Datasmurf Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 "I remember when I was over in Denmark and Sweden a few years ago, people used this stuff a lot (less in Denmark I think) - and it surprised me that a group of teenagers we were hanging out with actually used it. It's not something you imagine young people doing" Ha-ha-ha! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Våkner igjen kl halv 7 Hva er dette for noe tull da? Legge seg nedpå igjen å prøve å sove noen timer til Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg la meg aldri. "Kom online. Ta en instance med meg, så får du sove lettere." Jævla kompis som frista med WoW og jævla meg som er så lett å overtale når jeg skulle gjort andre ting. Skulle opp nå uansett, så ... Ikke at jeg vet hvorfor. Skal på posten, men de åpner ikke før 9. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Prøvde WoW for mange år siden, skjønte ikke bæra av det heldigvis Kan ikke skjønne at folk gidder å spille det i så mange år Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 God morgen, hva er planene deres? Jeg drar til Sverige for litt "påfyll" nå Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Kom å hent meg, jeg vil å på Harry tur Ikke så lang omvei Prøv å gjett hvem som snek seg oppi min lille 2 seter i natt Litt små trangt når man skulle sove 2 stk der Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Mine planer er å rydde til jeg ikke kan rydde mere for så å rydde litt til å så sette opp stereo anlegget på en god måte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Prøvde WoW for mange år siden, skjønte ikke bæra av det heldigvis Kan ikke skjønne at folk gidder å spille det i så mange år Det har sine sider. Jeg prøvde CoD, MoH og L4D og har fortsatt ikke skjønt hva som er så bra med dem. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Kaninparring er vilt. Heldigvis var jeg tilskuer... Heheheheh... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg skal slutte med nikotinen min! Er 2 dager på vei mot et bedre liv! Noen som vil ønske meg lykke til? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg vil ut for å kjøpe mentholsigaretter Forkjølelse + vanlige = dårlig idé. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg skal slutte med nikotinen min! Er 2 dager på vei mot et bedre liv! Noen som vil ønske meg lykke til? Jo. Ja. Lykke til. Jeg skal gjøre det samme. Nå har jeg vel ikke snusa på over en måned, så da er det bare røyken igjen. Hadde vært lettere om jeg ikke hadde blitt så jævlig grinete av null nikotin. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg er på min andre dag. Føler meg ikke spesielt grinete eller er desperat etter nikotin, men jeg er litt skarp i kantene merker jeg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Godt det da. For det er bare kjipt. Tenkte jeg sku droppe røyken når jeg er ferdig med de pakkene jeg har igjen. Snus eller røyk du slutter med nå? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 smerte i hvert blunk med øyet. i tillegg er jeg ikke i god form Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det er snus! Men det gikk opp for meg da jeg plutselig pattet på en sigarett. Det gikk litt for langt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Ugh. Jeg tror to dager med sammenhengende 21 timer video (2 økter) ikke er særlig bra. Spesielt hvis du hopper over måltid som jeg gjorde igår... Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det tar sin tid å sette seg inn i en telefon med Android for første gang, men jeg blir bare mer og mer overbevist om at det er det rette OSet for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg