sn0dig Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hu blir sinna og begynner febrilsk å slå ihjel døra. Hvis jeg låser døra forandres hu til et beist som er kapabel til å slå igjennom dører. Hu skjønner ikke at jeg vil låse døra og ha litt privat liv, eller be hu om å banke på før hu kommer inn. '' Skal du runke, kan du bare si ifra, så kan jeg komme igjen senere '' Fy faen jeg blir forbanna. Jeg vil ha et privatliv, ikke runke hver gang jeg låser døra! Da kan du jo si at du skal runke ca 14 ganger til dagen, selv om du ikke skal det. Så får du ihvertfall litt privatliv. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Sitter og runker konstant med døra åpen jeg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 haha hu blir hulk når du låser døra? mamma kommer som regel bare inn her for å hente eller legge noe sengetøy ellerno i skapet mitt. i danmark kommer ingen inn helt random Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Mamma kommer å vekker meg kl 12.30 hver dag Lille bror kommer å spør om han kan spille på pc'en. Han får et "nei" til svar om jeg gjør noe på pc'en. Pappa kommer sjelden inn, som oftest sier han bare i fra om han skal noen plass. Ellers så bare spørr han om jeg har diverse ting ( saks, teip, etc..) Er det noe vi skal, om det er middag .. etc roper de bare Edit: Mamma kommer også å klager på at jeg må støvsuge.. sånn 1 gang uken... Endret 21. juli 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Søren klype. Jeg er sulten. Lurer på å lage meg noe nattmat. Men må være noe som ikke bråker, for jeg har ikke lyst til å vekke dama. Hu skal opp tidlig stakkar. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Sitter og runker konstant med døra åpen jeg Au, den pikken må være sår Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Mamma kommer å vekker meg kl 12.30 hver dag Jeg har alltid alarmen på klokken 930 uansett jeg. Ingen vits i å sove bort hele dagen uansett om man ikke skal noe. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) haha hu blir hulk når du låser døra? mamma kommer som regel bare inn her for å hente eller legge noe sengetøy ellerno i skapet mitt. i danmark kommer ingen inn helt random Kunne hørt hu slå ihjel døra 50 meter nede i gata. Hu får inn rundt 3 slag i sekundet, det er helt vilt å høre på. Mamma kommer å vekker meg kl 12.30 hver dag Lille bror kommer å spør om han kan spille på pc'en. Han får et "nei" til svar om jeg gjør noe på pc'en. Pappa kommer sjelden inn, som oftest sier han bare i fra om han skal noen plass. Ellers så bare spørr han om jeg har diverse ting ( saks, teip, etc..) Er det noe vi skal, om det er middag .. etc roper de bare Edit: Mamma kommer også å klager på at jeg må støvsuge.. sånn 1 gang uken... Mora mi vasker tydeligvis flere ganger dagen, fordi hu kommer inn med klær for å legge de i skapet mitt en gang hver andre time, ellers er det for å mase om ett eller annet jeg ikke bryr meg om, som f.eks '' Jeg drar nå. Husk å få i deg noe mat da! '' Fy faen jeg er lei av mat nå, på grunn av henne. Endret 21. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Haha husker mamma ringte meg og lurte på hva jeg ville ha til middag. Trodde ho fortsatt var på jobb Men Romis. Litt moodbreak når morra di sier det bare er og si at du skal runke så kommer ho igjen senere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Mamma kommer å vekker meg kl 12.30 hver dag Jeg har alltid alarmen på klokken 930 uansett jeg. Ingen vits i å sove bort hele dagen uansett om man ikke skal noe. Meh.... jeg er en tenåring. Vi har en tendens til å sove lenge Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) slaga bråker nok mer enn det gjør skade. du kan skjære deg noen skiver med grovbrød og ta no godt pålegg på, lars og jeg støtter det med å stå opp tidlig for å ikke sløse bort hele dagen, selv om jeg har vært litt mer sløv på det nå i ferien edit: http://www.youtube.com/watch?v=EcXURC_nNhc Endret 21. juli 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Haha husker mamma ringte meg og lurte på hva jeg ville ha til middag. Fattern bare skrev til meg på MSN. Funka ikke det så ringte han. du kan skjære deg noen skiver med grovbrød og ta no godt pålegg på, lars Jeg har ubergodt brød, men jeg har glemt å handle pålegg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hun høres ikke helt bra ut. His jeg får en 15 årig sønn vil jeg ikke vite når han skal runke eller whatever. Tror han skal få dobbeltlås så vi ikke risikerer noen pinlige episoder. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Haha husker mamma ringte meg og lurte på hva jeg ville ha til middag. Trodde ho fortsatt var på jobb Men Romis. Litt moodbreak når morra di sier det bare er og si at du skal runke så kommer ho igjen senere? Problemet er at jeg har flere års trening med ''stillerunking'' dvs å runke uten å lage en lyd, og har spesialører for å høre diskre lyder i trappa, så jeg blir aldri ferska. Hver eneste gang hu kommer inn sitter jeg enten på pc'en eller ser film/tv-serie på TV. Hu har også flere ganger kommet inn med dopapir og sier at jeg kan bruke det til å runke med. Har jeg den rareste mora i verden? Hun høres ikke helt bra ut. His jeg får en 15 årig sønn vil jeg ikke vite når han skal runke eller whatever. Tror han skal få dobbeltlås så vi ikke risikerer noen pinlige episoder. Gjør sønnen din en tjeneste, og bank på hver ENESTE GANG du skal inn, og vent til han sier '' kom inn! ''. Da er du verdens beste mamma. Endret 21. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 ah den er kjip, lars. er det ikkeno sted som fortsatt er åpent så du kan svippe nedom å kjøpe salami ellernoe sånt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 ah den er kjip, lars. er det ikkeno sted som fortsatt er åpent så du kan svippe nedom å kjøpe salami ellernoe sånt? Sikkert inni byen, men det er alt for langt unna. Mest lyst til å lage meg baconomelett, men usikker på om jeg klarer det uten å vekke dama Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 sover a på steikeplata eller er du like elegant som langbein? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg