Aleks Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Tok en touchdown på toalettet. Begynner å bli en stund siden forrige Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Awesome. Sparer den til i morra, tenker jeg. Prioriterer sosialisering med gamle venner i dag. Fnis. Gled deg. Sosialisering er uansett oppskrytt. Fått nok med av det i det siste (blitt mye kos da ). Angående bukse. Jeg har aldri vært særlig fan av trange klær, men fått høre at jeg går med altfor løse klær uten å tenke over det. Så når jeg kjøpte bukse sist, så var den unormalt trang (iforhold til hva jeg liker) og jeg lurer på, hvordan skal egentlig en bukse være på en gutt. Skal se om jeg får tatt bryet med et bilde for de med en eller annen sær interesse . Akkurat nu venter jeg på 'revenge of the chicken', og lurer på om jeg skal starte opp Repo Men. Bra film? Endret 24. juli 2010 av chokke Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Skal se om jeg får tatt bryet med et bilde for de med en eller annen sær interesse . Picz, picz! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 jeg er heller ikke fan av trange klær. helst store tskjorter og løse bukser Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg omkommer av varme. Har liggi på verandaen og sola meg, uten å få noe særlig farge. Like greit, siden jeg ikke gidder styret med å bli solbrent før jeg drar på festival. Minner meg på at jeg må kjøpe solkrem. Samt at jeg bør stikke en tur på første og beste Rema for å kjøpe meg en iskald glasscola og noen polarbrød elns. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 jeg er heller ikke fan av trange klær. helst store tskjorter og løse bukser Gratulerer, du kler deg som en slamp. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Er det bare meg som liker trange klær? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 fordi jeg ikke kler meg som en homse? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Okei, så alle med trange klær er homser? Take that Diskutert!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Er det bare meg som liker trange klær? Jeg liker jenter i trange klær. Teller det? 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Hjemme går jeg i store klær. De presser liksom ikke så mye på balla som dongeri gjør. Drar jeg til byen prøver jeg å kle meg litt ordentlig. Er ikke mote freak akkurat. Sparkjøp FTW Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 nå snakker vi kjønn her. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Du liker dem begge? Damn, så uspesifiserende du er i innleggene dine. Allt for vanskelig å holde seg fra å komme med en eller annen morsom/spydig kommentar Endret 24. juli 2010 av multisync Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 jeg er heller ikke fan av trange klær. helst store tskjorter og løse bukser Gratulerer, du kler deg som en slamp. Så lenge det er komfy så. Jeg kler meg også helst i baggy jeans, skjorter og t-skjorter. I alle fall til vanlig, som når jeg går på shopping, skolen, chiller i sola eller er andre steder / gjør andre ting hvor luftige klær glatt trumfer trange, svette klær. Selvfølgelig. Går jeg på byen er det trange jeans som gjelder, men jeg fortsetter med baggy hawaii-skjorter eller sånn akkurat passe skjorter, som ikke er slimfit. Jævlig pes å oppdage at når du setter deg, så buler skjorta sånn at magen tyter ut mellom enden på skjorta og starten på buksa, evt. at knappene nesten dirrer og magen vises gjennom på skjortene. Det er veldig irriterende. Og går jeg opp en størrelse, blir de plutselig baggy igjen. Og studenter uten jobb som prioriterer det viktige her i livet (kjøpe musikk og film, feste, kjøpe sigg og drikke), har ikke råd til skreddersydde klær. Er det bare meg som liker trange klær? Jeg liker jenter i trange klær. Teller det? Jeg liker deg i trange klær. Teller det? 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) fordi jeg ikke kler meg som en homse? Nei, fordi du kler deg som en wigger. God passform er det desidert viktigste med de fleste plagg, uavhengig av kjønn og stil (wigger fortjener ikke benevnelsen stil). Endret 24. juli 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 dann kjenner jeg blir smått irritert her Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg liker deg i trange klær. Teller det? Selvsagt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 fordi jeg ikke kler meg som en homse? Nei, fordi du kler deg som en wigger. God passform er det desidert viktigste med de fleste plagg, uavhengig av kjønn og stil (wigger fortjener ikke benevnelsen stil). Du er vel ikke wigger før du går i klær fra en eller annen hiphopper, eller kler deg generelt som en hiphopper. Så lenge man bruker litt baggy jeans og skjorter ser jeg ikke på deg som wigger. Og wigger og slamp / slask er faktisk forskjellige ting. Jeg liker deg i trange klær. Teller det? Selvsagt. Woo! Vil du være min Holla Back Girl? 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) dann kjenner jeg blir smått irritert her Som med mye annet går det nok over med alderen. Plutselig en dag vil du innse at altfor store hettegensere og joggebukser slett ikke er kult, og at du aldeles ikke trenger å være en "homse" for å bry deg om hvordan du tar deg ut. Endret 24. juli 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 hva i huleste er vigger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg