Diskutert Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Fortell oss mer da! Begynner å få sansen for moder Romis Det er ikke så veldig masse mer å fortelle. Hva vil du vite? Kommer ikke på noe mer interessant nå. Tsh, joda! Alle mødre har gjort noe passe flaut Lenke til kommentar
sawfish Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 God kveld, Jeg lurer på om noen her vet hvor jeg kan finne wallpaperet til dette screenshotet her? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Fortell oss mer da! Begynner å få sansen for moder Romis Det er ikke så veldig masse mer å fortelle. Hva vil du vite? Kommer ikke på noe mer interessant nå. Tsh, joda! Alle mødre har gjort noe passe flaut Haha, kom på en episode her for noen år siden. Meg og naboen holdt på å tenne på forskjellige fyrverkeri med de lysa man setter på bakken. Vi brukte de på å tenne på fyrverkeri fordi det var mye mer praktisk, og etter hvert gikk vi jo nesten tom for fyrverkeri, så da heiv vi en haug med kinaputter i det lysa, og da ble mora mi så sinne at hu gikk ut, og skulle slukke lyset. Istede for å dytte det over på huet, slik at det ikke fikk oksygen, heiv hu en neve snø i lyset, og en flammeball fyrte opp hele luggen hennes, og hun brukte den resterende kvelden å fjerne klumper med stearin og aske fra luggen. Meg og naboen min lo oss ihjel. :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Tsh, joda! Alle mødre har gjort noe passe flaut Jeg kunne aldri ha med meg besøk hjem på sommerstid uten å være hjemmom selv først. Jeg visste nemlig aldri når mora mi lå toppløs og sola seg. Og for å si det sånn så var ikke det et vakkert syn. Fire unger som ble ammet til de var året hadde redusert det partiet til et par innskrumpa skinnfeller som hang og slang. Så nesten ut som de var strøket med et strykejern.Ikke hadde hu vett til å kle på seg heller. Endret 21. juli 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Tsh, joda! Alle mødre har gjort noe passe flaut Jeg kunne aldri ha med meg besøk hjem på sommerstid uten å være hjemmom selv først. Jeg visste nemlig aldri når mora mi lå toppløs og sola seg. Og for å si det sånn så var ikke det et vakkert syn. Fire unger som ble ammet til de var året hadde redusert det partiet til et par innskrumpa skinnfeller som hang og slang. Så nesten ut som de var strøket med et strykejern.Ikke hadde hu vett til å kle på seg heller. Har en annen versjon av det her, mora mi løper rundt i huset klissnaken etter hu har dusja, og kommer inn på rommet mitt hvis hu skal snakke med meg, kliss naken. Hva hvis jeg hadde hatt på cam og snakket med noen på MSN? Takk og lov for at det aldri har skjedd. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Tsh, joda! Alle mødre har gjort noe passe flaut Jeg kunne aldri ha med meg besøk hjem på sommerstid uten å være hjemmom selv først. Jeg visste nemlig aldri når mora mi lå toppløs og sola seg. Og for å si det sånn så var ikke det et vakkert syn. Fire unger som ble ammet til de var året hadde redusert det partiet til et par innskrumpa skinnfeller som hang og slang. Så nesten ut som de var strøket med et strykejern.Ikke hadde hu vett til å kle på seg heller. Uææ! The pictures in my heeead! Heldigvis har jeg dådyr-reaksjoner, så de rekker aldri å buste meg i noe! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Vi snakker gærne mødre ser jeg? Muttern skrudde døra av hengslene mine og fikk pappa til å bære den bort. Det skjedde flere ganger mens jeg var tenåring. Så satt jeg der da, uten dør. Og veldig ofte kombinert med at jeg ikke hadde strøm heller, fordi de var veldig glade i å ta sikringen om natten. Veldig populært da vi hadde radionett fra INO og delte med naboene. Siden ruteren og hele faenskapet sto på rommet mitt. HVA i alle dager gjorde du for at dem tok bort døra di? Det husker jeg ikke i farten, men jeg antar jeg spilte musikk på middels vreng. Ellers så var jeg bare obsternasig. Når jeg tenker meg om, var det nok sistnevnte. Evt. at jeg gjorde det dårlig på skolen. Var litt "rebelsk" den tida der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Eneste jeg må passe på er om mormor kommer på besøk og jeg er alene hjemme. Hun kan seriøst snike seg inn på en hjort uten at den blir skremt.. Plutselig så står hun bak deg og sier : "Halloo" Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Funket det da? Og hvem som ikke er rebelsk på den tiden? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Eneste jeg må passe på er om mormor kommer på besøk og jeg er alene hjemme. Hun kan seriøst snike seg inn på en hjort uten at den blir skremt.. Plutselig så står hun bak deg og sier : "Halloo" Mormora mi banker faktisk på, faen at moren min ikke tok etter hu. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Funket det da? Og hvem som ikke er rebelsk på den tiden? Funka dårlig. Jeg fortsatte som aldri før og holder fortsatt på. Men nå har jeg flytta ut da, og er bare hjemme en helg i måneden sånn ca. Samt i feriene. Godt spørsmål. Minstesøss er i alle fall det, men hu har vært det siden hun var født. Veldig irriterende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Eneste jeg må passe på er om mormor kommer på besøk og jeg er alene hjemme. Hun kan seriøst snike seg inn på en hjort uten at den blir skremt.. Plutselig så står hun bak deg og sier : "Halloo" Mormora mi banker faktisk på, faen at moren min ikke tok etter hu. Mormor banker ikke på om det er familie. Alle i familien hopper 2 meter opp i lufta når hun kommer på besøk. Hun sniker seg innpå byttet og sier "Halloo" Hun er som en ninja En dag for hun til og med rundt i hagen å så Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Haha, regnet med det, jeg var ganske ille selv. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Haha, regnet med det, jeg var ganske ille selv. Nektet du å lage mat? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 He-he, sånn det skal være. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Liker ikke storebrødre som heller velger å overnatter til ekskjærester enn å være med lillesøster på en liten tur Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Liker ikke storebrødre som heller velger å overnatter til ekskjærester enn å være med lillesøster på en liten tur Kan sikkert ha en '' liten tur '' med deg, jeg. Jeg er kanskje ikke like stor som storebroren din, men det går vel fordet? Endret 21. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Liker ikke småsøstre som bruker rommet mitt når jeg ikke er hjemme og tar alle tingene mine sånn at jeg må rote gjennom haugevis med brukt undertøy for å finne de igjen. Men det første er i og for seg verst. Det være seg om minstesøss har overnattingsparty og slenger inn 6-7 fjortiser som går amokk på rommet mitt, eller om søss tar med seg gutter hjem fra byen og ligger i senga mi. -_- Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Haha, regnet med det, jeg var ganske ille selv. Nektet du å lage mat? Jeg nektet på alt, nektet å dra på skolen, ville bare være i fred. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Liker ikke småsøstre som bruker rommet mitt når jeg ikke er hjemme og tar alle tingene mine sånn at jeg må rote gjennom haugevis med brukt undertøy for å finne de igjen. Men det første er i og for seg verst. Det være seg om minstesøss har overnattingsparty og slenger inn 6-7 fjortiser som går amokk på rommet mitt, eller om søss tar med seg gutter hjem fra byen og ligger i senga mi. -_- Søstra di knuller en random gutt i senga di? Lås døra, før du går ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg