Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Jeg tror du lyver, onepiece kan da vel ikke erstatte ekte kos :no:

Det er så godt vi bare får det. Nå spyttet du nettopp på alle folk som ikke har en kjæreste i hele verden.

Da har jeg nettop spyttet på meg selv og. :mad:

Lenke til kommentar

Party eller ikke party, det er spørsmålet.

Sitter her og kjeder meg, samtidig som jeg egentlig er trøtt og må isåfall ikke være borte for lenge (hundevakt).

Men er overveldende lyst allikevel til å finne på noe (+ treffe folk jeg muligens ikke ser igjen) :p

Og det er stor mulighet for kleine stemninger hvis jeg dukker opp, win? I think so...

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Jeg stemmer for ikke fest, du passer hund og du er trøtt.

Skal jeg dra ut å fiske eller ikke?

Kommer an på hvor du skal fiske. Jeg vil også fiske.

Jeg har ikke merka noe til at det klemmer noen steder. ^^

Men nå er du lav :wee: .

Om en bøyer seg i min Bergensen Special Suit (BSs), så vil det gjøre vondt. Spesielt langs steder en ikke vil at det skal gjøre vondt ;) .

Bare 9 cm kortere enn deg. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Party eller ikke party, det er spørsmålet.

Sitter her og kjeder meg, samtidig som jeg egentlig er trøtt og må isåfall ikke være borte for lenge (hundevakt).

Men er overveldende lyst allikevel til å finne på noe (+ treffe folk jeg muligens ikke ser igjen) :p

Og det er stor mulighet for kleine stemninger hvis jeg dukker opp, win? I think so...

Jeg er også hundepass i helgen, møtte dra ned til foreldrene for å være det også- :\

Fest ble det ikke her, men ble masse kubb-spilling. (og la oss ikke glemme gårsdagens joggedate som fremdeles har gjort meg ør)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...