Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Camel Crush - a cigarette with a small menthol nugget in the filter allowing the smoker to change the flavor from full to menthol by crushing the filter."

Det der må jeg prøve. :p

Den har jeg prøvd, moro saker. Røyke først litt med ca vanlig smak og så presse på filteret så man får et morsomt klikk og så smaker det mint :)

Lenke til kommentar

Ha-ha-ha ... emot-wtc.gif

Ja-ja, angår ikke meg. Jeg bruker ikke Björn Borg-klær. :p

Ida, finnes det? I så fall ... Want!

Ikke jeg heller egentlig, men BB hadde boxere med lange ben (noe som er skjelden var nå for tiden). Det var tilbud og, så jeg nappa med meg par tre stk. Det er rart....brukte den ene, gikk greit. Brukte den andre, fikk allergisk reaksjon om morgen. Kanskje det er visse farger som jeg reagerer på... Merkelig. Har aldri hatt allergi før.

Lenke til kommentar

Hmm. Weird.

Fant noen med lange ben fra JBS på Dressman eller noe. :p

Jeg tror det var Zyban. Nå er det vel et annet navn på røykeslutt tablettene tror jeg.

Tja ... Zyban var det jeg fant da jeg googla "røykeslutt-piller". Samt slo opp i FK. Og spurte mamma. :p

Lenke til kommentar

Ah. Hmm. Ja-ja. Jeg tror fortsatt ikke 4-5 sigaretter om dagen er nok til å få det.

hehe på det verste røyka jeg 20 rullings (Petterøes 3 blå) om dagen. Og liter kaffe / Red Bull. Og stor plate melkesjokolade annehver dag. Fuck me, aldri mer skal jeg kjøre kroppen min så jævlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...