Slimda Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Wok er kjedelig. Gi meg en saftig biff eller steik isteden. Yum yum. *edit* Grønnsaker generelt er kjedelig. Endret 22. juli 2010 av Slimda 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) For en gangs skyld var det ryddig på kjøkkenet da jeg kom tilbake. Deilig å ikke måtte vaske opp for å lage mat. Stekte vannkastanjer er faktisk jævlig godt helt klart! det ligger i kjøleskapet mitt på hybelen edit: grønnsaker trenger ikke å være kjedelig! Endret 22. juli 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Wok er kjedelig. Gi meg en saftig biff eller steik isteden. Yum yum. *edit* Grønnsaker generelt er kjedelig. Sitert for sannhet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 En vis man siterte mitt innlegg. Hva mer kan jeg si? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Lurer på om nøtter og saus er en god kombinasjon ... Brukte det når jeg laget tika masala en gang. Sinnsykt godt. Husk å skyll vekk saltet da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 edit: grønnsaker trenger ikke å være kjedelig! Det syns jeg du kan fortelle til grønnsakene. De er fryktelig kjedelig for tiden, skulle gjerne hatt litt morsomme og underholdende grønnsaker omkring. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Wok er kjedelig. Gi meg en saftig biff eller steik isteden. Yum yum. *edit* Grønnsaker generelt er kjedelig. Kan da ha kjøtt i Wok da Kylling eller svinestrimler Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 edit: grønnsaker trenger ikke å være kjedelig! Det syns jeg du kan fortelle til grønnsakene. De er fryktelig kjedelig for tiden, skulle gjerne hatt litt morsomme og underholdende grønnsaker omkring. Vet ikke om det omhandler det samme... Magic mushrooms bør vel ihvertfall gjøre livet litt morsomere! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Lurer på om nøtter og saus er en god kombinasjon ... Brukte det når jeg laget tika masala en gang. Sinnsykt godt. Husk å skyll vekk saltet da. Tenkte mer på å kombinere den fløtesausen jeg fant på kjøkkenet med Katjangnøttene jeg har stående i ei skål her. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Nå er jeg en rimelig sterk motstander av dop og slik da, så du er nok litt på ville veier... Kan da ha kjøtt i Wok da Kylling eller svinestrimler Kjøttet er godt i Wok! Det er all den hersens grønnsaken som ødelegger måltidet... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Sopp er vel ikke akkurat grønnsaker, er det vel? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Stekte grønnsaker med bittelitt soya saus er digg. Er ikke noe fan av kokte grønnsaker, bløt og ekkel. Grønnsaker skal være chrispy i mine øyne. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Uttrykksikonene mine er vekk! Uæuæuæuæu Sånn har det vært når jeg har brukt Google Chrome i det siste også. I tillegg til at avsnittene jeg legger inn i teksten forsvinner helt. Men heldigvis funker det som normalt i Mozilla Firefox Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg bruker chrome og har ingen av de problemene der.... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Den eneste grønnsaken jeg kan spise, er agurk. Sånn ellers savner jeg virkelig rå grønnsaker. Vel. Råkost generelt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Stekte vannkastanjer er faktisk jævlig godt Nå fikk jeg lysst på Wok! Og ja, det er digg! Trenger ikke å lage wok for å bruke vannkastanjer Kylling,bacon,sjampinjong,asparges,vannkastanjer,løk,paprika og agurk. Smakte nydelig. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Nå stikker jeg, skal på jobb klokka 07:30 i morgen, så jeg må stå opp klokka 06:00. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Har ikke hatt problemer med Chrome siden 0.2 versjonen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Den eneste grønnsaken jeg kan spise, er agurk. Sånn ellers savner jeg virkelig rå grønnsaker. Vel. Råkost generelt. Burgere du spiser kan ikke være godt :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg