Lumpness Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Tror ikke det er noe spesielt godt å ruse seg på paralgin forte uansett. Har ikke prøvd selv, men tror ikke man får noe mer ut av det enn en mild avslappende rus og den smertestillende effekten. Spis 2 - 3 paralgin forte så demper du smerten en stund. Levra ryker ikke etter 1-3 tabletter eller en pakke over 1 uke heller da folk ! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Levra min lever nå enda, den har hatt litt å stri med opp gjennom årene Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) hakke eti ennå jeg heller fordi jeg starta å se på nye episodene av boondocks må i butikken for mat uansett De er så awesome! Riktig det, gjelder egentlig det meste av litt sterkere smertestillende:) Nice. Logitech z-5500 eller Harman Kardon HKTS7? Kommer vel egentlig an på hva du skal bruke det til, men jeg ville automatisk gått for HK. Jeg har hatt Z-5500 i 4-5 år nå. Det er greit til film og TV-serier, litt mindre greit til spill og helt ok / tidvis random til musikk. Du burde være forsiktig med paralgin forte, Datasmurf. Selv tør jeg nesten ikke røre slike smertestillende. Jeg tar egentlig bare Brexidol og Mobec for å stille migrene og muskelsmerter, har ikke tatt noe annet på flere år. Vel, tok noen paracetamol da jeg lå sjuk i mai, men det var det. Edit: I gamle dager tok jeg så mye Paracet og Ibux at det til slutt virka som om jeg ble immun. Jeg led av migrener og klasehodepiner, men legene trodde ikke noe på meg. Så jeg levde så og si på smertestillende. Minstesøss har det vel sånn nå i og for seg, men hu popper dem pga. menssmerter. Endret 26. juli 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Levra min lever nå enda, den har hatt litt å stri med opp gjennom årene Atekdotisk bevis er anektdotisk. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Levra min lever nå enda, den har hatt litt å stri med opp gjennom årene Atekdotisk bevis er anektdotisk. Ehhh, What ya say? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Levra min lever nå enda, den har hatt litt å stri med opp gjennom årene Atekdotisk bevis er anektdotisk. Ehhh, What ya say? "Whisky er sunt. Jeg vet om en som drakk whisky hver dag og han ble over hundre år."http://no.wikipedia.org/wiki/Bevis_%28anekdotisk%29 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Han sier at anekdotiske bevis er anekdotiske. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Psst. Alle sammen! Jarmo er her, oppfør dere nå! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Nei, det er han ikke. 10 Bruker(e) leser dette emnet 7 medlemmer, 1 gjester, 2 anonyme brukere Slimda, Romis, Siemn, Kim S, Downhill, Aleks, MrLeftfield Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Levra min lever nå enda, den har hatt litt å stri med opp gjennom årene Atekdotisk bevis er anektdotisk. Ehhh, What ya say? "Whisky er sunt. Jeg vet om en som drakk whisky hver dag og han ble over hundre år."http://no.wikipedia.org/wiki/Bevis_%28anekdotisk%29 Har ikke sagt det er sunt da. Det er rett og slett usunt å leve for man dør av det til slutt. Må ikke bruke sånne fremmed ord for en som har hjerne på størrelse med en peanøtt ;P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Da lærte du noe nytt i dag også . Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Woo! Slapp å klippe gresset. Minstesøss tok det i stedet. Derimot endte jeg opp med å ta skråninga mot naboene med en kantklipper eller hva i all verden det kalles. Dongeribukse- og jakke, støvler, sveisemaske og motorsykkelhansker. Oh yeah. Ble ganske svett, men ville ikke ta noen sjanser. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det er allerede glemt Har ikke mere kapasitet i hodet mitt til å ta inn ny informasjon. Kanskje kjøpe større Hdd Lenke til kommentar
Romis Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Nei, det er han ikke. 10 Bruker(e) leser dette emnet 7 medlemmer, 1 gjester, 2 anonyme brukere Slimda, Romis, Siemn, Kim S, Downhill, Aleks, MrLeftfield Han var det i det jeg postet, kan være at han forduvtet etter det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Faens vanskelig det skal være å oppdrive plaine sjokoladekjeks rundt om. Finner de bare med fyll. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Blir mest til musikk så EDIT: Neifaen, har ikke Harman optisk inngang? -,- Endret 26. juli 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Romis Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Noen andre som syns Youtube er utrolig sein for tiden? Noen videoer som ikke loader, engang. Endret 26. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
Romis Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 bytt litt på kvaliteten Har prøvd, samt oppdatere sida. Ingenting fungerer. Noen funker det helt fint på, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg