L4r5 Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 hva i huleste er vigger? "white nigger" eller "wannabe nigger". Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 hva i huleste er vigger? "white nigger" eller "wannabe nigger". Haha ok. Jeg er ikke så oppdatert tydligvis. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Trenger da ikke å gå med stramme bukser for å ikke være det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Fy faen, jeg ser for meg folk som holder på å snuble i bukseræva si ELLER går med shorts og t-skjorter som nesten går nedenfor shortsen. Også når dere kommer hjem så erre kos i onepiecen med caps under hetten. Jeg blir deprimert. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Det finnes en fin-fin mellomting ja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Er Repo Men verd å kaste bort lørdagskvelden min på? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Er det ikke jaggu på tide å bytte avatar som du lovte, Gypsy? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Da er en Big One Triple Cheese med ekstra ost + skinke i ovnen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Lars, ja, absolutt! Mange flotte sitater i den filmen. ^^ Also, søss drar til byen, og jeg har invitert eksen hennes hit. Awesome. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg liker trange bukser, passende t-skjorter, bruk av tilbehør og folk som bryr seg om f.eks. hår og skjegg. Sier ikke at alt annet er stygt, sier at det er det jeg foretrekker. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Er jeg helt rar i huet, fordi jeg liker Haley Williams og han Negeren med Airplanes? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg liker trange bukser, passende t-skjorter, bruk av tilbehør og folk som bryr seg om f.eks. hår og skjegg. Sier ikke at alt annet er stygt, sier at det er det jeg foretrekker. Du kan også være min Holla Back Girl! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Vil du være min Holla Back Girl? I'm not a girl.*synge* Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg veit ihvertfal ikke hvem du snakker om. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Picz, picz! Hmmmm, greeit. Litt mørke bilder, men du kan se min utrolig kule seng, miksebord og tonic-flaske i tillegg! Yarr, ble overraska i butikken når jeg fikk knept igjen en størrelse 36 (tommer?) i livet, så da ble det nesten et garantert kjøp . T-skjorta kosta meg 50,- på Kapphal, fantastisk butikk. Pass dere, nå er jeg så godt trent at jeg er tøffere enn toget . Men ja, skal jeg spiller Mount & Blade: Warband, eller se Repo Men, det er spørsmålet. Alternativt lære meg litt mer grunnleggende ting i Heroes of Newerth . Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Tror jeg får epilepsi av signaturen din, chokke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Vil du være min Holla Back Girl? Skaff din egen! Sånn ellers så har det åpna en sexbutikk på Steinkjer. Jeg lurer på å søke jobb der. ^^ Er ikke det litt håpløst mtp. at det "alltid" er damer som jobber i slike butikker? Eller jeg regner med at det er damer de er ute etter når de skal ansette noen der. Men for all del, go for it! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Tror jeg får epilepsi av signaturen din, chokke. Hvorfor? Lange tekster med mange farger bidrar til et flerkulturelt samfunn som også gir toleranse for andre sin religion og kultur. Uten dette ville samfunnet bryte sammen, og fullt anarki ville ikke oppstått før siste gjenstående av et Battle Royale (IMDB it) ville stått igjen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg syns det er finere med større bukser enn det der, men ditt valg såklart. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Aaah, klær. Jeg bruker altfor mye penger på det. Men nå blir jeg nødt. Må ha meg flere bukser som passer. Problemet er bare at jeg sjeldent finner små nok størrelser. Takk gud for Gina tricot. Oh well, der gikk 2-3k ut av lommeboken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg