Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Jeg mente å logge på forumet via telefonen og så sende PM :p

MSN funker, men der er du jo aldri :ph34r:

Men hvorfor gjøre det fra telefonen, når man kan sende i fra forumet? :hmm:

Jeg er hjemme til mine foreldre for tiden, å det er ikke noe msn her på pcn. :p

Lenke til kommentar

Seriøst. Jeg vil ha hund. Familien ga bort bikkja "mi" da jeg var i militæret, siden de ikke hadde tid og krefter til å mate/lufte, da jeg hadde tatt brorparten av det ansvaret. Jeg fant en film i stua nå i går som den nye eieren (i Bergen tror jeg) har sendt oss for lenge siden. Ingen har fortalt oss om den. Herregud så nydelig den bikkja er. Savn! :(

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Seriøst. Jeg vil ha hund. Familien ga bort bikkja "mi" da jeg var i militæret, siden de ikke hadde tid og krefter til å mate/lufte, da jeg hadde tatt brorparten av det ansvaret. Jeg fant en film i stua nå i går som den nye eieren (i Bergen tror jeg) har sendt oss for lenge siden. Ingen har fortalt oss om den. Herregud så nydelig den bikkja er. Savn! :(

Så dårlig gjort. :( Får håpe den har det bra til de nye eierene da.

Lenke til kommentar

Da må man ha tid til hund. Jeg som er hjemmeværende har nok av tid så passer meg ypperlig med en hund. Pluss at søster bor rett her oppe å kan passe han visst jeg har noe viktig jeg må gjøre.

Skal passe hennes 2 boarder collier i helga så det blir fullt hus her :) 3 hunder på 28kvm :p

Lenke til kommentar

Jeg har tid til hund, men jeg har ikke stabilitet nok i livet mitt til å få meg en. De varer jo tross alt i 15 år (pluss minus et par), og jeg har tenkt til å få meg en utdannelse og sannsynligvis en familie på den tiden. Problemet er at jeg vet ikke hvor eller når. Så jeg venter til jeg vet det.

Lenke til kommentar

Når jeg har på musikk på middelshøyt volum med øreklokker som lukker vekk all lyden rundt meg helt, så har jeg en følelse på at det alltid står en person i døra, mens jeg ser på bilder av jenter på Facebook. Må alltid se på døra, mens jeg i tilegg ser på bilder for å være sikker. Livet er ikke lett. Uten lyd i øreklokkene forsvinner den følelsen. :ph34r:

Bare jeg som opplever dette?

Lenke til kommentar

Når jeg har på musikk på middelshøyt volum med øreklokker som lukker vekk all lyden rundt meg helt, så har jeg en følelse på at det alltid står en person i døra, mens jeg ser på bilder av jenter på Facebook. Må alltid se på døra, mens jeg i tilegg ser på bilder for å være sikker. Livet er ikke lett. Uten lyd i øreklokkene forsvinner den følelsen. :ph34r:

Du er nok ikke den eneste.

Lenke til kommentar

Jeg tok lappen først i 2003, men har klasse B M S T.

Synes det er rart at man ikke får kjøre en moped med 4-5 hk når du som 18 åring kan kjøre en Ferrari med 500hk. Latterlige regler

ble nye regler (husker ikke når) så alle kan kjøre moped scooter så lenge de har klasse b

Er det veldig nye regler? For jeg husker de for noen år siden endra det fra at du kunne det til at du ikke kunne det om du kjørte opp for bil etter 2004.

Jeg tror ikke jeg kjenner noen over 25 faktisk. Ikke i nærheten i alle fall. De er forbeholdt Vest- og Østlandet, samt utlandet.

Og jeg vil ikke møte opp på kjøreskole som totally noob som ikke har sitti i førersetet på en bil på 9 år og ikke kan å gire engang.

Du får overtale Mikkel da vettu, kjøre litt skrotkjelke rundt så du lærer deg basic, igjen :)

Må han ikke ha hatt lappen sammenhengende i 5 år før han kan øvelseskjøre med meg?

Evt. være over 25?

Lenke til kommentar

Du er nok ikke den eneste.

Har et ord: Paranoid

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Hvorfor være redd for at noen skal komme inn mens du er på facebook? :dontgetit:

Eller, gjør du det mens du ser på jenter på facebook?

:tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...