Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Hu har også flere ganger kommet inn med dopapir og sier at jeg kan bruke det til å runke med. :ermm: Har jeg den rareste mora i verden?

:dontgetit::hmm: :!: :tease::rofl:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Lurer på hvordan det er å ha en sånn mamma... Litt pinlig og morsomt på en og samme gang, tenker jeg.

Helt jævlig, skal jeg si deg. :(

Dakar Romis :(

Lenke til kommentar

Vi snakker gærne mødre ser jeg?

Muttern skrudde døra av hengslene mine og fikk pappa til å bære den bort. Det skjedde flere ganger mens jeg var tenåring. Så satt jeg der da, uten dør. Og veldig ofte kombinert med at jeg ikke hadde strøm heller, fordi de var veldig glade i å ta sikringen om natten. Veldig populært da vi hadde radionett fra INO og delte med naboene. Siden ruteren og hele faenskapet sto på rommet mitt. :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Vi snakker gærne mødre ser jeg?

Muttern skrudde døra av hengslene mine og fikk pappa til å bære den bort. Det skjedde flere ganger mens jeg var tenåring. Så satt jeg der da, uten dør. Og veldig ofte kombinert med at jeg ikke hadde strøm heller, fordi de var veldig glade i å ta sikringen om natten. Veldig populært da vi hadde radionett fra INO og delte med naboene. Siden ruteren og hele faenskapet sto på rommet mitt. :p

HVA i alle dager gjorde du for at dem tok bort døra di? :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...