Datasmurf Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Liker ikke småsøstre som bruker rommet mitt når jeg ikke er hjemme og tar alle tingene mine sånn at jeg må rote gjennom haugevis med brukt undertøy for å finne de igjen. Men det første er i og for seg verst. Det være seg om minstesøss har overnattingsparty og slenger inn 6-7 fjortiser som går amokk på rommet mitt, eller om søss tar med seg gutter hjem fra byen og ligger i senga mi. -_- Søstra di knuller en random gutt i senga di? Lås døra, før du går ut? Aner ikke om hu knulla der, håper nå ikke det, men skal ikke se bort i fra det. Og jeg låser døra. Har til og med egen lås jeg investerte i selv, men mamma og pappa har på en eller annen måte fått tak i en ekstra nøkkel og driver og låser opp døra for å gå inn på rommet mitt med random ting når jeg ikke er hjemme. -_- Haha, regnet med det, jeg var ganske ille selv. Nektet du å lage mat? Jeg nektet på alt, nektet å dra på skolen, ville bare være i fred. Høres veldig ut som meg. Både i 9. og 1. vgs. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Liker ikke storebrødre som heller velger å overnatter til ekskjærester enn å være med lillesøster på en liten tur Kan sikkert ha en '' liten tur '' med deg, jeg. Jeg er kanskje ikke like stor som storebroren din, men det går vel fordet? Alt funker for meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Ingen vil gå tur med meg Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Liker ikke storebrødre som heller velger å overnatter til ekskjærester enn å være med lillesøster på en liten tur Kan sikkert ha en '' liten tur '' med deg, jeg. Jeg er kanskje ikke like stor som storebroren din, men det går vel fordet? Alt funker for meg! Jeg har desverre ikke flere historier fra morra mi, da. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg flyttet ut fra mor når jeg var 16 år Greit å gjøre som man vil når man vil Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg flyttet ut fra mor når jeg var 16 år Greit å gjøre som man vil når man vil Det er andre tider nå, vet du. Lenge siden 1800 tallet nå. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Det er bare å besøke! Dere vil nok ikke finne meg naken på gulvet! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg flytter om 4 uker! Jeg og. Lofoten, here I come. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Nei, vi finner deg naken i senga eller stolen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg og flyttet ut når jeg var 16 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg flyttet ut fra mor når jeg var 16 år Greit å gjøre som man vil når man vil 17 her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Det er bare å besøke! Dere vil nok ikke finne meg naken på gulvet! Det kan vi ordne lett Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Liker ikke storebrødre som heller velger å overnatter til ekskjærester enn å være med lillesøster på en liten tur Kan sikkert ha en '' liten tur '' med deg, jeg. Jeg er kanskje ikke like stor som storebroren din, men det går vel fordet? Alt funker for meg! Jeg har desverre ikke flere historier fra morra mi, da. Må nesten møte dama, jeg! Hun virker jo jævli rå! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Hvorfor bruke sengen eller stolen når vi har hele hybelen? Ordne lett? Høres skummelt ut! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Mens jeg derimot venta til det året jeg fylte 21. Selv om jeg flytta til Stavanger for et halvår da jeg var 19. Oh well. You remind me of the babe! What babe? Babe with the power! What power? Power of voodoo! Who do? You do! Do what? Remind me of the babe! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg flyttet ut fra mor når jeg var 16 år Greit å gjøre som man vil når man vil Det er andre tider nå, vet du. Lenge siden 1800 tallet nå. DU det er bare 11 år siden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg flytter vel ut når jeg er ferdig med VGS.. Men har enda et år igjen av ungdomskolen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg