TheKims Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Da er Tiny endelig kommet hjem til meg Herregud for en rolig og avslappet hund. 4mnd gammel å 25kg allerede, dette blir dyrt Utrolig snill og god var han hvertfall. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 25 kg og heter Tiny? Jaja Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 25 kg og heter Tiny? Jaja Faren veier 75kg Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Åh så artig, du må legge ut bilder på kjæledyrbildetråden Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Burde jeg se Big Bang Theory? Ja! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Åh så artig, du må legge ut bilder på kjæledyrbildetråden Ja det skal jeg gjøre. Må bare vente til jeg kommer hjem først Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Hvilken rase er beistet? Er en blanding mellom Dogo canario og Rottweiler. Ser ikke så mye Rottweiler aktig ut da, ligner mye mer på Dogo canario. Fin hund i hvertfall å har lært seg å gå fot allerede, trengte ikke bånd på tur hjem Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Er det ikke en ganske fin bot om du ikke går med bånd? Er hvertfall ganske sikker på at det er båndtvang. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Er det ikke en ganske fin bot om du ikke går med bånd? Er hvertfall ganske sikker på at det er båndtvang. Tror du virkelig politiet rykker ut om noen går med hund uten bånd? I tillegg er det for min del helt greit, så lenge det ikke er en hund som ikke går inn for å drepe noe annet/andre. Sånnsett er det like teit at ikke katter må være i bånd, de skiter over allt, legger fra seg smådyra de dreper både her og der, og prøver helt seriøst å ta selvmord ved å løpe ut foran biler om natta. De ser bilen, står stille og løper akkurat i det man er relativt trygg på at katta har sett deg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 "Straff Hundeeiere som overtrer båndtvangsbestemmelsene kan straffes med bøter og fengsel inntil 1 måned, jfr. hundeloven § 28 . Offentlig påtale skjer bare når det finnes påkrevd av allmenne hensyn. Dette innebærer at det er politiet/ påtalemyndigheten som avgjør om det skal reises straffesak mot hundeeieren." Virker jo ganske seriøst. http://www.jusstorget.no/article.asp?Key=2&FagKey=190 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 I teorien, ja... I praksis, not so much er min erfaring ihvertfall. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Vet det er båndtvang. Tok nå sjangsen fordeom. Skal bruke bånd der det er mye folk, ikke alle som er like glade i hunder. Møtte på noen utlendinger å de gikk langt unna når vi kom gående. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Bikkjer kan gå uten bånd bare de er opplært til og oppføre seg. Er det slik at bikkja bjeffer eller løper mot folk skal den ha bånd. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Bikkjer kan gå uten bånd bare de er opplært til og oppføre seg. Er det slik at bikkja bjeffer eller løper mot folk skal den ha bånd. Eller løper mot katt og fugl og andre ting. Altså en veldig disiplinert hund Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 That's right. Fanga to stykk flyvende insekt i et glass i natt. Av samme rase. I'm like the evil god Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg