Sk!ppy Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg har lyst på en liten søt hund, sånn som din kim den var fin Ja han er fin gutt Liten vet jeg ikke om han er akkurat. Han er samme størrelse som kompisen min sin amstaff som er 1 år å min er bare 4 mnd gammel Er greit med litt store hunder for de er som regel rolig å maser å bjeffer ikke så mye som de små. Greit da, ikke så liten akkuratt. Er nok noe med at små hunder har større behov for å markere at "her er jeg". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Er et bare meg som synes det er avslappende å høre på tastelyder (fra pc)? Å høre på det der er stressende :/ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Er et bare meg som synes det er avslappende å høre på tastelyder (fra pc)? Ikke avslappende å høre meg skrive, har hørt at det høres ut som jeg dreper tastaturet Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Skulle ønske mine hadde lys Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Sitter å ser på skjermen når jeg skriver så blir bare slitsomt med tastur med lys Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 http://www.dustinhome.no/pd_5010372698.aspx Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 det er det tastaturet jeg har på stasjonære Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg har lyst på en liten søt hund, sånn som din kim den var fin Ja han er fin gutt Liten vet jeg ikke om han er akkurat. Han er samme størrelse som kompisen min sin amstaff som er 1 år å min er bare 4 mnd gammel Er greit med litt store hunder for de er som regel rolig å maser å bjeffer ikke så mye som de små. Greit da, ikke så liten akkuratt. Er nok noe med at små hunder har større behov for å markere at "her er jeg". Er morsomt å se på han han ser voksen ut men oppfører seg som en valp. Snubler og ramler når han er ute å leker med andre hunder Fått meg en god latter av den tullingen der de siste dagene Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg savner store hunder Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Hvil deg nå, du var den som ingen passet på. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Angrer ikke et sekund på at jeg tok han Godt å ha en "liten" krabat som dulter etter meg overalt å savner meg når jeg går på do :!: Han blir så glad når jeg er ferdig Jeg savner store hunder Du får komme å hilse på min om noen måneder Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Angrer ikke et sekund på at jeg tok han Godt å ha en "liten" krabat som dulter etter meg overalt å savner meg når jeg går på do :!: Han blir så glad når jeg er ferdig Jeg savner store hunder Du får komme å hilse på min om noen måneder Må jeg vente så lenge? Vil hilse på han som valp jeg... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Det kan du vell bærre å hyle ut. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Ringer når jeg er i byen igjen jeg Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Herregud, hadde jeg kjøpt en PC på Newegg ( I deler ) hadde jeg spart 1800 kroner kontra å kjøpe i Norge. ( FRA DE BILLIGSTE BUTIKKENE ) Utrolig overpriset Norge, yay. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Husk frakt osv da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2010 Herregud, hadde jeg kjøpt en PC på Newegg ( I deler ) hadde jeg spart 1800 kroner kontra å kjøpe i Norge. ( FRA DE BILLIGSTE BUTIKKENE ) Utrolig overpriset Norge, yay. Da regner jeg med at du regnet med toll og frakt i tilleg? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2010 Damn, jeg blir fortsatt overasket over hvor god lyd det er i stereoen min :S Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2010 Selfølgelig vet jeg det kommer frakt i tillegg. Det koster vel under 1800 for frakt? Skal ringe de i morgen uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg