Slimda Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Sopp er også en grønnsak! Sopp er dritt! Kjøtt, kjøtt og atter kjøtt! Kanskje litt kinakål og ost. Da er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg bruker chrome og har ingen av de problemene der.... Jeg har heller ikke hatt det før nå. Jeg har brukt Chrome lenge nå, og har vært fornøyd med det. Har ikke hatt problemer med Chrome siden 0.2 versjonen Nå bruker jeg versjon 5.0.375.99, og det er først nå problemet har forekommet. Det er bare her på diskusjon.no det er sånn, ikke på noen av de andre forumene jeg er medlem av Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Den ene kaninen min har stukket av, noe som vil si at jeg må være våken til jeg finner den.. Og jeg skal på jobb 9 i morgen. Meh Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Og jeg skal på jobb 9 i morgen. Meh Klokken 9? Stakkars deg! Det er jo... tja... midt på dagen? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Må stå opp halv 8 da. Og jeg har alleredet vært på jobb i 11 timer i dag, så er ganske sliten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Den ene kaninen min har stukket av, noe som vil si at jeg må være våken til jeg finner den.. Og jeg skal på jobb 9 i morgen. Meh Du kjenner ingen med trenet harebikkje da? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jobbing er godt for både kropp og sjel. Tenk på de stakkarsene som sitter hjemme og sturer og ikke har noe å gjøre på. Og ikke tjener de penger heller! Ah, så deilig med jobb! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 gaaad... hvor får man en ordentlig kebab rundt her? Den jeg fikk var kebabkjøtt, kinakål og thousand island (smakte vel egentlig ikek noe mer, var kanskje agurk også?) Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Joda, men jeg trenger søvn også. Og å være sosial *dårlig humør* Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Den ene kaninen min har stukket av, noe som vil si at jeg må være våken til jeg finner den.. Og jeg skal på jobb 9 i morgen. Meh Du kjenner ingen med trenet harebikkje da? Broren min har en. Bor ikke langt fra deg heller, Tale Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 gaaad... hvor får man en ordentlig kebab rundt her? Den jeg fikk var kebabkjøtt, kinakål og thousand island (smakte vel egentlig ikek noe mer, var kanskje agurk også?) rundt her. Oslo er rundt her. Mye kebab der. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Den ene kaninen min har stukket av, noe som vil si at jeg må være våken til jeg finner den.. Og jeg skal på jobb 9 i morgen. Meh Du kjenner ingen med trenet harebikkje da? Broren min har en. Bor ikke langt fra deg heller, Tale Tror jeg skal fange den selv jeg Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Sorry, entimes kjøretur for en kebab er litt uaktuelt Slimda Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Den eneste grønnsaken jeg kan spise, er agurk. Sånn ellers savner jeg virkelig rå grønnsaker. Vel. Råkost generelt. Burgere du spiser kan ikke være godt :/ Jo, det er de, men jeg hovner opp i svelget og klør forferdelig etterpå. Sånn ellers fungerer baconcheeseburgere bra, selv uten salat og dressing. Sopp er også en grønnsak! Sopp er dritt! Kjøtt, kjøtt og atter kjøtt! Kanskje litt kinakål og ost. Da er jeg fornøyd. Er sopp en grønnsak altså? Jeg trodde sopp var en egen rase av dritt jeg. Ifg. wiki ække sopp en grønnsak, men skakke stole på wiki heller. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Sopp er ikke kjøtt, dermed er det "grønnsak". Er vel en slik rotplant ellerno slikt piss. Ikke kjøtt, og dermed i nei-boka mi. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Sopp er mutert eselbæsj. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Sopp er bæsj.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg