L4r5 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hater når noiaen slår til. Begynner å lure på motivene til folk som går forbi meg på gata og sånn. Kikket han på meg? Hvorfor gjorde han det i tilfelle? Har han kanskje tenkt å rane meg? Hvor har jeg lagt mobilen? Om den blir stjålet så mister jeg masse private ting. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Eller som de sier i USA, he's taking a nap. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hvorfor være redd for at noen skal komme inn mens du er på facebook? Eller, gjør du det mens du ser på jenter på facebook? Skrev jo det i posten min, at jeg så på jenter. Ganske uppasende bilder for foreldre å komme inn i rommet mens jeg ser på de, samme med 4chan, tør aldri å ha lyden på mens jeg ser på 4chan bilder. :!: Det har jo hendt at jeg sitter på diskusjon med musikk på full guffe, og plutselig får jeg en hand på skulderen, så hopper jeg femti meter opp i lufta fordi jeg skvetter som en liten hund etter torden. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hater når noiaen slår til. Begynner å lure på motivene til folk som går forbi meg på gata og sånn. Kikket han på meg? Hvorfor gjorde han det i tilfelle? Har han kanskje tenkt å rane meg? Hvor har jeg lagt mobilen? Om den blir stjålet så mister jeg masse private ting. Godt jeg ikke er alene Bruker å sitte på T-banen å tenke slike ting. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 man må være over 25 og ha 5 år sammenhengende Yeah, og det fucker det til for meg. Oh well. Jeg har hatt en awesome kveld. Satt hjemme alene og kjeda meg og sulta, så våkna en kompis, jeg fikk ham til å kjøre hit en tur, vi stakk på Rema, kjøpte pils og grillmat, dro hjem, grilla og pilsa i pissregnet (gassgrill under tak = win, selv om ordentlig trekullgrill hadde vært most epic), åt, pilsa mer, røyka alt for mange sigaretter, pilsa mer, prøvde å få 360-en til å streame iso-filer fra PC-en min, gav opp, pilsa mer, hooka opp laptopen til TV-en i stedet og så Niding, han dro hjem og jeg skal nå ha kosekveld med film for meg selv. Skal se: The Dark Crystal etterfulgt av Labyrinth etterfulgt av Mirrormask Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hvorfor være redd for at noen skal komme inn mens du er på facebook? Eller, gjør du det mens du ser på jenter på facebook? Skrev jo det i posten min, at jeg så på jenter. Ganske uppasende bilder for foreldre å komme inn i rommet mens jeg ser på de, samme med 4chan, tør aldri å ha lyden på mens jeg ser på 4chan bilder. :!: Det har jo hendt at jeg sitter på diskusjon med musikk på full guffe, og plutselig får jeg en hand på skulderen, så hopper jeg femti meter opp i lufta fordi jeg skvetter som en liten hund etter torden. Foreldrene mine kommer aldri inn på rommet mitt etter 22.00, de tror jeg sover Evt en sjelden gang i helgene, når de spør om jeg vil se en film.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hater når noiaen slår til. Begynner å lure på motivene til folk som går forbi meg på gata og sånn. Kikket han på meg? Hvorfor gjorde han det i tilfelle? Har han kanskje tenkt å rane meg? Hvor har jeg lagt mobilen? Om den blir stjålet så mister jeg masse private ting. Godt jeg ikke er alene Bruker å sitte på T-banen å tenke slike ting. Jeg tenker slikt hele tiden, selv om nære venner og familie. Kan ikke huske sist jeg stolte helt på noen heller. De ser på meg Jeg vet det Ser og peker Alltid De er der Jeg orker ikke mer Og dere Dere kaller meg PARANOID Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Foreldrene mine kommer aldri inn på rommet mitt etter 22.00, de tror jeg sover Evt en sjelden gang i helgene, når de spør om jeg vil se en film.. Den slags tenking kommer til å få deg fersket med hånden på pølsa. Edit: Men man har jo alltids "Man er ikke paranoid om noen faktisk er ute etter deg" Endret 21. juli 2010 av sn0dig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Kos deg, Sjur Oh, I will! Tro du meg! Nå skal jeg kose meg med drikkeyoghurt og katjang-nøtter. Dette blir most awesome. ^^ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Foreldrene mine kommer nesten aldri inn på rommet mitt, untatt på morgenen iblant da kommer de for å vekke meg. Ellers bare ringer de eller tramper i gulvet hvis de trenger noe. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hvorfor være redd for at noen skal komme inn mens du er på facebook? Eller, gjør du det mens du ser på jenter på facebook? Skrev jo det i posten min, at jeg så på jenter. Ganske uppasende bilder for foreldre å komme inn i rommet mens jeg ser på de, samme med 4chan, tør aldri å ha lyden på mens jeg ser på 4chan bilder. :!: Det har jo hendt at jeg sitter på diskusjon med musikk på full guffe, og plutselig får jeg en hand på skulderen, så hopper jeg femti meter opp i lufta fordi jeg skvetter som en liten hund etter torden. Foreldrene mine kommer aldri inn på rommet mitt etter 22.00, de tror jeg sover Evt en sjelden gang i helgene, når de spør om jeg vil se en film.. Heldige deg. Mora mi kommer inn 7-8 ganger i løpet av en dag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Heldige deg. Mora mi kommer inn 7-8 ganger i løpet av en dag. Lås døra`? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Foreldrene mine kommer aldri inn på rommet mitt etter 22.00, de tror jeg sover Evt en sjelden gang i helgene, når de spør om jeg vil se en film.. Den slags tenking kommer til å få deg fersket med hånden på pølsa. Jammen den slags gjør jeg på badet... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Mine kommer så og si aldri inn her... Kun Samebror som har pleid å komme for å prøve å skremme meg... Jeg er veldig fokusert da jeg sitter på PC så Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Dere som har facebook profil: Jeg blir glad som en lakselus om dere liker dette bildet. Dere må like multicom.no for å få opp like knappen på bildet. Siste gangen jeg poster denne her, kom igjen forumkaféfolk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg har ikke facebook, så kan ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Familien min kommer og går på rommet mitt som de vil. Jeg gir egentlig faen. Vil jeg være alene, låser jeg døra, og etter klokka 2, kommer det ca aldri noen inn. Men ellers er det så mye de skal ha tak i meg for, og de vet jeg aldri kommer / får gjort noe om de ringer eller sender meg meldinger her og der. Som nå i det siste når mamma har gått inn og ut her med lydbøker jeg skal rippe for henne så hun kan få de på iPhonen, søstrene mine som skal ha hjelp til ditt og datt osv. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Heldige deg. Mora mi kommer inn 7-8 ganger i løpet av en dag. Lås døra`? Hu blir sinna og begynner febrilsk å slå ihjel døra. Hvis jeg låser døra forandres hu til et beist som er kapabel til å slå igjennom dører. Hu skjønner ikke at jeg vil låse døra og ha litt privat liv, eller be hu om å banke på før hu kommer inn. '' Skal du runke, kan du bare si ifra, så kan jeg komme igjen senere '' Fy faen jeg blir forbanna. Jeg vil ha et privatliv, ikke runke hver gang jeg låser døra! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hva? sier din mor faktisk det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg