Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når du nevner det aleks, så er det på tide at jeg raker av håret igjen. begynner å bli langt her :p

på hybelen hadde jeg en plante med no frø fra en paprika i en melkekartong med jord jeg tok fra gressplenen borti veien =D

den er nok dau nå da :p

edit: holdt på å bestille pizza i sta, men så fant jeg ut at det var bedre å steike kyllingfilet, en halv løk, og å strø litt ost på toppen når det var omtrent ferdig. også ris og rømme til :wee:

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Forkjølelse - unngå såpe

Publisert 15.12.2000 11:23

Bakterier herder immunsforsvaret slik at du kan unngå forkjølelse.

Dette hevder Pelle Hem. Han påpeker at vi blir mindre motstandsdyktige mot forkjølelse og allergier hvis vi vasker oss for ofte med såpe. Det er ikke heldig å fjerne alle bakterier fra huden til stadighet. Dette tok Hem konsekvensen av. Han har ikke brukt såpe på åtte år, og har heller ikke hatt sin årlige forkjølelse etter at han la vekk såpa.

Eh?

Lenke til kommentar

Bruker å være det :\

Eller at en kommer hjem fra jobb,går ut og så blir det overskyet 5 min etter at man går inn.

Ja, den er også ganske kjent.

Hørte noe rykter nå om at det skulle bli awesome vær de neste ukene. Jeg jobber 11-19 hver dag frem til midten av august. :fun:

Smurf: Han lukter sikkert godt.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Så lenge finværet holder seg her, er jeg fornøyd.

Og så må jeg kjøpe mer sitron i morra. Evt. hvitløk og ingefær, siden jeg tror forkjølelsen alt er i gang. Skulle ha brukt sitron og chili mye tidligere. Som på torsdag. Oh well. Får se i morra. Se an formen og slikt. MÅ være helt frisk til fredag i alle fall, og aller helst torsdag. :p

bazukh, ja, det tror jeg også.

Sikkert derfor han ikke blir forkjøla også. :p

Kveldens spørsmål.

Hvorfor stinker det røyk av søppelbøtta mi når jeg ikke har stumpa noe røyk oppi den?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...