Riot™ Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Hahahahah, en fugl traff vinduet og falt om på rygg. Stakkars liten. Håper den ikke er død. Om den er der om en halvtime så tar jeg bilde. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Ugh. Skal på jobb halv ni, men jeg må ta toget kvart over sju fordi NSB har så forbanna fine sommertider for tida. Det blir jo dritawesome å sitte i en time utafor jobb og bare vente. Og i tillegg våkna jeg to timer før vekkerklokka ringer. Fantastisk start på dagen. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Ta bilde nå! Hey! How you doin'? Og deeeer fløy fuglen vekk. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Går an å lette på ræva da! Endret 24. juli 2010 av Diskutert Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Din feil, din kortfattet jenteting. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Gah ... Småtrett, men har liggi i over en time med øya lukka, huet tomt for tanker og prøvd å sove uten å klare det. Fantastisk. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Du skal i hvert fall ikke jobbe 10-11 timer i dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Nei, heldigvis ikke. Og har jeg flaks, klarer jeg å snike meg unna plenklippinga også. Klippe plen i 20 grader og sol når jeg kunne gjort noe annet er jeg ikke fan av. Har veldig lyst til å ta med meg en sixpack og stikke til stranda nå, men det er bare 6 grader ute atm, jeg har ikke øl og det er fortsatt ca 1 mil til stranda jeg vil til, og det er uaktuelt å gå til. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Klippe plen i 20 grader og sol når jeg kunne gjort noe annet er jeg ikke fan av. Vi kan bytte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Tja. Får jeg da også jobben med å vente håpløst på kjæresten? Sånn ellers så har det åpna en sexbutikk på Steinkjer. Jeg lurer på å søke jobb der. ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Haha, vil ikke akkurat kalle det håpløst da. Er jo bare førtifem dager igjen nå. Men den jobben kan jeg godt beholde, det er dagligvarejobben jeg godt kunne vært foruten i dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Bah. Da så. Bare 45 dager? Hvor har du gjemt kjæresten egentlig? Militæret eller noe? Dagligvarejobb tar jeg ikke på meg frivillig, for å være ærlig. Jeg hater kunder som meg. Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 God morgen folkens :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Morn! Noen som har peil på hvor jeg kan få et billig, vanntett telt? Dritten de har på Jysk og Europris har vist seg år på år å ikke holde. Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Morn! Noen som har peil på hvor jeg kan få et billig, vanntett telt? Dritten de har på Jysk og Europris har vist seg år på år å ikke holde. Vet ikke hva du mener er billig, men her er et bra utvalg av kvalitetstelt... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 God morgen everyone. Koser seg i Hellas med over 30 grader hver dag, bading og slappe-av på stranda. Jeg har det sånn gjennomsnittlig ålreit. Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 God morgen everyone. Koser seg i Hellas med over 30 grader hver dag, bading og slappe-av på stranda. Jeg har det sånn gjennomsnittlig ålreit. Hvor i Hellas er du? Reiser dit imorgen. Can't wait. Var der i fjor også... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Koufonissia. 1 time med båt utenfor Naxos. Relativt lite sted med lite turister. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2010 Vel, med billig mente jeg rundt 500 kr siden jeg ligger alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg