Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Anbefaler at du tar en sjekk hos Datamagasinet for siste nytt innen alt av teknologi :)

I smell troll/spammer. Ikke bare her han har posta det der heller..

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har gul saft. Funker det med Urge? O_o

Går sikkert bra.

Prøv sånn gul saft, ellernoe. Må være godt!

Der ser du, Ingeborg har sikkert rett.

Vi kan ta en flaske med saft + urge, juice + urge osv. Så kan vi komme tilbake om 4 timer og rapportere hvordan det smaker. Who's with me?

Og sprit! Og sprit!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Vi kan ta en flaske med saft + urge, juice + urge osv. Så kan vi komme tilbake om 4 timer og rapportere hvordan det smaker. Who's with me?

Pick me!

Men jeg har ikke noe brus .. :(

Lenke til kommentar

Pick me!

Men jeg har ikke noe brus .. :(

Ok, ta saft + vann + en eller annen juice i en Imsdal flaske i 4 timer.

Lenke til kommentar

Nei

Jo!

Programmet for lørdag; La Perla spise å kose oss, Inception på kino, Ned langs stranda/et eller annet sted nede ved mjøsa å prate + drikke + vannpipe + kanskje grilling? What u think?

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

Jævla snue! Men kommer noe godt ut av det. Jævlig digg å bare ligge og glo film hele dagen. Final Fantasy VII: Advent Children blir bare bedre og bedre for hver gang jeg ser den! :D

The Princess and the Frog var heller ikke snau. Tror jeg skal finne noe fôr nå da, før jeg hopper på Tarzan, Across the Universe og 10 Things I Hate About You. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...