Datasmurf Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 De første ukene mine går greit, så bryter jeg sammen. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Bjørn Borg utslett er digg.....not. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hva er det? http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2605437.ece Bare at jeg faktisk vaska de før jeg tok dem på meg...og at det ikke er like ille, bare fikk hevelser typ store myggstikk størrelse på lårene og litt oppover. Merkelig (heldigvis) nok så er ikke "private parts" påvirket Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det er snus! Men det gikk opp for meg da jeg plutselig pattet på en sigarett. Det gikk litt for langt. Ja, ser forsåvidt den. Kanskje greit å bare drepe lysta med en gang da. Jeg har vurdert om jeg kanskje sku stikki til legen og fått slike røykeslutt-piller, jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Ha-ha-ha ... Ja-ja, angår ikke meg. Jeg bruker ikke Björn Borg-klær. Ida, finnes det? I så fall ... Want! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Ida, finnes det? I så fall ... Want! Ja, gjør det. Pappa brukte det et par ganger (haha, jadaaaa). Gjør rett og slett av røyken smaker skikkelig høgg. Nå har han vært røykfri i flere år. Etter å ha røyka 25-27 av 40 år. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 De pillene man får hos legen fungerte overaskende bra Var uten røyk i 1 år når yngstemann ble født. Så begynnte livet å gå til H så startet jeg med røyking igjen, noe jeg angrer på den dag i dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg røyker visst ikke nok til å få Zyban i alle fall. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 "Camel Crush - a cigarette with a small menthol nugget in the filter allowing the smoker to change the flavor from full to menthol by crushing the filter." Det der må jeg prøve. Den har jeg prøvd, moro saker. Røyke først litt med ca vanlig smak og så presse på filteret så man får et morsomt klikk og så smaker det mint Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 En kompis av meg som skulle slutte å røyke, åpnet en 20-pack med sigaretter og begynte på dem. Samtidig. Han fikk nikotinsjokk, ble syk i flere dager og klarte ikke å røre en sigarett etterpå. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg røyker visst ikke nok til å få Zyban i alle fall. Jeg spurte legen om det tidligere i år, men han ville ikke skrive det ut til meg fordi jeg sliter med angst og depresjoner. Samt at jeg tar benzo av og til. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hva het pillene du brukte da, Kim? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg tror det var Zyban. Nå er det vel et annet navn på røykeslutt tablettene tror jeg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hei negerskrømt! I dag regner det igjen så jeg får vel spille gjennom Fable TLC da ... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Ha-ha-ha ... Ja-ja, angår ikke meg. Jeg bruker ikke Björn Borg-klær. Ida, finnes det? I så fall ... Want! Ikke jeg heller egentlig, men BB hadde boxere med lange ben (noe som er skjelden var nå for tiden). Det var tilbud og, så jeg nappa med meg par tre stk. Det er rart....brukte den ene, gikk greit. Brukte den andre, fikk allergisk reaksjon om morgen. Kanskje det er visse farger som jeg reagerer på... Merkelig. Har aldri hatt allergi før. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hmm. Weird. Fant noen med lange ben fra JBS på Dressman eller noe. Jeg tror det var Zyban. Nå er det vel et annet navn på røykeslutt tablettene tror jeg. Tja ... Zyban var det jeg fant da jeg googla "røykeslutt-piller". Samt slo opp i FK. Og spurte mamma. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Champix heter de røykeslutt tablettene som brukes nå Kan noen ta å sende finvær hit? Jeg fryser Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Ah. Hmm. Ja-ja. Jeg tror fortsatt ikke 4-5 sigaretter om dagen er nok til å få det. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Ah. Hmm. Ja-ja. Jeg tror fortsatt ikke 4-5 sigaretter om dagen er nok til å få det. hehe på det verste røyka jeg 20 rullings (Petterøes 3 blå) om dagen. Og liter kaffe / Red Bull. Og stor plate melkesjokolade annehver dag. Fuck me, aldri mer skal jeg kjøre kroppen min så jævlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg