. ikke noe på tv osv . vurderer å legge meg nedpå og sove i noen timer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Noen som vet om leilighet i Trondheim for tiden eller nærmeste framtid som blir ledig? Min husvarme lillebror trenger et bosted der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Noen som vet om leilighet i Trondheim for tiden eller nærmeste framtid som blir ledig? Min husvarme lillebror trenger et bosted der. I do. To faktisk Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Våken etter 14 timer søvn. Dårlig i morges og slike piller gjorde det hele bare værre. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Vært ute å gått med Tiny i 1,5 timer i dag Blir snart slank og smekker her. Prøver fortvilt å gå over til snus isdedenfor røyk, men fy faen snus smaker høgg Synes jeg er like røyk sugen selv med 2 under leppa Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Vært ute å gått med Tiny i 1,5 timer i dag Blir snart slank og smekker her. Prøver fortvilt å gå over til snus isdedenfor røyk, men fy faen snus smaker høgg Synes jeg er like røyk sugen selv med 2 under leppa Neinei, smaker så godt så. Hva prøvde du? Kan anbefale å lese litt i anmeldelsene i førstepost til snustråden. Min søster har selv gått fra røyk til snus og er fornøyd Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Er det bra å gå så lenge med en valp da? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Tror det skal litt til for at en bikkje går seg i hjel. Kondisen deres trenes opp sykt mye fortere enn våres Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 På endel store raser skal man være forsiktig med fysisk aktivitet til skjelettet er ferdig utviklet, fordi det øker faren for å utvikle hd eller ad, eller hva det nå var. Hvis man ser at valpen blir utslitt burde man uansett roe ned, syns jeg. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 På endel store raser skal man være forsiktig med fysisk aktivitet til skjelettet er ferdig utviklet, fordi det øker faren for å utvikle hd eller ad, eller hva det nå var. Hvis man ser at valpen blir utslitt burde man uansett roe ned, syns jeg. Vi sprang ikke akkurat maraton for å si det sånn tok pauser inni mellom å hilste litt på andre hunder. Ser ikke ut som han er sliten enda, han raser nå med beinet sitt her. Aleks: Var noe skruff greier jeg prøvde. Holder meg til røyken jeg. Snus og kaffe passer ikke helt Svelte en liten klump her i sta Så nå blir vel magen urolig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Puh :!: . Nå har jeg sykla opp til treningssentere og trent en 20-30 min, så stakk jeg innom matbutikken og tok med et par ting jeg trenger her hjemme, hjem. Så sykla jeg hjem. Må si jeg er litt stolt . Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Daså, skulle vel gå fint da Prøv med posesnus, så risikerer du ikke å svelge noe. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Ja. Kan jo ikke tyne lillegutt for mye Tror ikke jeg hadde klart å tyne han heller for han er nok i litt bedre form enn jeg er Skal teste ut pose snus. Renner de like jævlig som vanlig snus? Syntes ikke de fjernet røyksuget. Sikkert bare jeg som er innrøkt Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Posesnus renner ikke før du har hatt dem i kjeften en god stund. Jeg kjøpte meg en boks snus for en stund siden, tenkte jeg skulle kutte ut røyken å snuse i steden. Men det gikk jo dårlig, røykesuget var like sterkt så da ble det bare dobbelt opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg