TheKims Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Heldigvis var jeg tilskuer... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Jeg gleder meg sånn til Machete kommer! http://movies.ign.com/dor/objects/14343587/machete/videos/machete_trl_trailer_red_band_72210.html?show=hi Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Fant plutselig ut at jeg kan bruke telefon som fjernkontroll til pcen Høvelig når man skal se film. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Jeg har prøvd å konfigurere min til det. Vet det skal gå, da jeg har sett andre med samme telefon gjøre det, men er noe fuck med samba elns. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Smurf: Hvilken telefon har du? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Nå begynner dere å bli avansert her, mobil som fjernkontroll, hm.. Noen som veit om man kan bruke en dvd spiller uten fjernkontroll, får man til å velge språk og sånt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Kim: Nokia 5800 XpressMusic Gypsy, kommer an på hvor avansert den er. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Nå begynner dere å bli avansert her, mobil som fjernkontroll, hm.. Noen som veit om man kan bruke en dvd spiller uten fjernkontroll, får man til å velge språk og sånt? Tviler litt. Om jeg ikke bommer, så har min spiller en eject, play/pause, stop, Fast Forward og Backwards-knapp. Usikker på om det er en subtitle/Audio-knap sådan. Edddditt: tror den har fire piler i tillegg, og en OK-knapp, slik at en faktisk kan velge utifra menyen. Men hekk, hvem bruker subtitles uansett? Ihvertfall andre enn engelsk? Så jeg slår ihjel neste to timer med Donnie Darko på ene skjermen . Fine filmen! Endret 25. juli 2010 av chokke Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Men hekk, hvem bruker subtitles uansett? Ihvertfall andre enn engelsk? Kjøper du dvd-er i Norge er det jo ofte norske undertekster som standard. Da vil en jo gjerne inn og endre på det. Ellers så tror jeg det er forskjellig fra spiller til spiller. Min funker dårlig til å endre noen instillinger dersom jeg ikke bruker fjernkontrollen. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Jeg har lyst å kjøpe meg en lommelykt til 3000,- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Flink chokke. ^^ Her går det i Men in Black. Skulle legge meg, men ... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Den er ikke noe avansert, men helt vanlig. Men skal prøve i morgen, husker ikke om det er piler på den. Jeg er liker å ha på subtitles, hvis ikke så er det alltid noen ord her og der som jeg ikke får med meg eller forstår. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Når dere bruker mobilen som fjernkontroll, bruker dere bluetooth? Jeg har en Windows-mobil, regner med det finnes noe sånt (såvidt jeg husker, hadde min K700i denne muligheten for mange år siden). Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Bare ta det på engelsk!!!1 Misliker ganske sterkt å ha norsk siden det ødelegger mange snasne kommentarer og ordspill som fungerer kun på det engelske språket, men husk å ha på original-spor når det gjelder lyd. Er det koreansk, ha det for all del på koreansk! Verste med filmer, er idealiseringa . Hvorfor kunne det ikke fungert sånn her i verden, som det gjør på film? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Jepp. Til både Knut og chokke. ^^ Endret 25. juli 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) God øøø kveld folkens! Hatt en fin dag? Endret 25. juli 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 God øøø kveld folkens! Hatt en fin dag? Ikke egentlig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Til både Knut og chokke. ^^ Men det er jo samme person!! Og nja, dagen var fin eller ikke. Vant fire HoN-runder uten å vite hva som foregikk . Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Til både Knut og chokke. ^^ Men det er jo samme person!! Say what? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Når dere bruker mobilen som fjernkontroll, bruker dere bluetooth? Jeg har en Windows-mobil, regner med det finnes noe sånt (såvidt jeg husker, hadde min K700i denne muligheten for mange år siden). Ja jeg bruker bluetooth. Når jeg koblet tlf til pc kom det opp om jeg ville installere fjernkontroll mulighet Er egentlig bare brukbar til film og musikk avspilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg