chokke Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Say what? Mitt fornavn og . Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Okei, Kim. Får se på det når jeg får henta telefonen (fra reparasjon). Aha, Chokke. Du har kult navn forøvrig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 FYI: Inception er mindfuck. Se den. Men ikke les om den før du ser den. Fikk meg til å få lyst til å se 13th floor, Matrix og Dark City igjen. Kanskje hive inn VR-5 av nostalgiske grunner. Sistnevnte tviler jeg på har tålt tidens tann særlig bra da, så er kanskje best å la være. Slippe å skjende minnet liksom. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Fikk meg til å få lyst til å se 13th floor, Matrix og Dark City igjen. Kanskje hive inn VR-5 av nostalgiske grunner. Sistnevnte tviler jeg på har tålt tidens tann særlig bra da, så er kanskje best å la være. Slippe å skjende minnet liksom. Se Twelve Monkeys du ;D . Bruce Willis og Brad Pitt i noen av sine beste roller! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Fikk meg til å få lyst til å se 13th floor, Matrix og Dark City igjen. Kanskje hive inn VR-5 av nostalgiske grunner. Sistnevnte tviler jeg på har tålt tidens tann særlig bra da, så er kanskje best å la være. Slippe å skjende minnet liksom. Se Twelve Monkeys du ;D . Bruce Willis og Brad Pitt i noen av sine beste roller! Den har jeg faktisk ikke sett siden den gikk på kino. Men mener å minnes den var bra. Så skriver meg den opp bak øret til jeg skal ha mindfuck-maraton. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Den har jeg faktisk ikke sett siden den gikk på kino. Men mener å minnes den var bra. Så skriver meg den opp bak øret til jeg skal ha mindfuck-maraton. Alt annet enne en dum ting å gjøre. For å si det sånn, en ble bare bedre og bedre dess fler ganger den sees. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 FYI: Inception er mindfuck. Se den. Men ikke les om den før du ser den. Fikk meg til å få lyst til å se 13th floor, Matrix og Dark City igjen. Kanskje hive inn VR-5 av nostalgiske grunner. Sistnevnte tviler jeg på har tålt tidens tann særlig bra da, så er kanskje best å la være. Slippe å skjende minnet liksom. Skal vente med Inception til den kommer på dvd. Film er best hjemme synes jeg Dark city må jeg kanskje se, ikke sett den enda. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Jeg vet ikke jeg ... Jeg klarer ikke se for meg Leonardo som noe annet enn babyface i Titanic. Det var sånn da jeg så What's Eating Gilbert Grape (som jeg så etter at jeg så Titanic), og det var slik da jeg så de fleste andre filmer med ham. Vel, alle unntatt Catch Me If You Can. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hihi. Donnie Darko er fortsatt like flott som jeg huska den . Så ser ut som det er tid for å sove nå. God natt diskusjon.no . Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 God natt. Nå ligger "lille" valpen min bak meg i sofaen å sover etter å ha fått litt kjeft fra junior. Junior var liksom ikke helt villig til leking når han skulle sove. Trygt å godt bak pappa sin rygg hvertfall:) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Yeah yeah. Sitter her enda, selv om jeg skulle i sengs rundt midnatt etter planen. Sov bare 4-5 timer forrige natt så. Sitter på webcam med en kamerat fra skolen, som jeg skal bo på rom med neste år (o' herlige internatliv. Savner det..) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Faens hoste. Gjør faen meg vondt. :| Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Tror jeg brygger på en sykdom nå. Skjelver som svarte faen og hoster Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Her går det i hosting og tett nese, så jeg antar forkjølelse, men kuren min hjelper bare mot begynnende forkjølelse ifg. google, så i morra må jeg kjøpe hvitløk og ingefærfedd. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Tips til å snu døgnet? blir ikke trøtt før 4-5 tiden.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hold deg våken til kvelden igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 "Camel Crush - a cigarette with a small menthol nugget in the filter allowing the smoker to change the flavor from full to menthol by crushing the filter." Det der må jeg prøve. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hold deg våken til kvelden igjen. Prøvd, bruker bare å fucke opp alt enda mer. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Vel, da får du bare la være å feile med det da. Hold deg våken til kvelden, og ikke sov i mer enn 8-10 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg