Mr. A Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Singelen Nightmare ligger på Spotify, albumet slippes på tirsdag (og jeg kunne ikke finne det på Spotify ) Sorry, roter mye når jeg er trøtt, går å legger meg nå. God natt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Sjokoladeis + katjangnøtter = awesome! Fire øl og en zopilknole *fire bugg og encoca cola stemme* Jeg tror jeg skal legge meg nå. Failer@fallout Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Hvorfor går og legger seg? Bare fordi klokka er 04? Vel, det er kanskje grunn god nok.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Hadde jeg vært trettere, hadde jeg også lagt meg. For øyeblikket er jeg i en irritabel og rastløs tilstand. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Huff da. Skjedd noe spesielt eller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Dama var akkurat oppe og hu bare "hva faen er klokka?" Hu våkna for hu måtte på do. Men jeg tolker det som at det er på tide å legge seg. Spesielt siden promillen er så høy som den er nå. Natt ppl Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Noen som vet hvordan jeg kan barbere meg nedentil så det ser litt bedre ut enn bare glattbarbert? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Romis... Din intimbarbering er ikke det første jeg vil høre om etter å ha stått opp. Hvem spør om noe sånt kvart over seks? Du må være hakkende gal. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Romis... Din intimbarbering er ikke det første jeg vil høre om etter å ha stått opp. Hvem spør om noe sånt kvart over seks? Du må være hakkende gal. Trodde det fortsatt var folk her jeg, da. Skal snart på jobb, så kommer ikke hjem før klokka 4-5. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg tror jeg skal kjøpe meg seilbåt som jeg kan bo i året rundt. Jævla norske goons som har fått meg interessert igjen. Det var jo en drøm da jeg var yngre, og nå er drømmen tilbake. *sukke* Det hadde nå vært jævlig awesome, om jeg hadde hatt råd. Skillsa er der vel et sted, sikkert som sykling, glemmer det nok ikke, selv om jeg ikke har seilt siden 90-tallet. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg vil også ha seilbåt. Bo på aker brygge, og bare chille. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Foreldra mine har seilbåt. Er egentlig rimelig digg å være ombord den og nyte sola. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 God morgen folkens. Bikkjene luftet så jeg sitter bare å nyter kaffe og en røyk her nå. Inn til byen litt senere å møte en vennine for en kopp kaffe Hva skjer ellers rundt om i landet? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Nettopp plassert ut en ny PC til en som kommer tilbake fra ferie på mandag. Han blir nok kjempeblid på 1 minutters oppstarttid isteden for 30. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg sto opp og fikk lese om Romis sin intimbarbering. Mitt forslag er å kjøpe deg en frisørsaks og bli litt kreativ. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg sto opp og fikk lese om Romis sin intimbarbering. Mitt forslag er å kjøpe deg en frisørsaks og bli litt kreativ. Hadde jeg vært deg ville jeg bare lagt meg igjen om det er det første du leser om morningen. Særdeles dårlig start på dagen. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg sto opp og fikk lese om Romis sin intimbarbering. Mitt forslag er å kjøpe deg en frisørsaks og bli litt kreativ. Klippemaskin og Mach 3 Ikke den nitro turbo greia men den vanlige. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg trenger ikke intimbarberingsråd, Kim, men takk allikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg