Kverulantus Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Demon's Souls er utvilsomt et utrolig flott spill. Rett og slett genialt! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Tok ut strømkabelen til kompisen min her, som sitter å spiller på en bærbar. Snart vil det slå seg av, og jeg vil få meg en god latter. Jeg dør jo av latter når han klikker. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Demon's Souls er utvilsomt et utrolig flott spill. Rett og slett genialt! Ghraag jo! Lenge siden (jeg krever at du bytter til Ghraag igjen!) Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Hihi ^^, Jada, jada. om jeg regnet riktig kan jeg bytte 2.august eller noe slikt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Gaah. Hater når jeg må lage middag. Er moro sånn når man har lyst da^^ Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Hvor lang tid tar det før en halvliter med vann får en slushkonsistens? Hvor mange minutter sånn ca? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Programmet for lørdag; La Perla spise å kose oss, Inception på kino, Ned langs stranda/et eller annet sted nede ved mjøsa å prate + drikke + vannpipe + kanskje grilling? What u think?Sounds good! Sky er in? Positive? Think so. NeiJo!Programmet for lørdag; La Perla spise å kose oss, Inception på kino, Ned langs stranda/et eller annet sted nede ved mjøsa å prate + drikke + vannpipe + kanskje grilling? What u think?Vannpipe Det hørtes veldig kos ut! Jaaaa, i koselig selskap og Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jaaaa, i koselig selskap og Har faktisk to vannpiper sjæl... samt kvalitetstobakk her hjemme Nammenam! Mangler bare kull, fordi jeg har røkt opp det jeg hadde av det. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Godt å ligge å slappe av hjemme nu. Har gått i ett kjør her i dag. Tv kveld resten av dagen. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Deilig å slappe av, ja. Har hatt bra vakter hele uka, men i morgen må jeg jobbe 16-23:30. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 For noen dager siden hjalp jeg med å bære da vi fikk nye brusskap på jobben. Som belønning fikk jeg en kasse med brus! Altså, 24 halvlitere med cola. Hvor awesome er vel det? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 hjem til et tomt hus, finne fram brennevinsflaska snart tenker jeg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 *host* alkis *host* Kall meg hva du vil jeg trenger det nå. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Alkohol hjelper ikke... Tro meg det gjør det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 hjem til et tomt hus, finne fram brennevinsflaska snart tenker jeg. Kom hit, drikker du med meg, slipper vi begge å bli kalt alkiser! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 hjem til et tomt hus, finne fram brennevinsflaska snart tenker jeg. Kom hit, drikker du med meg, slipper vi begge å bli kalt alkiser! Frister. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 hjem til et tomt hus, finne fram brennevinsflaska snart tenker jeg. Kom hit, drikker du med meg, slipper vi begge å bli kalt alkiser! Også kan dere begge komme hit, så kan vi ha et helvetes kalas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg