Aleks Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Uvant å gå i regnet uten hår. Renner ned i fjeset. Litt deilig egentlig^^ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Endelig ferdig å legge tak! må feires med noe snadder eller en pils tror jeg For makan til en drittjobb. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) når du nevner det aleks, så er det på tide at jeg raker av håret igjen. begynner å bli langt her på hybelen hadde jeg en plante med no frø fra en paprika i en melkekartong med jord jeg tok fra gressplenen borti veien =D den er nok dau nå da edit: holdt på å bestille pizza i sta, men så fant jeg ut at det var bedre å steike kyllingfilet, en halv løk, og å strø litt ost på toppen når det var omtrent ferdig. også ris og rømme til Endret 25. juli 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Gud, jeg er jo helt ødelagt. 2-3timer med intens gladfotball gjør sitt. For en helg! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Den som har danset regndansen skulle faen meg fått juling Hadde liksom planer i dag men ser dårlig ut sånn som ting er nå Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Selvfølgelig blir det fint i morgen. Jeg jobber jo så jeg ikke får utnytta finvær i det hele tatt i morgen. Blir alltid fint når jeg jobber de timene sola står på. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Bruker å være det :\ Eller at en kommer hjem fra jobb,går ut og så blir det overskyet 5 min etter at man går inn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Forkjølelse - unngå såpe Publisert 15.12.2000 11:23 Bakterier herder immunsforsvaret slik at du kan unngå forkjølelse. Dette hevder Pelle Hem. Han påpeker at vi blir mindre motstandsdyktige mot forkjølelse og allergier hvis vi vasker oss for ofte med såpe. Det er ikke heldig å fjerne alle bakterier fra huden til stadighet. Dette tok Hem konsekvensen av. Han har ikke brukt såpe på åtte år, og har heller ikke hatt sin årlige forkjølelse etter at han la vekk såpa. Eh? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Bruker å være det :\ Eller at en kommer hjem fra jobb,går ut og så blir det overskyet 5 min etter at man går inn. Ja, den er også ganske kjent. Hørte noe rykter nå om at det skulle bli awesome vær de neste ukene. Jeg jobber 11-19 hver dag frem til midten av august. Smurf: Han lukter sikkert godt. Endret 25. juli 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Så lenge finværet holder seg her, er jeg fornøyd. Og så må jeg kjøpe mer sitron i morra. Evt. hvitløk og ingefær, siden jeg tror forkjølelsen alt er i gang. Skulle ha brukt sitron og chili mye tidligere. Som på torsdag. Oh well. Får se i morra. Se an formen og slikt. MÅ være helt frisk til fredag i alle fall, og aller helst torsdag. bazukh, ja, det tror jeg også. Sikkert derfor han ikke blir forkjøla også. Kveldens spørsmål. Hvorfor stinker det røyk av søppelbøtta mi når jeg ikke har stumpa noe røyk oppi den? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 bazukh, ja, det tror jeg også. Sikkert derfor han ikke blir forkjøla også. Mm, ingen som kommer nære nok til å smitte han. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Og bakteriene klarer ikke lukta. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Im soo fucking booored. Sitter på voicechat med et par forummedlemer, som refsa. Men uansett. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Finnes ting man kan vaske seg med som ikke inneholder såpe da Luringer altså Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Jeg... uhm, jeg ser på XXX Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 XXX med Vin Diesel ? Muggen actionfilm ? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Det gjør jeg også, han stjal bilen hans akkurat. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 XXX med Vin Diesel ? Muggen actionfilm ? Enern er da ikke muggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg