Romis Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Noe jeg kan putte oppi en Imsdal flaske som smaker bra fryst? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Dropp appelsinjuice, vann og te. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Dropp appelsinjuice, vann og te. Saft og Urge, altså? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Noe jeg kan putte oppi en Imsdal flaske som smaker bra fryst? Tequila Dropp appelsinjuice, vann og te.Saft og Urge, altså? Ja, har du solbær eller sånn gul saft? Anbefaler at du tar en sjekk hos Datamagasinet for siste nytt innen alt av teknologi Gay. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg har gul saft. Funker det med Urge? O_o Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Prøv sånn gul saft, ellernoe. Må være godt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg har gul saft. Funker det med Urge? O_o Det er da bare å prøve... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Anbefaler at du tar en sjekk hos Datamagasinet for siste nytt innen alt av teknologi I smell troll/spammer. Ikke bare her han har posta det der heller.. Endret 22. juli 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Vi kan ta en flaske med saft + urge, juice + urge osv. Så kan vi komme tilbake om 4 timer og rapportere hvordan det smaker. Who's with me? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg har gul saft. Funker det med Urge? O_o Går sikkert bra. Prøv sånn gul saft, ellernoe. Må være godt! Der ser du, Ingeborg har sikkert rett. Vi kan ta en flaske med saft + urge, juice + urge osv. Så kan vi komme tilbake om 4 timer og rapportere hvordan det smaker. Who's with me? Og sprit! Og sprit! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Vi kan ta en flaske med saft + urge, juice + urge osv. Så kan vi komme tilbake om 4 timer og rapportere hvordan det smaker. Who's with me? Pick me! Men jeg har ikke noe brus .. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Vi kan ta en flaske med saft + urge, juice + urge osv. Så kan vi komme tilbake om 4 timer og rapportere hvordan det smaker. Who's with me? Pick me! Men jeg har ikke noe brus .. Ok, ta saft + vann + en eller annen juice i en Imsdal flaske i 4 timer. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Nei Jo! Programmet for lørdag; La Perla spise å kose oss, Inception på kino, Ned langs stranda/et eller annet sted nede ved mjøsa å prate + drikke + vannpipe + kanskje grilling? What u think? Endret 22. juli 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Regner med at pmrosvik har forsvunnet for å blande sammen frysematerialet sitt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Ehm.. nei.. måtte gjøre noe.... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jævla snue! Men kommer noe godt ut av det. Jævlig digg å bare ligge og glo film hele dagen. Final Fantasy VII: Advent Children blir bare bedre og bedre for hver gang jeg ser den! The Princess and the Frog var heller ikke snau. Tror jeg skal finne noe fôr nå da, før jeg hopper på Tarzan, Across the Universe og 10 Things I Hate About You. ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Programmet for lørdag; La Perla spise å kose oss, Inception på kino, Ned langs stranda/et eller annet sted nede ved mjøsa å prate + drikke + vannpipe + kanskje grilling? What u think? Sounds good! Sky er in? Positive? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Nei Jo! Programmet for lørdag; La Perla spise å kose oss, Inception på kino, Ned langs stranda/et eller annet sted nede ved mjøsa å prate + drikke + vannpipe + kanskje grilling? What u think? Vannpipe Det hørtes veldig kos ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg